Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko 45+ naiset oikeasti

Vierailija
04.08.2016 |

Että 43 vuotias mies voisi heistä kiinnostua. Tuntuu että noita hiukan alle viisikymppisiä on vapailla markkinoilla ihan älyttömästi ja yhteydenottoja tulee jatkuvasti. Jotenkin vähän säälittävää. Miksi eivät katsele itselleen sopivan (50+) ikäisiä miehiä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIkeastaan vanhempi nainen ansaitsisi huomattavasti nuoremman miehen, koska naisten kiinnostus seksiin lisääntyy iän myötä, kun taas miesten kyvyt siihen laskevat iän myötä.

Kyllä tottahan tuossa on se, että miehen kyvyt lakkaa siihen vanhaan akkaan, mutta ei pisaraakaan nuoreen flikkaan.

Tämä vaan on niitä elämän faktoja mitä jotkut ei tahdo tai kykene hyväksymään.

Niin ja pitäisi, pitäisi; pitäisihän mullakin olla helikopteri mutta faktojen määrätessä mulla ei sitä ole.

Vierailija
22/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nainen hakee nuorempaa niin se on hienoa.

Jos mies hakee nuorempaa niin se on ällöä.

Selittäkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a...äitini meni 47v. naimisiin 30v. miehen kanssa. Ihan oikeasti.

Vierailija
24/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heeheheheheheheeee

- ja sinä 43-vuotiaana miehenä olisit tietty mielestäsi oiva saalis sellaiselle parikymppiselle? 

Onnee etsintään!

Mainitsiko ap parikymppiset naiset?

En maininnut. N. 40 v naista olen etsimässä.

Ap

Huh huh. 39-vuotiaana todellakin pidättäydyn niissä 25-30-vuotiaissa miehissä, koska tarjontaa on. Sori, oot vähän turhan patu!

Vierailija
25/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OIkeastaan vanhempi nainen ansaitsisi huomattavasti nuoremman miehen, koska naisten kiinnostus seksiin lisääntyy iän myötä, kun taas miesten kyvyt siihen laskevat iän myötä.

Kyllä tottahan tuossa on se, että miehen kyvyt lakkaa siihen vanhaan akkaan, mutta ei pisaraakaan nuoreen flikkaan.

Niin ja pitäisi, pitäisi; pitäisihän mullakin olla helikopteri mutta faktojen määrätessä mulla ei sitä ole.

Olette molemmat väärässä. Sekä miesten että naisten seksihalut vähenevät vaihdevuosien myötä. Naisilla noi viisikymppisenä muutamassa vuodessa, miehillä pidemmän ajan kuluessa noin 50-60-vuotiaana. Osalla miehiä vaihdevuodet tulevat jo aiemmin ja rajumpana ja andropaussia pitää hoitaa testosteronilla.

Nolliin seksihalut eivät toki painu, mutta ne vähenevät. Se ero piilee siinä, että miehen impotenssi estää yhdynnän, naisen vähät halut eivät.

Vierailija
26/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tuossa kysymys siitä että vanhempien naisten täytyy ruveta tyrkyttämään seksiä tai lupauksia seksistä saadakseen sitä samaa asiaa, mitä nuoretkin naiset himoavat eli huomiota? Vanhempi nainen ei enää saa huomiota pelkästään olemalla olemassa ellei mies ole varma seksin saamisesta. 

-Mies 29v + 2v-

No vittu ei todellakaan ole. En "tyrkytä" yhtään mitään kenellekään saati hae huomiota, sitä tulee ihan tarpeeksi tällä ulkonäöllä ja vartalolla, vaikka ikää onkin JO 41. Enkä valehtele, kun sanon, että säännöllisesti mua luullaan ainakin 10 vuotta nuoremmaksi, enkä nyt puhu siitä tavasta, mitä miehet käyttävät kehuakseen naisia ja päästäkseen suosioon. Vaan ihan muissakin piireissä mua luullaan kolmekymppiseksi. Ei se mua erityisemmin imartele edes, koska mulla ei ole mitään kriisiä ikäni kanssa.

Mutta seksihalut on todellakin lisääntyneet siitä, mitä ne olivat 10 vuottakin sitten (varokaa vaan kolmekymppiset sisareni, siitä se vauhti vaan kiihtyy ;) ). Varmaan kun ei ole huollettavia kotona, on aikaa itselle, ei huolia ja murheita taloudellisista seikoista saati parisuhdekriisejä madaltamassa mielialaa ja viemässä energiaa.

Vierailija
27/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksipä ei voisi luulla. Olet samaa ikäluokkaa! :D

60-luvulla syntyneet ei kyllä ole samaa ikäluokkaa 70-luvulla syntyneiden kanssa.

Ap

Tällä hetkellä 45 ja 46 vee ovat kyllä 70-luvun lapsia..

Jos toinen on syntynyt vuonna 1969 ja toinen vaikkapa vuonna 1973 ni IIK se aiemmin syntynyt kuuluu Metusalemien kerhoon? Just.

Vierailija
28/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heeheheheheheheeee

- ja sinä 43-vuotiaana miehenä olisit tietty mielestäsi oiva saalis sellaiselle parikymppiselle? 

Onnee etsintään!

Mainitsiko ap parikymppiset naiset?

En maininnut. N. 40 v naista olen etsimässä.

Ap

Huh huh. 39-vuotiaana todellakin pidättäydyn niissä 25-30-vuotiaissa miehissä, koska tarjontaa on. Sori, oot vähän turhan patu!

Yök mikä limainen ällömamma.

Vierailija
29/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi tietysti etsiä millaista tahansa tai olla etsimättä. Miten lienee, jaksetaanko sellaisissa maissa, joissa on vaikkapa 100 miljoonaa asukasta, miettiä näin tyhjänpäiväisiä asioita kuin minkä ikäinen on sopiva jollekin? Tuntuisi että ihmispaljous avartaa ajattelua. Suomessa on liian vähän ihmisiä. Siitä seuraa varmasti osaltaan tällainen kyttäyskulttuuri. 

Vierailija
30/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kelpuuta ikäisiäsi miehiä. N20

Vierailija
31/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette molemmat väärässä. Sekä miesten että naisten seksihalut vähenevät vaihdevuosien myötä. Naisilla noi viisikymppisenä muutamassa vuodessa, miehillä pidemmän ajan kuluessa noin 50-60-vuotiaana. Osalla miehiä vaihdevuodet tulevat jo aiemmin ja rajumpana ja andropaussia pitää hoitaa testosteronilla.

Nolliin seksihalut eivät toki painu, mutta ne vähenevät. Se ero piilee siinä, että miehen impotenssi estää yhdynnän, naisen vähät halut eivät.

Naisten halut kylläkin lisääntyvät vaihdevuosien myötä, kun estrogeeni vähenee ja seksihormoni testosteronin vaikutus kasvaa. Miehillä halu ja/tai kyky vähenee aiempaan verrattuna, kun testosteroni vähenee.

Vierailija
32/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap:lle on jokin seuranhakuprofiili? Onko siellä selvästi ilmoitettu ikähaarukka? Jos ei, korjaa se välittömästi tarkasti määritellyksi.

Mikäli näitä yhteydenottoja tulee edelleen ikähaarukan ulkopuolelsta, ne voi ignoorata, koska nämä henkilöt eivät selvästi ole sisälukutaitoisia tai normaaliälyisiä. (Vrt. tampiot tyyliin "hait lapsetonta kumppania, mulla on kyllä lapsi mutta tosi ihku eikä se yhtään haittaa")

Vierailija
33/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kelpuuta ikäisiäsi miehiä. N20

Kiva tietää. Ei ap sitä kyllä edes pyytänyt.

Vierailija
34/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v nainen ja viimeksi eilen Prisman parkkipaikalla mopoautojen ja mopojen vieressä seisoskelleet pikkupojat viskalsivat perääni, ja huutelivat että "panisin, vittu mikä milffi" jne. Töissä (olen asiakaspalvelualalla) tulee monta kertaa viikossa iskuyrityksiä ihan teini-ikäisiltä 18-19v pojilta ja kolmekymppinen työkaveri on pyydellyt treffeille jo joulukuusta lähtien. Eli kyllä se vaan on uskottava, että kelpaan heille. He eivät tosin minulle; ei tulisi mieleenikään seurustella tai edes "säätää" lasteni ikäisetn poikien kanssa. 

Vierailija
35/35 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 43 tai vaikka tätäkin vanhempi mies kiinnostuu yli 40 naisista, täyttyy miehellä heittää ihan oikeasti, sillä täytyy olla mummokuume.

En oo kyllä mummoo nähnytkään. Mun mies on ihan sekaisin onnesta. Sanoo ettei oo ennen mua  voinu kuvitellakaan kuin mielettömän ihanaa ja kiihottavaa voi elämä naisen kans olla. Ei oo kuulemma ikinä kokenut mitään niin huikeeta ku mun kanssa jatkuvasti. Mies 39, mä 45. Ja nyt puhutaan pelkästään seksistä. Muilla elämänalueilla vähintään yhtä hienoo.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän