Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen jalat

Vierailija
03.08.2016 |

Minkälaisia kokemuksia täällä on, onko siinä perää, että isojalkaisilla miehillä on myös iso vehje? Jollakin tavalla tämä omasta kokemuksestani on totta. Ja ainakin ne isot jalat ovat kummallisesti kiihottavat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kenkäkoko 42, muna 18+. Jos oikein painaa mittanauhaa häpyluuhun, ns oikeaoppinen mitaus, jää pikkasen vajaaksi 20cm:stä. Lepotilassa kuitenkin aika pieni, en ole mitannut mutta välillä hävettää.

Voin olla toki poikkeus, en tiedä. Olen myös lyhyt, eli kengänkoko normaali pituudelleni.

M38

Vierailija
2/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on isojalkaisempi (46/47) mies. En tuosta kalun ja kengännumeron suhteesta tiedä, itselläni nyt tuota vehjettäkin on tarpeeksi. Se kuitenkin on aina joskus totta ollut, että naiset yllättävästi ovat noista kanooteista olleet kiinnostuneita. Ja kylläpä miesporukoissakin niistä kengännumeroista huulta heitetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

43--44 riippuu kengän valmistajasta, aasta 15,2 cm ää''rimmilleen ärsytettynä tattina, en tiä mitätulee lisää äpyluuhun painettuna

Vierailija
4/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava niitä isoja jalkoja on katsella ja silitellä (nykyinen suorastaan kiihottuu asiasta...), en tuosta yhteydestä muiden ulkokkeiden kokoon kovin varma ole.

Vierailija
5/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot jalat miehellä on todella kiihottavat.

-melkeinheteromies-

Vierailija
6/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Että ne ei-niin-heterotko (myös?) kyttää miesten jalkoja??

Vierailija
7/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksipäs ei katselisi?

Vierailija
8/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on näin (osapuilleen) heteromiehenä ymmärtää, mikä noissa jaloissa olisi kiihottavaa. Lähinnä itse vaivaudun, kun niistä kommentteja kuulee. Ehkä sitä vain pitäisi opetella asiaa hyväksikäyttämään!

Vierailija
9/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa työkaveri on sellainen 150kg/2m ja kengänkoko on 47. "Mulkku" on sellainen 3 senttiä.

Vierailija
10/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa työkaveri on sellainen 150kg/2m ja kengänkoko on 47. "Mulkku" on sellainen 3 senttiä.

Ja olet myös tarkistanut, millainen on juhlakunnossa?

Vierailija
11/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on näin (osapuilleen) heteromiehenä ymmärtää, mikä noissa jaloissa olisi kiihottavaa. Lähinnä itse vaivaudun, kun niistä kommentteja kuulee. Ehkä sitä vain pitäisi opetella asiaa hyväksikäyttämään!

Ihmiset katselee toisiaan , kuka mistäkin syystä.

Vierailija
12/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, niin varmaan. Mutta itse olen jo kouluvuosilta oppinut lähinnä häpeämään noita isoja ja latuskaisia jalkoja. Ja tuskin olen tässä ainoa. Siinä mielessä on outoa huomata, että on porukka naisia - ja näemmä myös miehiä! - joita ne liki seksimielessä kiinnostavat.

Vierailija
13/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, niin varmaan. Mutta itse olen jo kouluvuosilta oppinut lähinnä häpeämään noita isoja ja latuskaisia jalkoja. Ja tuskin olen tässä ainoa. Siinä mielessä on outoa huomata, että on porukka naisia - ja näemmä myös miehiä! - joita ne liki seksimielessä kiinnostavat.

No se on fetissi siinä missä muutkin fetissit, ja itse näen miehen isot jalat erittäin kiihottavina.

-melkeinheteromies-

Vierailija
14/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta. Jos nelikutoset lättäjalkani tuottaa kiksejä, sehän on ok. Saat kyllä vain arvailla, miltä siellä kengän sisällä näyttää. Avojaloin tai sandaaleissa en julkisella paikalla kulje.

Vierailija
15/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilman muuta. Jos nelikutoset lättäjalkani tuottaa kiksejä, sehän on ok. Saat kyllä vain arvailla, miltä siellä kengän sisällä näyttää. Avojaloin tai sandaaleissa en julkisella paikalla kulje.

Pääsisikö niitä ihastelemaan lähemminkin?

Vierailija
16/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Kyllä se niin on, että koskeusetäisyydelle ovat viime aikoina pääseet aina joskus vain naisystävä ja tukipohjallisten tekijä.

Vierailija
17/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Kyllä se niin on, että koskeusetäisyydelle ovat viime aikoina pääseet aina joskus vain naisystävä ja tukipohjallisten tekijä.

Ei kai jalkojen ihastelemisessa ja tutkimisessa mitään kamalan pahaa ole?

-melkeinheteromies-

Vierailija
18/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kokemuksia täällä on, onko siinä perää, että isojalkaisilla miehillä on myös iso vehje? Jollakin tavalla tämä omasta kokemuksestani on totta. Ja ainakin ne isot jalat ovat kummallisesti kiihottavat.

Enpä usko. Miehelläni on sellaiset jäntevät, holvikkaat 40-numeron jalat. Suoraan sanottuna tosi hyvän näköiset. Toki tiedän, että 180 senttiselle on aika pieni jalka, mutta eipä noissa varusteissa ole valittamista. En usko, että kovin tuollaisista isoista ja kömpelöistä jaloista syttyisin. Eikös sitä joskus huonoja tanssijoitakin sanota lättäjaloiksi?

Vierailija
19/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiä mutta eniten hävettäs olla 185+ iso vetelä korsto jolla joku 10sm juhlakuntonen.

Vierailija
20/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kenkäkoko 42, muna 18+. Jos oikein painaa mittanauhaa häpyluuhun, ns oikeaoppinen mitaus, jää pikkasen vajaaksi 20cm:stä. Lepotilassa kuitenkin aika pieni, en ole mitannut mutta välillä hävettää.

Voin olla toki poikkeus, en tiedä. Olen myös lyhyt, eli kengänkoko normaali pituudelleni.

M38

Johtuuko alapeukut siitä ettei uskota, vai onko tässä naispuoliset isojalkafetissiläiset vihaisena kun jalan koko ei korreloinutkaan peniksen koon kanssa? Tai vastaavat homomiehet. Vai onko alapeukuttajat isojalkaisia miehiä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän