Naiset, olette erittäin ristiriitaisia.
Jahas mammat, nyt on pakko kysellä, kun mistään muualla ei varmasti näin paljon tavoita naisia yhdestä paikasta. Uskon että täältä saa myös asiallista aineistoa itsepohdiskeluun, koska naisen logiikassanne ei ole taas vaihteeksi järjen hiventäkään:D
Olen 28 vuotias äijä, eronnut 4 vuoden suhteesta. Nuoruudessa ollut tyypillinen player tunteeton,kylmä, kusipää kuka mitenkin haluaa kuvailla, kaikki tiedätte tyypin. Oikeastihan vain siis esitin kylmää ja pistin aina deiteille mennessä ikään kun vaihteen silmään. En ole ylpeä siitä, mutta pillua tuli kyllä ovista ja ikkunoista. Aikuistunut noista päivistä ja suhteellakin oli toki vaikutusta.
Oikeasti olen erittäin lämmin ja tunnepitoinen persoona, pystyn siis keskustelemaan tunteistani suhteellisen hyvin ja haluan ottaa muut huomioon, kuitenkaan alistumatta. Maskuulinisuus ei pursua minusta, mutta pidän itseäni kyllä maskuuulisena, työkalut ainakin pysyy käsissä. Viimeistelen opintojani koulussa mistä valmistun asiantuntija ja johtotehtäviin. Olen erittäin avoin mielipiteille ja uusille asioille. Itsetuntonikin on kehittynyt todella paljon kouluttautumisen myötä. Tiedän mitä haluan. Liikun aktiivisesti, ja tykkään keskustella mm. yhteiskunnallisista asioita. Komeaksikin on haukuttu, painoindeksi normaali. Perhekin olisi mukava joskus saada.
MUTTA olen nyt deittaillut koko kesän tällä uudella ''tyylillä''omana itsenäni. Naisen saa kyllä deiteille, mutta kukaan ei halunnut nähdä uudelleen? Eikä ole niin sanotusti oikein herunut, muutamaa yhden illan juttua lukuunottamatta. Vaikka siis haen ihan pysyvämpää juttua. En tajua miksi??
Erikoisempia pakki tilanteita mm.
Nainen sanoi olet liian fiksu minulle, minusta tuntuu että en halua nähdä.
Mukavat deitit, kun lopuksi halasin, nainen meni paniikkiin.
Huomasi olevansa paksuna toiselle äijälle ennen toisia deittejä.(okei huonoa tuuria)
Puhkuttiin itsetuntoa ja sanottiin että olisin valmis päättämään tämän pitkän sinkkukauden, mutta kun ehdotin uutta tapaamista, sanoi että on vielä edellisessä jutussa kiinni.
Tunsin naisen isän.
Kaverini oli pannut deittiä puolivuotta sitten.
Sekä monia muita, mihin en saanut selitystä....
Samaan aikaan vanhat tuttuni, joiden joukosta löytyy myös näitä jännämiehiä deittaileva, panevat ja sikiävät. Hieman arkapaikka, koska oon nähnyt niin sikana vaivaa tullakseni siksi mikä olen ja vaikka deittailenkin vain kouluttautuneita naisia.(Erosin tuosta edellisestä jutusta, koska naiseni teki abortin, koska koulu ja ei ole valmis yms.) Jännämiehet kyllä kelpaavat isäksi, mutta en minä näköjään, oli silloin päälimmäinen tunne.
Mikä hemmetti mahtaa olla ongelma?
Kommentit (32)
Onko sinulla rasistisia tai sovinistisia mielipiteitä? Onko tapanasi arvostella naisten ulkonäköä? Tarjoatko kahvin, jos sinä olet se joka pyytää treffeille? Puhutko jännämiehistä tai markkina-arvoteorioista treffikumppaneillesi? Puhutko existäsi?
Mitä outoa siinä on, että tunsit naisen isän? Tai sillä, että kaverillasi oli sutinaa naisen kanssa puoli vuotta aikaisemmin? Nämä oli ihan sinusta itsestäsi kiinni, ettei jatkoa tullut.
Raskaana ollut ja eksässään kiinni oleva on nyt selkeitä tapauksia, eli heillä juttu ei olisi jatkunut kenenkään kanssa.
Oletko muuten ajatellut, että nuoruudessasi naiset halusivat samaa mitä sinäkin: irtoseksiä eikä sen kummempaa. Vai luulitko, että jokainen sovitteli mielessään häähuntua päähänsä?
Palaa siihen nuoruuden moodiin, niin pillua riittää taas. Niin helppoa se on.
Naisia ei miesten ongelmat tällä palstalla kiinnosta. Ketju jäänee lyhyeksi.
Eihän tuossa sinänsä mitään ihmeellistä. Seksi on seksiä ja parisuhde jotain muuta.
Ihan samoja "pakkeja" olet saanut kun palstalla kirjottelevat naiset.
Jos olet insinööri(AMK) niin jonon perälle vaan.
Olen huomannut, että treffipalstoilla roikkuu kauimmin - ei rumimmat - vaan yllätys yllätys, ne joiden luonne on täyttä kuraa. Pääsevät treffeille ja joku ehkä katselee muutamankin tapaamisen ajan, mutta eihän sellaisten ihmisten kanssa voi seurustella.
Kun olet esittänyt kovaa, olet saanut pillua. Oliskohan niin, että kyseiset naisetkin ovat olleet hakemassa ihan vain sitä panoa ja olet viestinyt selkeästi, että yhden illan juttua kaipaat. Se on sopinut mainiosti noille naisille, jotka eivät ole kaivanneet mitään tunne- ja suhdesotkuja.
Nyt kun esität pehmeää ja yrität olla sopivaa aviomies- ja isämateriaalia, huomaat, että naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita. Kas kun et ole enää sopiva panopuuhaan.
Lisäksi sulla voi olla paikkakunnalla just se maine minkälainen olit nuorena, omien sanojesi mukaan kylmä pleijeri. Naiset varoittelee toisiaan.
Onko sun kohderyhmä naisissa tismalleen sama kuin panovuosina nuoruudessa?
Viisainta on vaan ottaa imartelut haltuun ja nauttia puutarhan antimista ;)
Kuulostaa tosi hyvältä muuten ja voisin kuulua "kohderyhmääsi", mutta nuo perheenperustamishaaveet ovat deal breaker. Perinteinen perhemalli ja lastenhankinta on mulle ehdoton ei.
Ehkä et vain ole kovin kiinnostava?
Hahaha, just tän takia Suomi onkin niin rappiolla, menee viimeinenkin usko siihen, et ihmiset haluis muutakin, kun kylmää kyytiä. Vahvistatte todellakin sitä minkä kanssa miehet tuskailevat, älä ole oma itsesi kun tapaat naisen, pane ensin kysele vasta sitten. Että mies ei todellakaan kelpaa omana itsenään. Oma mokani kai kun opein kysymään suhteessa mitä haluat/mitä mieltä olet? Minusta olisi mukavaa. Jos deiteillä annat moisen vaihtoehdon sitä pidetään (Näin on jopa sanottu) jostain syystä ahdistavana. Kun pitää oikein valita tavataanko uudestaan vai oliko mukavaa vai ei jos kysyt sitä parin päivän päästä niin sama tulos. Pitää varmaan palata siihen vanhaan: Ilmoittaa välinpitämättömästi Me tehdään näin ja näin tai ei tehdä ollenkaan. Huh itellä ainakin tulis moisesta ihan kauhee vasta reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kohderyhmä naisissa tismalleen sama kuin panovuosina nuoruudessa?
Tämä tuli itelle mieleen heti. Myös se, käytkö samoissa paikoissa edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, just tän takia Suomi onkin niin rappiolla, menee viimeinenkin usko siihen, et ihmiset haluis muutakin, kun kylmää kyytiä. Vahvistatte todellakin sitä minkä kanssa miehet tuskailevat, älä ole oma itsesi kun tapaat naisen, pane ensin kysele vasta sitten. Että mies ei todellakaan kelpaa omana itsenään. Oma mokani kai kun opein kysymään suhteessa mitä haluat/mitä mieltä olet? Minusta olisi mukavaa. Jos deiteillä annat moisen vaihtoehdon sitä pidetään (Näin on jopa sanottu) jostain syystä ahdistavana. Kun pitää oikein valita tavataanko uudestaan vai oliko mukavaa vai ei jos kysyt sitä parin päivän päästä niin sama tulos. Pitää varmaan palata siihen vanhaan: Ilmoittaa välinpitämättömästi Me tehdään näin ja näin tai ei tehdä ollenkaan. Huh itellä ainakin tulis moisesta ihan kauhee vasta reaktio.
Miten niin vahvistamme. Luitko jotenkin valikoivasti, vai mistä moinen ahaa-elämys? Monenlaista kommenttia, seassa tottakai "hähhäämitäsläksit"-klassikot, joka ketjussa näin. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä "ihmiset"? Ei pidä yleistää. Moni nainen, joka etsii parisuhdetta -- itseni mukaanlukien -- haluaa tutustua ensin ja sitten vasta hypätä vällyjen väliin.
Ja tietenkin pitää olla oma itsensä, mutta miesten pitää ymmärtää myös se, että kaikkia ei voi miellyttää.
Jotkut naiset haluavat miehestä jonkinlaisen "isähahmon" tai auktoriteetin, joka sanoo ja "tietää", miten asiat tehdään. Toiset taas haluavat sellaisen miehen, joka kysyy mielipidettä, ja suorastaan kammoavat ajatusta dominoivasta miehestä.
Molempia ryhmiä yhdistänee ainakin se, että jos miehestä paljastuu tutustumisvaiheessa jotain sellaista, jonka vuoksi nainen ei näe yhteistä tulevaisuutta, on seuraavia treffejä tai seksiä turha odottaa. Tämän ei pitäisi olla mikään yllätys kenellekään.
Ei se ole enää niin helppoa, kun alkaa lähennellä kolmeakymppiä. Nuoret naiset eivät halua vielä pikkuvaimoiksi ja saman ikäisillä on jo painolastia edellisistä miehistä.
Jos nyt saan sanoa mielipiteeni, itse olen jo nelikymppinen, eikä henk.koht. ole hirveän pitkiä aikoja ollut että olisin ollut sinkkumarkkinoilla, olen naimisissa ollut jo aika pitkään.
Minä uskon että kyse on vaan yksinkertaisesti siitä, että pitää löytää se oikea. Sitä ei aina heti löydä, eikä välttämättä kovalla etsimisellä, vaan se tulee kohdalle sattumalta, kohtalon oikusta. Yksi kesä etsintään on vielä todella lyhyt aika. Koskaan ei tiedä mistä se puoliso löytyy, ei varmaankaan baarista, kuitenkin se rajaa monia ihmisiä pois jos vaan baarista etsii, kaikki kun eivät baareista välitä, ja nykyään kun on nuo nettisysteemit, niin ei varmaan kaikki niihinkään tykkää itseään laittaa tyrkylle.
Mun mielestä pitää tietää ensin että minkälaista ihmistä etsii, sen tietää siitä kun tuntee itsensä hyvin, tietää mitä haluaa elämältä, mitkä ne omat elämänarvot on, se on turha yrittää liian erilaisen ihmisen kanssa yhteiseloa. Ja toinen mikä on tosi tärkeä asia, on huumorintaju, se kun osuu yksiin, syntyy läheisyyttä heti, ja se pelastaa myöhemminkin monelta riidalta. Ja kolmas on tietysti se kuuluisa kemia, ei kaikkien kanssa vaan tule sitä kemiaa vaikka muuten kaikki jutut kävisi tosi hyvin yhteen. Mulla ainakin on niin, että sitä seksuaalista tunnetta ei tule kuin yhteen ihmiseen kerrallaan, ja hyvin harvoin, minulle sellainen mies on tullut elämän aikana ehkä 3-4 kertaa vastaan, muut miehet menee ihan pelkkänä flirttinä, ei mikään suurempi viisari värähdä.
Itseäni ja miestäni kun ajattelen, niin en tiedä mikä siinä sitten oli että meillä kemiat kohtasi, huumori meidät ensin yhdisti, sitten huomattiin että elämänarvot on lähellä toisiaan, ja sitten alkoi seksuaalisesti kiinnostaa ja lopulta rakkaus tuli mukaan kuvioon. Ulkonäöllä ei ollut juurikaan osuutta asiaan, varsinkaan näin pidemmän päälle. Uskon että me ollaan miehen kanssa yhdessä kuolemaan asti, eikä varmaan leskeksi jäänyt uutta puolisoa ota, se oli tässä.
Etsi vaan ap puolisoa joka paikasta, mutta älä muutu epätoivoiseksi, älä turhaa häslää vääränlaisten naisten kanssa, siinä voi se oikea livahtaa ohi. Ja se oikea kyllä tulee vastaan, ihan varmasti. Mun juttelut varmaan kuulostaa vanhanaikaisilta, mutta ei ihminen miksikään muuttunut ole vaikka ajat muuttuu ja tulee uusia juttuja, perusasia on kuitenkin se ihmisen biologia, kemiaa on tai ei ole, eikä sille mitään voi.
Mietippä päälimmäiseksi sitä, sinä maskuulinen asian tuntija tehtäviin valmistuva.