Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MASENTUNEIDEN KETJU vol. 1

Vierailija
03.08.2016 |

Täällä voitaisiin keskustella ja tukea toisiamme. Otetaan vaikka jotkut nimimerkit käyttöön. Mitä teit tänään, mitkä fiilikset? Voitais vaikka kertoa
T. Frauke (useamman vuoden masentunut, 25v, asun yksin, kaksi kissaa)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho jäi vähän kesken lause. Voitais vaikka aluksi kertoa itsestämme ihan sen verran ku haluaa :)

T. Frauke

Vierailija
2/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin siivota, tein hyvää ruokaa. Minulle huudetaan jatkuvasti. Siinä se päivä oikeastaan oli.

Vierailija
4/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin siivota, tein hyvää ruokaa. Minulle huudetaan jatkuvasti. Siinä se päivä oikeastaan oli.

Kuka sulle huutaa:(

Mä kävin vanhempien luona ja kaupassa. Kävin lyhyellä kävelyllä. Tuskastuttaa välillä olla omien masentavien ajatusten kanssa, silti oudon hyväksyvä ja tyyni olo nyt..

T. Frauke

Vierailija
5/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Kotiin ajaessa alkoi taas ahdistaa. En saanut mitään aikaiseksi koko loppuiltana. Ahmin isot määrät ruokaa, mahaan sattuu mutta en välitä. Odotan että pääsen nukkumaan.

T. Mölli

Vierailija
6/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä. Kotiin ajaessa alkoi taas ahdistaa. En saanut mitään aikaiseksi koko loppuiltana. Ahmin isot määrät ruokaa, mahaan sattuu mutta en välitä. Odotan että pääsen nukkumaan.

T. Mölli

Se on jo saavutus että kävit töissä! T. Frauke

Vierailija
7/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on paskaa. Poltan pilveä jos jeesais.

N vm.81

Vierailija
8/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N vm.81

Auttaako yleensä? Mulle ei sovi, aiheuttaa ahdistusta ja vainoharhaisuutta joten olen jättänyt sen kokeilut pois. Nyt olen myös ollut juomatta masennuksen pahentumisen takia. T. Frauke

Vierailija
9/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa loppui rahat ja lääkkeet. Olo on ihan hirveä. Haluaisin tappaa itteni nyt.

Vierailija
10/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa loppui rahat ja lääkkeet. Olo on ihan hirveä. Haluaisin tappaa itteni nyt.

Koska tulee lisää rahaa että saat lisää lääkkeitä? T. Frauke

Vierailija
11/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon väsynyt enkä jaksais enää mitään. Lihakset on jumissa, kun lähinnä makaan päivät, ja sen takia joka paikkaa särkee. Haluaisin jo nukkumaan, se on nykyisin parasta mitä tiedän. Ennen mulla oli vielä harrastuksia. Oon heinäkuun alusta tuntenu itteni tosi masentuneeksi eikä se tunnu väistävän. Jos ei olis miestä, en välttämättä enää olis tässä.

T. Massu (24 v.)

Vierailija
12/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mölli

No se on yksi henkireikä tässä elämässä. Jos ei olisi töitä, erakoituisin neljässä kuukaudessa kokonaan ja loppuelämäni viettäisin kotona, reippaasti ylipainoisena ja laiskana, liikkuen ulkona vain hämärän aikaan ja säikkyen muita ihmisiä.

T. Mölli

Vierailija
13/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna. Tän yön yritän selvitä. En tiijä onnistuuko. Ahdistaa, oksettaa, päätä särkee, sellasia sähköiskuja menee ympäriinsä, hikoiluttaa.

Vierailija
14/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mennä tänään ulos, käydä kaupassa. Sitten mietin, että mitä minä siellä ulkona teen, enhän minä kaupasta mitään edes tarvi. Sitten rupesin itkemään ja makasin sängyssä kunnes mies tuli töistä.

Vierailija
15/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon väsynyt enkä jaksais enää mitään. Lihakset on jumissa, kun lähinnä makaan päivät, ja sen takia joka paikkaa särkee. Haluaisin jo nukkumaan, se on nykyisin parasta mitä tiedän. Ennen mulla oli vielä harrastuksia. Oon heinäkuun alusta tuntenu itteni tosi masentuneeksi eikä se tunnu väistävän. Jos ei olis miestä, en välttämättä enää olis tässä.

T. Massu (24 v.)

Mäkin haluaisin vaan nukkua koko ajan. Harmi kun ei unta riitä. Tulee kans makoiltua päivät pitkät, nyt tosin olen jaksanut parin viikon ajan käydä vähän kävelyllä. Kunto meni ihan paskaksi reilun puolen vuoden aikana kun en liikkunut yhtään. T. Frauke

Vierailija
16/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitko hommattua jostain rahaa?

Mulla on lääkitys ja viime viikolla lääkäri määräsi rauhoittavaa lääkettä. Yritän pitkittää sen ottamista vain hätätilanteisiin. Tähän mennessä olen pärjännyt. Tarvitsisin ennemminkin jotain piristävää kun olen niin lamaantunut.

T. Mölli

Vierailija
17/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mölli

No se on yksi henkireikä tässä elämässä. Jos ei olisi töitä, erakoituisin neljässä kuukaudessa kokonaan ja loppuelämäni viettäisin kotona, reippaasti ylipainoisena ja laiskana, liikkuen ulkona vain hämärän aikaan ja säikkyen muita ihmisiä.

T. Mölli

Joo hyvä kun työt pitää elämässä jotenkuten kiinni :) T. Frauke

Vierailija
18/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N vm.81

Riippuu miten usein polttelet?

Vierailija
19/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna. Tän yön yritän selvitä. En tiijä onnistuuko. Ahdistaa, oksettaa, päätä särkee, sellasia sähköiskuja menee ympäriinsä, hikoiluttaa.

Yritä jaksaa! Vieroitusoireet loppuu huomenna heti kun saat lääkkeen.

Vierailija
20/58 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän välivuotta opiskeluista kun sain hirveän burnoutin. Masennusta olen potenut jo niin pitkään kuin jaksan muistaa. Ahdistaa välillä niin hitosti ja lisäks kärsin ilmeisimmin julkisten paikkojen & sosiaalisten tilanteiden pelosta. Oon muuttanut takaisin vanhemmille asumaan enkä ole saanut koko kesänä mitään aikaiseksi, pikemminkin erakoitunut. Pitäis alkaa syksyllä ettii töitä mutta tuntuu niin ahdistavalta koko juttu. Tänäänkään en ole tehnyt muuta kuin istunut koneella.

t. namppa 22v