Kamalaa katseltavaa Citymarketissa!
Lihava perheen äiti osti ison kasan herkkuja, kunnollisia ruoka-aineita ei ostoksissa paljoa ollut.
Kommentit (29)
So? Niin minäkin välillä ostan.
N22
Vierailija kirjoitti:
Lihava perheen äiti osti ison kasan herkkuja, kunnollisia ruoka-aineita ei ostoksissa paljoa ollut.
Ja sinä ostit kanaa, kalaa, kananmunaa, rahkaa, raejuustoa ja salaattia.
Mitä sitten? Voi olla vaikka juhlat tiedossa, siksi iso herkkukasa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ravinto-orjana vielä oliiviöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En osta ja mässytä turhia herkkuja.
-ap
Onko herkut tarkoitettu vain laihoille? Tai perheettömille?
Vierailija kirjoitti:
Ihratynnyrin selitys. Läskiläjät haluaa vaan mässäillä.
Ja mitähän vittua se sinulle kuuluu mitä joku toinen ostaa? Ei ole sinun ongelmasi.
Typerät suomalaiset, THL:län aivopesemät, luulevat että joku raejuusto ja rahka on niin terveellistä. Ostithan vielä kevyt ja rasvattomat versiot?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea se sinäkin jaksat katsella. Itse en olisi viitsinyt tuollaista katsella.
Ai herraisä. Nyt meni kyllä koko elämä pilalle. Minullakin, saati sitten aloittaja-paralla.
Hyi olkoon, se lihava perheen äiti. Kai ymmärsit hävetä ap:n arvostelevan katseen alla ja lyllersit piiloon jyrsimään epäterveellisiä herkkujasi?
Voi voi, mitenkähän tästä nyt eteenpäin...
Hah. Onkohan joku ollut kyttäämässä minun ostoskorini sisältöä.
En tosin ole lihava vaan raskaana.
Kävin kahdessa kaupassa tänään. Ensimmäisestä ostin kärrillisen ruokaa, toiseen oli pakko mennä kun ensimmäisessä ei ollut possun lapaa.
Toisesta ostin lapsille herkkupäivän herkut valmiiksi. Siitä tuli jo kolme pussia.
Suklaalevyt oli tarjouksessa,niitäkin tuli 3.
Mies pyysi tuomaan irtokarkkeja kun tarkoitus katsoa joku kiva leffa tänään. Itse taas himoitsen juustonaksuja joten korista löytyi 1 pussi niitä. Ja toki se possun lapa.
Joku on varmasti ajatellut minusta ihan samalla tavalla. Kilokaupalla herkkuja, eikä mitään kunnon ruokaa.
Kai menit saarnaamaan ja kerroit, että ahneus on synti.
No oletpas sinä hyvä ihminen. Me tyhmät lihavat kunnioitamme ja kumarramme sinua.
Ja häpeämme tietysti lopun kurjan elämämme. Onneksi Sinä pelastat maailman.
Mä en osta elokuussa juuri ollenkaan vihanneksia, juureksia tai hedelmiä. En kyllä herkkujakaan. Joskus mietin, että mitähän ne musta ajattelevat. Syön niitä, mutta en osta kaupasta. Metsässä on marjoja ja sieniä, joita poimin niin paljon kuin suinkin ehdin. Juurekset ja salaatit löytyy tuoreena omalta pikkukasvimaalta.
Ei sun niitä tarvitse syödä. Ei siis milläänlailla kosketa sua. Aika köyhä elämä kun ehdit kaupassa muiden ostoksia tuijotella. Itse vaikka näkisin edellisen ostajan ostokset hihnalla niin ei jaksa kyllä liikuttaa mihinkään suuntaan. Kahdeksan vuotta sitten mammapalstoilla joka toinenpäivä järkyttyneenä twhtiin aloituksia kun joku oli nähnyt jonkun äidin ostavan kertakäyttövaippoja ja purkkiruokaa. Siis hui kauheeta. Sit selvitettiin mitä itse oltiin soseutettu vauvalle ruuaksi heti sen jälkeen kun oli saatu kestovaipat ommeltua.
Nyt on tää fitnespuumi ja kertiavaipat on muuttunut suoraan lihavien herkkuihin! Hankkikaa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihratynnyrin selitys. Läskiläjät haluaa vaan mässäillä.
Juu, olen lievästi ylipainoinen mutta ei tuo mitään selittelyä ole. Meillä on vuodessa mm. neljät synttärit (lasten kaverisynttärit). Porkkanatikkujako pitäisi kavereille tarjota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En osta ja mässytä turhia herkkuja.
-ap
Hienoa, olet ehdottomasti arvokkaampi ihminen kuin tuo lihava nainen. Toivottavasti maksat yhtä paljon verojakin.
Mitä sitten? Ei ne herkut siellä kaupan hyllyillä koristeina ole.. Kukin syököön mitä lystää, mitä se sinulle kuuluu.