Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saksalainen mies?

Vierailija
03.08.2016 |

Kokemuksia kellään?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri siitä kyseisestä yksilöstä.

Vierailija
2/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että olisivat samanlaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten?

-ap

Vierailija
4/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten?

-ap

Eräästä toisesta.

Vierailija
5/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on saksalainen mies, hyvällä tavalla vanhanaikainen herrasmies. Kotirouvakulttuuri on siellä vielä voimissaan, joten perinteiselle naiselle tuntuu olevan kysyntää.

Vierailija
6/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on saksalainen mies, hyvällä tavalla vanhanaikainen herrasmies. Kotirouvakulttuuri on siellä vielä voimissaan, joten perinteiselle naiselle tuntuu olevan kysyntää.

Onko jalkapallo fani?

-ap

Vierailija
7/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jalkapallo fani?

-ap

Jalkapallo ei ole fani.

Vierailija
8/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on saksalainen mies. Erittäin oikeudenmukainen, lempeä, sivistynyt, kunnioittaa naisia, lapsia, vanhempia ihmisiä, eläimiä ja luontoa.

Rauhallinen, hyväntuulinen, tyylikäs ja kaikkea ihanaa mitä kuvitella saattaa <3

Ei kiinnosta jalkapallo vaan filatelia, kirjallisuus, historia, kielet, luonto jne.

Vierailija
9/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jalkapallo fani?

-ap

:D ei ole. Eivät kai kaikki.

Vierailija
10/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jalkapallo fani?

-ap

Jalkapallo ei ole fani.

Joo oli tosi hauskaa hei!

-ap

Vierailija
11/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jalkapallo fani?

-ap

Ohis, niin että jalkapallo fanittaa hänen miestään? 

Varsin relevantti kysymys jota ei olisi tarvinnut tehdä, jos yhdyssanojen osaaminen ei olisi niin vaikeaa.

Vierailija
12/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapasin baarissa saksalaisen miehen, joka suuttui kun ei sitten jatkettukaan samaan osoitteeseen pilkun jälkeen.

Vierailija
13/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tapasin baarissa saksalaisen miehen, joka suuttui kun ei sitten jatkettukaan samaan osoitteeseen pilkun jälkeen.

IIIIh!! Samis!!! Mäkin tapasin. Jatkettiin kyllä vielä samaan osoitteeseenkin, kun siellä oli lisää olutta. Lupsakka tyyppi.

Vierailija
14/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jalkapallo fani?

-ap

Jalkapallo ei ole fani.

Joo oli tosi hauskaa hei!

-ap

Itse asiassa oli tosi hauska vastaus, nauroin. Itsehän kysyit selvällä suomen kielellä että onko jalkapallo fani.

Vierailija
15/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset,  rakastan. Toivoisin, että asuisin itse Saksassa.  Ehkä joskus.

Vierailija
16/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on saksalainen mies. Erittäin oikeudenmukainen, lempeä, sivistynyt, kunnioittaa naisia, lapsia, vanhempia ihmisiä, eläimiä ja luontoa.

Rauhallinen, hyväntuulinen, tyylikäs ja kaikkea ihanaa mitä kuvitella saattaa <3

Ei kiinnosta jalkapallo vaan filatelia, kirjallisuus, historia, kielet, luonto jne.

Miksi ihmeessä alapeukku? Mullekin kelpaisi tuollainen isä. Kauniisti kirjoitettu.

Vierailija
17/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IIIIh!! Samis!!! Mäkin tapasin. Jatkettiin kyllä vielä samaan osoitteeseenkin, kun siellä oli lisää olutta. Lupsakka tyyppi.

Ja suomalaiselle kassialmalle kalja maisuu.

Vierailija
18/48 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suomalaiselle kassialmalle kalja maisuu.

Ihan työssäkäyvä mieshenkilö olen. Oli siellä jatkoilla muitakin. Maistui sille saksalaisvahvistuksellekin.

Vierailija
19/48 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kihloissa saksalaisen kanssa ja hän on pitkä, komea, huumorintajuinen, liikunnallinen, hyvä isä, fiksu, älykäs, jämpti, kieli-ihminen, ystävällinen, rauhallinen, romanttinen ja ihana!<3

Vierailija
20/48 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kihloissa saksalaisen kanssa ja hän on pitkä, komea, huumorintajuinen, liikunnallinen, hyvä isä, fiksu, älykäs, jämpti, kieli-ihminen, ystävällinen, rauhallinen, romanttinen ja ihana!<3

Kiva kuulla että sinulta löytyy huumorintajuinen saksalaismies...

Mun saksalaismies on erittäin vakava ja huumorintajuiset ihmiset on tietojeni mukaan vähän harvinaisempia saksassa.