Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KUKA AIKOO KESTOILLA?****

01.03.2006 |

Olen kiinnostunut kuulemaan teidän mietteitänne kestoilusta. Odotan kolmatta lasta ja olen kovin kiinnostunut ajatukseta, mutta kellään tuttavistani ei ole mitään kokemusta asiasta, joten halauaisinkin kuulla teidän ajatuksia. Millaisia olet käyttänyt? Mistä ostit? Paljonko maksaa? Kuinka monta vaippaa pitää olla, että pärjää?

Mielenkiinnolla odottelen vastauksianne :)

Carelia ja Tiitiäinen

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älyttömän iso kiitos tuosta ohjeesta ja oikein asetelluista sanoista, jotka rohkaisi minut, jo jonkin aikaa villavaippahousujen kutomista aikoneen, kokeilemaan. Neuloin ne noilla ohjeilla kahdessa illassa, eikä todellaakaan ollut koko iltaa aikaa kumpanakaan iltana eli kauaa ei mennyt! Ja tuli tosi kivan näköiset ainakin. Testaamaan päästään vasta parin kuukauden päästä varmaan, mutta tässähän ehtiikin sitten kutoa useammat. Ja sellaisen samoilta sivuilta löytyvän patjan suojan aloitan tänään.

Kaikki vähänkään innokkaat siis rohkeasti kauppaan tai netistä tilaamaan lankaa ja kutomaan. Tulee edulliseksi ja on mukavaa puuhaa, kun nopeasti näkee tuloksen.

KIITOS SIIS RIANNALLE!

Vierailija
22/23 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt myös mielessä se, että voisi kokeilla kestoilua tämän tulevan kolmannen kanssa. Eniten mietityttää se iso paketti... Mikä näistä vaihtoehdoista olisi sellainen " kevyin" , mutta imukykyinen paketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin vastasyntyneen kanssa kestoilla aluksi harsoilla ja hahtuvilla. Se ainakin on ohut paketti, koska vauvalle ei tule muuta kuin harso ja villahousut.

Mikäli käyttää sisävaippa+kuori tai taskuvaippa-yhdistelmää, riippuu paketin paksuus imusta. Imumateriaaleja on useita. Jos käy niin, että vauva onkin megapissaaja, ei paketista kovin ohutta taida saada, vaikka mikä olisi :)

Porenn ja Pimpula rv 14