Nainen! Pidätkö poikaystäväsi lippalakkitrendistä??
Kertokaahan AV-mammat että pidättekö ihan aikuisten oikeasti tästä ilmiöstä kun yli 25 vuotiaat 'miehet' pitää näitä lippiksiä joka paikassa?? En voi käsittää, miten kukaan itseään kunnioittava mies jaksaa tyyliin asua tuo lippis päässä. Lapselle ja nuorelle se menee, mutta että aikuiselle miehelle? Eikö se ole lievästi sanottuna junttia?
Alapeukuttakaa vaan, kunhan kerrotte aidon ja rehellisen mielipiteenne naisena. Ja tämä ketju on osoitettu mielellään yli 30 vuotiaille naisille, mutta nuoremmatkin saapi vastailla!
Kommentit (38)
No mikä hänellä sitten pitäisi olla päässä jos ei lippis? Suoraan sanoen näyttäisi aika hölmöltä joku fedora tai muu lierihattu päässä.
Onhan se hyvä, että päässä on edes se lakki.
Oikkeen hyvältähän tuo näyttää Foorti-lippis päässä. Nam!
Vastaan nro:lle kaksi, kyllä, lippahattu on varmastikin parempi kuin ne kauheat 'kuuban lierihatut' tai muut. Ymmärrän vielä lippahatun jossain harrasteessa tai heinätöissä, mutta kun suora lippis taaksepäin tai sitten eteenpäin vähän vinossa niinkun 50 sentillä oli aikoinaan...se vaan näyttää niin tajuttoman kornilta eikä mies ole vakavasti otettavan näköinen lainkaan.
Joten kysymys naisille jatkuu, onko lippahattu söpö, seksikäs vai mikä siinä on? Kai täällä nyt joku nainen on jonka mielestä tuollainen suoralippainen hattu aikuisella miehellä on kornin näköinen...
Esittäkää toki vastaväitteitä tai kysymyksiä, mutta vastatkaa myös mieluiten tuohon alkuperäiseen kysymykseen!
Tykkään kyllä.
Mun mielestä on hienoa kapinaa, kun Make huutaa lippis väärinpäin päässään grillikodalla umpikännissä että: ME EI TEHDÄ LÄKSYJÄ!
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä.
Mun mielestä on hienoa kapinaa, kun Make huutaa lippis väärinpäin päässään grillikodalla umpikännissä että: ME EI TEHDÄ LÄKSYJÄ!
:D :D :D
Ei mielipidettä. 25v on kuitenkin vielä aika nuori aikuinen, kyllä tunnen paljon sen ikäisiä miehiä jotka lippalakkia käyttävät enkä kyllä ole koskaan ajatellut että se olisi mitenkään junttia. Ei se mielestäni erityisen tyylikästäkään ole, kukin pukeutukoot kuten haluaa. Tosin en ole 30-vuotias, joten ehkä näkemykseni ei ole vielä tarpeeksi kehittynyt.
1.Katso ensin sanakirjasta mitä trendi tarkoittaa. Tarkoittanet tässä joidenkin miesten tapaa käyttää lippalakkeja väärinpäin, mikä on junttia.
2. Minun mieheni ei onneksi käytä kyseistä hirvitystä eikä edes omista sellaista.
Se riippuu aivan lippiksesä ja miehestä ja musta tyylistä yleensä! tämmönen on hyvä! https://www.instagram.com/p/BCMsRoNiQmL/
http://s1.favim.com/orig/151229/abs-bw-baes-beauty-Favim.com-3820451.jpg
amislippis tai joku tyyliin ed hardy lippis möhömahaisella miehellä ja pari numeroa isoilla jack&jonesin farkuilla ei ole.
Ehdoton EI lippiksille. Miksi siinä päässä täytyy jotain yleensä olla? Harvalle sopii mitkään hatut.
Joo en minäkään ymmärrä tuota lippalakki thug life tyyliä.
Kuuntelen minäkin ulkomaista hip hoppia enkä silti välitä pukeutua lippalakkeihin
Tää menee nyt vähän ohi sikäli ettei kyse ole miehestäni vaan jampasta joka teki itseään tykö tässä taannoin.
Mutta joka tapauksessa:
Ei tule käytyä kovin usein ulkona enää mutta kesällä joissakin riennoissa tulee piipahdettua ja niin nytkin.
Ja silloin harvoin kun lähden viihteelle niin laittaudun tip top. Kas nuori herra liittyi seuraan ja jossain vaiheessa tajusin-jestas sentään- että tuo komistushan on kerrassaan nyt tyrkyllä ja ihan asiallisesti ja kiinnostavasti vielä. Tapanani ei ole ollut harrastaa yhden illan juttuja saati että moinen olisi käynyt mielessäkään huomattavasti nuorempien tarjokkaiden kyseessä ollen mutta tässä jampassa kieltämättä oli sitä jotakin.
MUTTA: se helkutin lippalakki pilasi koko homman. Vetäydyin takavasemmalle vaikka olisi saattanut olla vuosisadan kyydit tiedossa vaan minkäs teet. LIPPALAKKI aikuisella miehellä! EI EI EI EI.....
(kyseinen herra +-30, itse olen lähempänä viittäkymmentä)
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton EI lippiksille. Miksi siinä päässä täytyy jotain yleensä olla? Harvalle sopii mitkään hatut.
Miksi naisilla käsilaukkuja?
Hyi v**** kaikenlaiset lippikset!!!
N29
Jollainhan se orastava pälvikalju on peitettävä!
Mun mies käytttää lippistä koska kaljuuntuu, hän on tehnyt selväksi kuinka vaikea asia se hänelle on joten käyttäkööt lippiksiään :)
Ja ikää hänellä on 30..
Kerrotko vähän tarkemmin mikä siinä on niin väärin? Sanot että se on junttia. Toisaalta sanot että se ei ole aikuisten asuste...
Valaise asiaa vähän lisää.