Hierojaopiskelijat tai heidän läheiset - Kysymys
Etsin opiskelijahierojaa tai miksei pelkkää normaalia ihmistä. Joka hieroisi minua joka viikko tunnin ajan, tietenkin maksua vastaan. Näin minä pääsen vähän halvemmalla, ja jollekki kertyy taskurahaa. Kaikki voittaa, kö. Kiinnostaisko ketään?
M23 (opiskelija), PK-seutu
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Eli siis etsit henkilöä joka tekisi pimeästi töitä? Ei näin.
En, miksi niin päättelet? Ihan miten toinen haluaa.
Ota syyslukukauden alettua yhteyttä lähelläsi olevaan hierojakouluun. Niissä hierojaopiskelijat hierovat edulliseen hintaan ja opettajan valvonnan alaisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan etsin hierojaa. Mulle se on ihan sama, miten toinen rahansa haluaa. (tää kuulostaa paremmalta, :D)
Vierailija kirjoitti:
Missä hieronta tapahtuu?
Joko minun tai hänen kotona. Paremmin voisi ehkä sanoa että etsin kaveria joka hieroisi pientä rahasummaa vastaan. Taidoil ei välii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan etsin hierojaa. Mulle se on ihan sama, miten toinen rahansa haluaa. (tää kuulostaa paremmalta, :D)
Opiskelijahierontoja saa hieronta-akatemiassa. Aikoja on tosin vaikea saada, menevät nopeasti. En keksi mitään syytä miksi opiskelija tekisi sinulle poikkeuksellisen edullista hierontaa niin että verot menisi samalla. Ja miten ajattelit että tämä opiskelija hoitaa verojen maksun?
Edelleen minusta etsit pimeän työn tekijää.