Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisen miehen haluaisin oikeasti

Vierailija
04.08.2016 |

- Mielellään korkeakoulutettu
- Keskustelutaitoinen
- Optimisti
- Pragmaattinen
- Arvostaa naisia
- Uskollinen, perheen pussiin pelaava
- Töissä
- Haaveissa perhe (1-2 lasta)
- Mahdollisesti halukas olemaan lasten kanssa kotona
- Pitkä, 180-200cm
- Raamikas, ei tarvi olla mikään lihaskimppu

Tuossa siis ideaali. Tuskin tulen tuollaista löytymään.
Ulkonäöllisesti sopivat ovat liian usein tyhjäpäitä, koulutetut miehet taas oman kokemuksen mukaan haluavat rikkaan naisen.

Itse 24-v opiskelija, kaikin puolin keskiverto, työläistaustasta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et listannut isoa peenistä? Ilman isoa peenistä mies on turhake.

Vierailija
2/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku peniksen koko on ihan toissijainen juttu. :D Kunhan olis kova!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku peniksen koko on ihan toissijainen juttu. :D Kunhan olis kova!

Ap

Ei ole, iso peenis on enssijainen juttu.

Vierailija
4/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies täyttää noi kriteerit nyt 44-v., paitsi pituuden (on 178 cm). MUTTA alettiin seurustella reilut 20 vuotta sitten ja silloin ei ollut lihaksikas vaan aika laiha ruipelo. Ei ollut töissä mutta korkeakoulussa opiskeli. En tiennyt, millainen on isänä. Ei ole erityisen komea vaan sellainen kolho, karski piirteiltään. Joku kuitenkin kolahti. Hänen tavassaan olla ja puhua. Ottaa minut huomioon, halu esitellä nopeasti perheelleen, joka otti minut heti sydämellisesti vastaan. Tästä tein sen johtopäätöksen, että perhe on tärkeä vaikka olikin vain 23-vuotias pojan kloppi.

Ajan saatossa mies on urheillut itselleen lihaksikkaan kropan. On menestynyt työssään ja on aivan loistava isä. Omistaa kaiken vapaa-ajan joko perheelle tai oman kunnon ylläpitämiseen. Ottaa minut edelleen ihanasti huomioon ja ajattelee aina perheensä parasta erilaisia ratkaisuja pohtiessaan. En olisi voinut valita paremmin vaikka samaan aikaan aikoinaan minua piiritti uskomattoman komea, juristiksi opiskeleva miehen alku. Oli vaan niin pelimiehen oloinen ja omaan napaan tuijottelija, että kiinnostuin enemmän miehestäni.

Vierailija
5/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nelonen, ihana et olet löytänyt unelmamiehen!

Oman ikäiset pojat tuntuvat nimenomaan pojilta, joille se ykkösprioriteetti on biletys. Perhejuttuille nauretaan, "ehkä sitten joskus nelikymppisenä jonkun nuoren, timmin _MUIJAN_ kanssa".

Jotenkin siis olen katsonut vähän vanhempia.

Ap

Vierailija
6/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yiopistolla tuollaisia miehiä on pilvin pimein.

Vierailija
7/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nelonen, ihana et olet löytänyt unelmamiehen!

Oman ikäiset pojat tuntuvat nimenomaan pojilta, joille se ykkösprioriteetti on biletys. Perhejuttuille nauretaan, "ehkä sitten joskus nelikymppisenä jonkun nuoren, timmin _MUIJAN_ kanssa".

Jotenkin siis olen katsonut vähän vanhempia.

Ap

Nelonen jatkaa. Itse olin siis 22-v. tuolloin. Kyllä meillä edelleen molemmilla oli biletys mielessä mutta, kun rakastuttiin niin se väheni. Ei mun mies tosiaan ollut vielä tuolloin valmis mihinkään perheen perustamiseen ja sanoikin monesti, että sitten myöhemmin. Enkä tosiaan ollut minäkään. Olimme 28-v. ja 30-v., kun esikoinen syntyi ja se oli miehen menoa se ;) Rakastui ja hullaantui omaan poikaansa niin, että siitä kuoriutui kunnon perheenisä :)

Tällä mun sepustuksella haluan siis sanoa, että kaikki on mennyt eteenpäin ns. omalla painollaan eikä etukäteissuunnittelulla. Jos olisin tolla sun listalla nuorena naisena lähtenyt etsimään miestä, niin varmaan olisin jäänyt nuolemaan näppejäni ;)

Vierailija
8/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämän tasoiset listat ovat vaarallisia, koska nuo asiat eivät ole olennaisia. Eksäni täsmää listaan, mutta.... Hänen kanssaan eläminen oli mahdotonta, jos ei ollut asioista samaa mieltä. Tee siis lista ennemmin luonteenpiirteistä, ja ennen kaikkea tunne-elämän tasapainoisuudesta.

Nykyinen mieheni ei ole korkeakoulutettu, eikä ikinä haluaisi olla lasten kanssa kotona, mutta hän on silti maailman paras mies. Koska korvien väli on kunnossa.

Vierailija
9/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämän tasoiset listat ovat vaarallisia, koska nuo asiat eivät ole olennaisia. Eksäni täsmää listaan, mutta.... Hänen kanssaan eläminen oli mahdotonta, jos ei ollut asioista samaa mieltä. Tee siis lista ennemmin luonteenpiirteistä, ja ennen kaikkea tunne-elämän tasapainoisuudesta.

Nykyinen mieheni ei ole korkeakoulutettu, eikä ikinä haluaisi olla lasten kanssa kotona, mutta hän on silti maailman paras mies. Koska korvien väli on kunnossa.

Tunne-elämän tasapainoisuus on siinä mielessä itsestäänselvyys, ettei sitä yleensä kannata erikseen listata. Kukaan ei voi seurustella sekopään kanssa, mutta esimerkiksi koulutuksesta ja sivstystasosta voi olla mieltymyksiä.

Vierailija
10/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa oli jo aika paljon vaatimuksia.......varsinkin tuo kohta "raamikas". Ilman sitä löytyisi montakin, joten tuntuu ihmeelliseltä että miks se olisi niin tärkeätä. Tuota voi verrata siihen, että mies lisäisi vastaavanlaiseen vaatimuslistaansa lopuksi, että naisella saisi olla isot tissit.

Vierailija
11/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa oli jo aika paljon vaatimuksia.......varsinkin tuo kohta "raamikas". Ilman sitä löytyisi montakin, joten tuntuu ihmeelliseltä että miks se olisi niin tärkeätä. Tuota voi verrata siihen, että mies lisäisi vastaavanlaiseen vaatimuslistaansa lopuksi, että naisella saisi olla isot tissit.

Lisäksi otsikon aloittaja unohti mainita sen, että vaikka hän tapaisikin jossain nuo kriteerit täyttävän miehen, niin miehen pitää vielä tehdä itse aloite, ennenkuin seurustelu voi alkaa.

t. mies

Vierailija
12/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

diipa daapa

Vierailija
13/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne-elämän tasapainoisuus on siinä mielessä itsestäänselvyys, ettei sitä yleensä kannata erikseen listata. Kukaan ei voi seurustella sekopään kanssa, mutta esimerkiksi koulutuksesta ja sivstystasosta voi olla mieltymyksiä.

Uskon vetovoiman lakiin. Jos keskityt listasi asioihin, niin saat sen. Ja roppakaupalla saat myös ei-kivoja tekijöitä. Jos keskityt tunne-elämän asioihin, niin saat sen, mutta myös asioita mitä et halunnut.

Se, että ihmisellä ei ole mt-ongelmia, ei takaa tunne-elämän tasapainoisuutta.

Minä olen tehnyt elämässäni kaksi listaa. Toisen nuorena, ja tuon eksäni nain 22-vuotiaana. Listani oli samantyyppinen kuin sinun.

Toisen listani mukaisen miehen löysin 45v. Listassani oli mm. Asioita: osaa rakastaa aidosti niin itseään kuin minua, on autenttinen ja aito ilman rooleja, on antelias.... Hänen kanssaan olen nyt naimisissa. Ja elämä on sata kertaa parempaa kuin eksän kanssa.

Ehkä tämä vain on sitä nk. Elämänkokemusta. Lykkyä tykö miehen etsintään.

Vierailija
14/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo listat taitaakin olla lähinnä työläisperheistä luokkaretkelle lähtevien naisten heiniä.

Ei siinä siis mitään väärää ole, mutta noita "miehen täytyy olla akateeminen, tienata reilusti ja olla pitkä"-juttuja kuulee, niin ne tulee lähes aina jonkun vaatimattomista oloista lähtöisin olevan naisen suusta.

Sellaisen, joka on tyyliin sukunsa ensimmäinen yliopistossa ja kokee nyt "ansaitsevansa" vähintäänkin sen pitkän, komean ja kovatuloisen tohtorin.

Itse olen varakkaasta suvusta ja minulle on aina ollut tärkeintä miehessä: kaunis olemus, seksuaalinen kemia ja seksi pelaa upeasti ja miehen kanssa kohtaa niin huumori kuin syvällisetkin keskustelut.

Eli miehen täytyy olla kaunista katseltavaa, viehättävää ja viihdyttävää seuraa sekä intohimoinen sängyssä (etenkin suuseksissä).

Koulutuksella ja varallisuudella ei ole mitään merkitystä, mutta sivistynyt pitää olla.

Vierailija
15/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon vetovoiman lakiin. Jos keskityt listasi asioihin, niin saat sen. Ja roppakaupalla saat myös ei-kivoja tekijöitä. Jos keskityt tunne-elämän asioihin, niin saat sen, mutta myös asioita mitä et halunnut.

Minä olen tehnyt elämässäni kaksi listaa. Toisen nuorena, ja tuon eksäni nain 22-vuotiaana. Listani oli samantyyppinen kuin sinun.

Toisen listani mukaisen miehen löysin 45v. Listassani oli mm. Asioita: osaa rakastaa aidosti niin itseään kuin minua, on autenttinen ja aito ilman rooleja, on antelias.... Hänen kanssaan olen nyt naimisissa. Ja elämä on sata kertaa parempaa kuin eksän kanssa.

Mitä ihmettä sekoilet? Olen heteromies, joten en pahemmin miehiä etsi. -9

Vierailija
16/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sekoilet? Olen heteromies, joten en pahemmin miehiä etsi. -9

:-)). Ihan yhtä lailla silti: jos ihminen ei tunnista omia tunteitaan, hän projisoi omat heikkoutensa sinuun. Oli mies tai nainen.

Vierailija
17/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Keskustelutaitoinen

- Optimisti

- Pragmaattinen

- Arvostaa naisia

- Töissä

- Haaveissa perhe (1-2 lasta) -- ei haluta lapsia kumpikaan

- Pitkä, 180-200cm -- Mies nippanappa 180cm

Ulkonäöllisesti sopivat ovat liian usein tyhjäpäitä, koulutetut miehet taas oman kokemuksen mukaan haluavat rikkaan naisen.

Mulla mies joka täyttää kaikki muut kohdat paitsi lihavoidut. On kyllä hyvä mies, ei voi valittaa...itte oon valinnu :D

Vierailija
18/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella ja varallisuudella ei ole mitään merkitystä, mutta sivistynyt pitää olla.

Juuri näin. En voisi seurustella naisen kanssa, jos hänelle pitäisi selittää, kuka oli Jouko Turkka tai jos hänen viimeksi lukemansa kirja oli autokoulun oppikirja. -9

Vierailija
19/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein tollanen! Ollaan tosin tunnettu alle vuosi, mutta ekaa kertaa elämässäni ajattelen, että tässä on mun tuleva aviomies. Hyväsydäminen mies, joka ei petä, ryyppää tai ole juntti. Hän on tosin "vain" 176 cm, mutta olen itse 160 cm, joten ei voisi vähempää kiinnostaa. Isoa penistäkään hänellä ei ole tai paksua lompakkoa, mutta hän on hyväsydäminen, hauska, seikkailunhaluinen, fiksu, sosiaalinen, hellä ja sanoinko jo hyväsydäminen :D

En ajatellut, että tällaista tulisi ikinä vastaan, mutta ulkomailtahan se löytyi, eräästä Skandinavian maasta.

Jos olet itse hyväsydäminen ja sosiaalinen, tapaat kyllä vertaisesi aikanaan. Paljon huonoja saattaa tulla vastaan, mutta älä tyydy niihin.

N24

Vierailija
20/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Keskustelutaitoinen

- Optimisti

- Pragmaattinen

- Arvostaa naisia

- Töissä

- Haaveissa perhe (1-2 lasta)

- Pitkä, 180-200cm

Täytän muuten nuo kriteerit, mutta olen pessimisti. Tosin sinkku en ole, mutta sitähän ei olekkaan listalla :D

Näissä olisi kiva, kun mainittaisiin tarkemmin, että mitä naisilla on tarjota? Tuntuu, että nykyään kaikilla naisilla ja miehillä on tarkat ja pitkät vaatimuslistat ulkonäön, luonteen ja varallisuuden suhteen. Sitten, kun kysytään, että mitä on tarjota vaihdossa, niin vastauksessa on yleensä joku näistä: vanhempien luona asuva, työtön, talousongelmainen, luonnevikainen/mt-ongelmainen tai äärimmäisen lihava.

Parisuhde on aina kahden kauppa, siksi joidenkin kannattaisi vähän tinkiä vaatimustasoistaan. Ei kukaan vaihda ferraria fiattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän