Kamalaa katseltavaa Citymarketissa!
Lihava perheen äiti osti ison kasan herkkuja, kunnollisia ruoka-aineita ei ostoksissa paljoa ollut.
Kommentit (29)
Nyt meni monella pallerolla herne käkättimeen. WT-ihmiset on lihavia.
Käykö kateeksi? Jatka sinä luuviulu pingottamista.
Voin kuvitella ap:n aina kauppareissulla katsomassa muiden ostoksia sillä silmällä. Nyt hän sitten näki ylipainoisen ihmisen ostamassa epäterveellisyyksiä ja innostui heti, että pääsee av:lle kertomaan.
Kärrykyttä taas vauhdissa! Minä ostin äsken kaupasta 2 pizzaa, hodarin, omar munkin, jättituutin ja spriten LAIHALLE pojalleni. Mitäs siihen sanotte?
No jopas oli jännää. Menen tästä tohon Prismaan ostamaan laatikollisen olutta ja röökikartsan, tuutko katsomaan?
Vaikka kuinka muut pahoittavat mielensä niin kyllä minä paheksun lihavia vanhempia joiden 6-10-vuotiaat lapset ovat jo samanlaisia ylilihavia tankkeja. Sitten ihmetellään kun koulussa kiusataan. Tänään näin tällaisen ylipainoperheen jossa jokaisella liikkumisvaikeuksia.
Kyllä se veronmaksaja kuuluu mulle. Ärsyttää työpaikan 3 läskiä akkaa jotka kaikki syö verenpainelääkkeitä ja 2 sairastaa varmuudella diabetesta.
Jos syö itsensä muodottomaksi (no, onhan niillä muodikkaat perseet) niin kaikki kustannukset omasta pussista. Ei Kela:n korvauksia holtittomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava perheen äiti osti ison kasan herkkuja, kunnollisia ruoka-aineita ei ostoksissa paljoa ollut.
Ja sinä ostit kanaa, kalaa, kananmunaa, rahkaa, raejuustoa ja salaattia.
Kyllä. En osta ja mässytä turhia herkkuja.
-ap
Otan osaa. Kovin, kovin surullista.
Et niin, sun aika menee toisten ostoskärryjen kyttäämiseen. Tajuatko itsekään, kuinka säälittävä olet.