Nainen, miksi juot baarissa jos aiot ottaa seksiseuraa?
Miksi juot alkoholia jos aiot antaa ja saada seksiä baaripanon kanssa?
Yhdenkään naisen orgasmin ja nautinnon saamista tuskin auttaa että on kännissä.
Kommentit (15)
Öö... kun en aio????? En harrasta baaripanoja.
Hei trolli. Saat elämän kuulostamaan suunnitellulta hyväksikäytöltä jossa ihmiset ja palvelukset ovat kaikki hinnoiteltu. Missä maassa ja kulttuurissa kasvaa tuollaisia joille spontaanius ja pyyteettömyys on täysin vierasta?
Koska miksi en?
Muutenkin olen aina seksuaalisesti halukkaampi pikkuhiprakassa.
Loppupeleissä naiselle riittää se läheisyys ja se onnistuu pienessä sievässäkin.
Käänteinen oravanpyörä... Menen baariin viihtymään ja juomaan (ok, en paljon, mutta kuitenkin), en hakemaan seksiseuraa. Pienen hiprakan suloinen sivuvaikutus kuitenkin on halukkuuden nouseminen, ja siinä tilanteessa saattaa joskus joku hyvä tyyppi lähteä matkaan. Minkäs sille humalalle siinä vaiheessa enää tekee. Parhaat kumppanit huomioi naisensa vielä aamullakin, sit vasta onkin hyvää. :)
Alkoholin juominen ja känni eivät ole synonyymejä.
Ei niitä ukkoja jaksa/pysty selvin päin kattomaan.
Öööööh eikö tota pitäisi kysyä MIEHILTÄ?! Miehillähän on (osalla) vaikeuksia saada kalunsa ees siihen kuntoon et voisi naida kun ovat juoneet...
Mitä ihmettä? Minusta tulee kännissä ihan jumalatttoman kiimainen nymfomaani ja seksipeto. Eipä ole tainnut koskaan käydä niin etten olisi orgasmia saanut. Ja tosiaan, siinä missä selvinpäin olen tyyppiä "lahna" joka odotan että m ies tekee mulle kaiken, humalatila saa aikaan aktiivisen ja innokkaan huuman, jossa mies saa kyytiä oikein kunnolla ;)
Känninen ämmä joka ei pysty muuten "ilmaisemaan" itseään on "off". Ja vaikka pystyisi ilmaisemaan tyhmyytensä ilman juomia, silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Käänteinen oravanpyörä... Menen baariin viihtymään ja juomaan (ok, en paljon, mutta kuitenkin), en hakemaan seksiseuraa. Pienen hiprakan suloinen sivuvaikutus kuitenkin on halukkuuden nouseminen, ja siinä tilanteessa saattaa joskus joku hyvä tyyppi lähteä matkaan.. :)
Näin... menee baariin viettämäänvain tyttöjen.iltaa, mutta biini alkaa vaikuttaa ja herättää himoja. Niin ja on tullut sorruttua yhtä uudelleen ja uudelleen johonkin sellaiseen mieheen, josta en ole oikeasti kiinnostunut kuin pelkässä seksimielessä. Yhtäkkiä viinin myötä se alkaakin näyttää todella hyvältä ja sitä alkaa ajatella, että mikä siinä nyt loppujen lopuksi muka oli niin huonoa. Menee sänkyyn ja monta orkkua. Aamulla herätessä kuitenkin tajuaa välittömästi, mikä sen persoonassa oli se juttu, miksi ei yhtään kiinnosta jatko. Sanoo moikka ja torjuu miehen ehdotuksen mennä kahvilaan yhdessä aamupalalle. Ja sit taas sama homma uudestaan parin kk päästä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Minusta tulee kännissä ihan jumalatttoman kiimainen nymfomaani ja seksipeto. Eipä ole tainnut koskaan käydä niin etten olisi orgasmia saanut. Ja tosiaan, siinä missä selvinpäin olen tyyppiä "lahna" joka odotan että m ies tekee mulle kaiken, humalatila saa aikaan aktiivisen ja innokkaan huuman, jossa mies saa kyytiä oikein kunnolla ;)
Muakin suunnilleen punastuttaa se, mitä olen tehnyt kännissä sängyssä. Normaalisti olen melko ujo ja estynyt.
Itse olen ilman alkoholia suorastaan aseksuaali. Ei kiinnosta seksi eikä miehet ollenkaan. Siksi en myöskään halua parisuhteita ollenkaan.
Mutta joskus kun menee baariin ihan vaan juomis- ja kavereiden kanssa juttelumielessä, niin alkoholi tekee sen että tulee ns. nymfomaanikänni, ja normaalisti aseksuaalista kuoriutuu pervo seksipeto, joka himoitsee lähes jokaista miestä jonka näkee. On tullut kaikenlaista mielenkiintoistakin tullut tehtyä kännihimoissaan, esim. mentyä orgioihin ja sekaannuttua kolmen kimppoihin sekä lesboseksiin. Mitään en kuitenkaan kadu, hauskaa on ollut.
Juon että saan itsevarmuutta iskeä miehen koska miehet eivät koskaan iske minua. N27
Vähentää jännitystä ja kireyttä ja lisää itsevarmuutta. Ja ainoat kerrat, jolloin olen saanut orkun pelkästään yhdynnästä, on ollut humalassa eli auttaa sitäkin.