Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin miehet, kertokaapas markkina-arvoni :D

Vierailija
03.08.2016 |

No ei, voidaan unohtaa markkina-arvoteoriat, mutta kuinka kiinnostunut olisit minusta näiden kuvausten perusteella? Olen vähän miettinyt, että viitsisinkö tehdä profiilin johonkin deittipalveluun. Ja mitä tietoja olisi vielä hyvä lisätä?

- 26-vuotias
- 165 cm/53 kg, aika siroluinen
- omasta mielestäni ihan ok naama, en ole mikään malli mutta en rumiluskaan
- kullanruskeat hiukset (oma väri vaaleanruskea) yli olkapäiden
- opiskelen nyt yliopistossa
- pukeudun aika normaalisti ja naisellisesti, pidän mm. hameista paljon
- meikkaan kevyesti kun en osaa sen enempää :D
- en todennäköisesti halua lapsia
- pidän mm. matkustelusta, lenkkeilystä ja musiikista
- olen aika introvertti, en halua suhdetta jossa täytyy olla yhdessä 24/7, vaan haluan myös omaa tilaa eli olla välillä yksin tai ystävieni kesken. en ole takertuja, vaan mieskin saa käydä kavereidensa kanssa ulkona tai muuta vastaavaa
- en polta, juon alkoholia suunnilleen kerran tai kaksi kuukaudessa

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo ihan mukiinmenevältä kuulostaa. Vähän tietysti koulutussuuntaus kiinnostaa, että ei ihan mihinkään hömppään kuluta aikaansa. Omaan makuun saisi olla tietysti ehkä vielä vähän menevämpi, tosin itsekin rauhoittumaan päin. Lapsien hankinta saattaa olla useissa tapauksissa ratkaisevia kysymyksiä. Treffeille saattaisin hyvinkin lähteä. Seksuaalisen yhteensopivuuden toteaminen olisi tietysti myös tärkeää, ennen suhteen pidemmälle viemistä.

Näin siis kouluttautuneen 25v kaupunkilaismiehen näkökulmasta.

Vierailija
22/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 out 10. Kyllä mulle 26 pari kertaa maistuisi. Onks millaiset tykit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, onko pillu karvainen ja peräaukossa turkisreunus. Lisäksi tissien muoto ja nännipihan väri on tärkeitä asioita arviota muodostaessa.

Jorma 66

Vierailija
24/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies kelpaa sinulle? +183cm, sopivasti lihaksikas, akateeminen, varakkaat vanhemmat plussa, paljon kavereita, poikkeuksellisen sosiaalinen mieheksi. Riittääkö vai vieläkö tarvitaan muuta?

Vierailija
25/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mies kelpaa sinulle? +183cm, sopivasti lihaksikas, akateeminen, varakkaat vanhemmat plussa, paljon kavereita, poikkeuksellisen sosiaalinen mieheksi. Riittääkö vai vieläkö tarvitaan muuta?

Yäk.

Vierailija
26/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan ok:lta. Vuosia sitten muutamia treffipalstoja seuranneena sanoisin että tuo teksti herättäisi todennäköisemmin uteliaisuuteni kuin "ne muut" 8-9 tekstiä /10:stä.

Vierailija
27/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kummallinen asperger-vaikutelma. 

Ei ketään kiinnosta sinun mekkosi tai "kevyt" meikkaaminen. 

Mutta yrittänyttä ei laiteta. Kaiken perusteella vaikutat kuitenkin ns. kympin tytöltä, tosikolta itsensä tarkkailijalta, jolta puuttuu täysin kyky normaalielämään. 

Jos kykyä olisi, niin tuossa iässä hyvällä ulkonäöllä ei tarvitsisi roikkua treffipalstoilla. 

Vierailija
28/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta yrittänyttä ei laiteta. Kaiken perusteella vaikutat kuitenkin ns. kympin tytöltä, tosikolta itsensä tarkkailijalta, jolta puuttuu täysin kyky normaalielämään. 

Jos kykyä olisi, niin tuossa iässä hyvällä ulkonäöllä ei tarvitsisi roikkua treffipalstoilla. 

Onpahan taas asperger-sormi herkässä. Ehkä sitten jos tuossa olisi, että osaa 1000 piin desimaalia tai lähijunien aikataulut

Vierailija
29/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä paketiltahan tuo kuulostaa. Kaikki on siitä kiinni mitä itse haet mieheltä. Nuo speksit kuulostaa perus jormalta joten mitään superihmistä en suosittele hakemaan.

Toki kukaan ei kiellä sitä

Vierailija
30/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan perusteella kyllä monelle miehelle tuntuu vaatteilla ja meikillä olevan paljonkin väliä, kun aina nalkutetaan ettei Suomesta löydy tarpeeksi siistejä ja naisellisia naisia... Ja muutenkin esitetään kauhean ulkonäkökeskeisiä vaatimuksia. En siksi ihmettele, jos nuoret naiset "myyvät" itseään pääosin ulkonäöllä.

Ja kyllähän se niin onkin että ulkokuorella se ensivaikutelma tehdään. Luonne tulee tutuksi vasta sitten, kun aletaan juttelemaan.

Vierailija
31/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku tekisin lähempää tuttavuutta. Tuo ettet todennäköisesti halua lapsia on melkein turn off, mutta jos taustalla ei ole se, että pidät uraasi tärkeämpänä tai jokin kummallinen ideologinen syy, niin tosiaan kiinnostusta varmaan olisi. Ymmärrän, että joillekin ajatus lapsista voi olla vaikea, jos ei ole hyvää suhdetta ja hyvää ja luotettavaa kumppania rinnalla, eli varmaan saisin pääsi käännettyä asian suhteen. T. Juristi m30

Vierailija
32/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvoon vaikuttaa tietysti sekin, mahtuuko sisään, vai tuleeko häpyluu niin aikaisin vastaan että jää puolet ulos?

Terv se isomunainen mies

Vierailija
33/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tää on helppo kyssäri. Sulla on korkea markkina-arvo. Jos teet profiilin johonkin palveluun niin saat valita äijistä parhaat päältä.

Vierailija
34/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tää on helppo kyssäri. Sulla on korkea markkina-arvo. Jos teet profiilin johonkin palveluun niin saat valita äijistä parhaat päältä.

Ai juu, unohtui mainita. Se, ettet halua lapsia, olisi mun kohdallani deal breaker koska itse haluan jossain vaiheessa.

Mutta muuten paketti erittäin hyvin kasassa. Olen varma, että näillä tiedoilla kumppanin löytyminen sulle on helppoa.

Vierailija
35/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai juu, unohtui mainita. Se, ettet halua lapsia, olisi mun kohdallani deal breaker koska itse haluan jossain vaiheessa.

Mutta muuten paketti erittäin hyvin kasassa. Olen varma, että näillä tiedoilla kumppanin löytyminen sulle on helppoa.

Aika moni tuon ikäinen ajattelee että "en mä varmaan haluu lapsia", mutta muutaman vuoden päästä niitä kummasti on :) Ei tietenkään aina, mutta joo.

Vierailija
36/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset tissit sulla on ap ja miten kuvailisit alastonta vartaloasi?

Oletko posliini?

T.tissimies

Vierailija
37/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap katosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi