Saksalainen mies?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen oli tyyppi, että oli oppinut, työlleen omistautunut, kotirouvaksi olisi halunnut minut vain, kun itse rellestäisi tuolla ympäriinsä kavereiden kanssa! Hän sitten paljasti löytäneensä toisen naisen seurustelun aikana..
Tämä! Tuo kotirouva -mentaliteetti on hyvin vahva.
En voinut jatkaa suhdetta, kun hän alkoi olla liian mustasukkainenkin.
Petti toisen naisen kanssa, joka ei vieläkään tiedä, että ollaan molemmat se toinen nainen.
Aika kirveellä veistetty, akateeminen mies, mutta hänelle kalja maistui, kävi vieraissa "kaveritapaamisillaan" ja löi useasti...Onnea hänen nyksälleen
Mitä höpisette kotirouvakulttuurista? Ei sitä Saksassa enää ole. Olen asunut täällä siitä asti kun valmistuin, ja nyt olen eläkkeellä. En tunne ainuttakaan kotirouvaa! Ei pitäisi kirjoittaa asioista, joista ei tiedä MITÄÄN.
Mitä kieltä puhutte saksalaismiestenne kanssa? Onko eroa siinä mitä kieltä alussa ja sitten myöhemmin puhutte? Toki luulen, että suomalaisnainen ennen pitkää opettelee saksan kielen kunnolla, jos ei alunperin jo osaa.
Miksi saksalaiset eivät osaa yleisesti niin hyvin englantia kuin esim. suomalaiset nykyään vai onko se vain vanhempien sukupolvien tilanne sielläkin?
Sellainen oli tyyppi, että oli oppinut, työlleen omistautunut, kotirouvaksi olisi halunnut minut vain, kun itse rellestäisi tuolla ympäriinsä kavereiden kanssa! Hän sitten paljasti löytäneensä toisen naisen seurustelun aikana..