Ottaisitko tällaisen työn?
Olen melkein 40v. aikuisopiskelija. Opiskelen ansiosidonnaisella. Olen koululla yleensä kahtena tai max. kolmena päivänä viikossa, joten vapaa-aikaa on. Minulle tarjottiin osa-aikatöitä, jotka käsittää työn tekemisen kotoa käsin. Työ on pääasiassa asiakastietojen päivittämistä, sähköpostien purkua ja laskujen kirjaamista. Mitään varsinaista kelloon sidottua työaikaa ei olisi. Töitä olisi viikossa n. 12-15h. Palkka olisi 15,- per tunti, eli kuukaudessa ansaitsisin n. 700-900 euroa.
Kommentit (7)
Hyvältä kuulostaa
Minulle kelpaisi ainakin.
öööööööö.... en tajua kysymystäsi?? jos olisin löytänyt työn netin kautta otsikolla HALUATKO HELPPOA JA NOPEAA RAHAA? niin ei, en ottaisi vastaan tällaista mielikuvitustyötä.
Paljon sulle jää käteen kun ansiosidonnaista vähennetään tulot?
Saatko yleensäkään jatkaa opiskelua ansiosidonnaisella jos otat vastaan osa-aika töitä?
Jos et ota nii mä voin ottaa ton työn sun puolesta iltahommiksi vaikka päivätyössä käynkin.
En tiedä miten sulla vaikuttaa tukiin jne, että kannattaa se selvittää tuleeko miten kannattavaksi tuon työn tekeminen. Muuten kuulostaa siltä että aika helpot massit tiedossa.
No joo! Varsinkin jos se liippaa yhtään läheltä sitä mitä opiskelet.