Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi juot baarissa jos aiot ottaa seksiseuraa?

Vierailija
04.08.2016 |

Miksi juot alkoholia jos aiot antaa ja saada seksiä baaripanon kanssa?
Yhdenkään naisen orgasmin ja nautinnon saamista tuskin auttaa että on kännissä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentää jännitystä ja kireyttä ja lisää itsevarmuutta. Ja ainoat kerrat, jolloin olen saanut orkun pelkästään yhdynnästä, on ollut humalassa eli auttaa sitäkin.

Vierailija
2/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... kun en aio????? En harrasta baaripanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei trolli. Saat elämän kuulostamaan suunnitellulta hyväksikäytöltä jossa ihmiset ja palvelukset ovat kaikki hinnoiteltu. Missä maassa ja kulttuurissa kasvaa tuollaisia joille spontaanius ja pyyteettömyys on täysin vierasta?

Vierailija
4/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miksi en?

Muutenkin olen aina seksuaalisesti halukkaampi pikkuhiprakassa.

Vierailija
5/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä naiselle riittää se läheisyys ja se onnistuu pienessä sievässäkin.

Vierailija
6/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteinen oravanpyörä... Menen baariin viihtymään ja juomaan (ok, en paljon, mutta kuitenkin), en hakemaan seksiseuraa. Pienen hiprakan suloinen sivuvaikutus kuitenkin on halukkuuden nouseminen, ja siinä tilanteessa saattaa joskus joku hyvä tyyppi lähteä matkaan. Minkäs sille humalalle siinä vaiheessa enää tekee. Parhaat kumppanit huomioi naisensa vielä aamullakin, sit vasta onkin hyvää. :)

Vierailija
7/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin juominen ja känni eivät ole synonyymejä.

Vierailija
8/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ukkoja jaksa/pysty selvin päin kattomaan.

Vierailija
9/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööh eikö tota pitäisi kysyä MIEHILTÄ?! Miehillähän on (osalla) vaikeuksia saada kalunsa ees siihen kuntoon et voisi naida kun ovat juoneet...

Vierailija
10/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Minusta tulee kännissä ihan jumalatttoman kiimainen nymfomaani ja seksipeto. Eipä ole tainnut koskaan käydä niin etten olisi orgasmia saanut. Ja tosiaan, siinä missä selvinpäin olen tyyppiä "lahna" joka odotan että m ies tekee mulle kaiken, humalatila saa aikaan aktiivisen ja innokkaan huuman, jossa mies saa kyytiä oikein kunnolla ;)

Vierailija
11/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känninen ämmä joka ei pysty muuten "ilmaisemaan" itseään on "off". Ja vaikka pystyisi ilmaisemaan tyhmyytensä ilman juomia, silloinkin.

Vierailija
12/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänteinen oravanpyörä... Menen baariin viihtymään ja juomaan (ok, en paljon, mutta kuitenkin), en hakemaan seksiseuraa. Pienen hiprakan suloinen sivuvaikutus kuitenkin on halukkuuden nouseminen, ja siinä tilanteessa saattaa joskus joku hyvä tyyppi lähteä matkaan.. :)

Näin... menee baariin viettämäänvain tyttöjen.iltaa, mutta biini alkaa vaikuttaa ja herättää himoja. Niin ja on tullut sorruttua yhtä uudelleen ja uudelleen johonkin sellaiseen mieheen, josta en ole oikeasti kiinnostunut kuin pelkässä seksimielessä. Yhtäkkiä viinin myötä se alkaakin näyttää todella hyvältä ja sitä alkaa ajatella, että mikä siinä nyt loppujen lopuksi muka oli niin huonoa. Menee sänkyyn ja monta orkkua. Aamulla herätessä kuitenkin tajuaa välittömästi, mikä sen persoonassa oli se juttu, miksi ei yhtään kiinnosta jatko. Sanoo moikka ja torjuu miehen ehdotuksen mennä kahvilaan yhdessä aamupalalle. Ja sit taas sama homma uudestaan parin kk päästä...

Vierailija
13/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Minusta tulee kännissä ihan jumalatttoman kiimainen nymfomaani ja seksipeto. Eipä ole tainnut koskaan käydä niin etten olisi orgasmia saanut. Ja tosiaan, siinä missä selvinpäin olen tyyppiä "lahna" joka odotan että m ies tekee mulle kaiken, humalatila saa aikaan aktiivisen ja innokkaan huuman, jossa mies saa kyytiä oikein kunnolla ;)

Muakin suunnilleen punastuttaa se, mitä olen tehnyt kännissä sängyssä. Normaalisti olen melko ujo ja estynyt.

Vierailija
14/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ilman alkoholia suorastaan aseksuaali. Ei kiinnosta seksi eikä miehet ollenkaan. Siksi en myöskään halua parisuhteita ollenkaan. 

Mutta joskus kun menee baariin ihan vaan juomis- ja kavereiden kanssa juttelumielessä, niin alkoholi tekee sen että tulee ns. nymfomaanikänni, ja normaalisti aseksuaalista kuoriutuu pervo seksipeto, joka himoitsee lähes jokaista miestä jonka näkee. On tullut kaikenlaista mielenkiintoistakin tullut tehtyä kännihimoissaan, esim. mentyä orgioihin ja sekaannuttua kolmen kimppoihin sekä lesboseksiin. Mitään en kuitenkaan kadu, hauskaa on ollut.

Vierailija
15/15 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon että saan itsevarmuutta iskeä miehen koska miehet eivät koskaan iske minua. N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän