Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsi Salo Annassa

Vierailija
01.03.2006 |

Hohhoijaa, Kirsi Salo! Kannattaa ehdottomasti mennä töihin, jos oman lapsen hoitaminen on noin vastemielistä. Lapsen on parempi olla päiväkodissa kuin sellaisen äidin kanssa, joka ei lapsen hoitamista yhtään arvosta.

Kirsi Salo osoitti kyllä sanavalinnoillaan oman vähä-älyisyyteensä. Jos lastenhoito on aivokuollutta työtä, niin sehän tarkoittaa sitä, että lapsia voi hoitaa kuin kone, vailla tunteita. Ilmeisesti lapsilla ei Salon mielestä oli myöskään ajatuksia.

Salolle voisi myös joku kertoa, että kotona lapsien hoitaminen ei tarkoita sitä, että mitään kodin ulkopuolista elämää ei ole. Itseään voi sivistää ja kehittää monella tavalla, vaikka kotiäiti tai koti-isä olisikin. Itsekin olen tehnyt lastenhoidon lomassa paljon sellaisia asiota, joita voisin tehdä myös työkseni (olen VTM).

Jos minkä tahansa ilkeilyvisailun juontaminen on fiksumpaa kuin oman lapsen hoito niin en ihmettele, miksi tässä yhteiskunnassa lapset voivat huonosti.

Minä en tästä lähtien enää lue Anna-lehteä, ainakaan, jos siitä pitää maksaa, sen verran ala-arvoinen tuo juttu oli. Toimitukselle vaan terveisiä tätä(kin) kautta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todettu tämän(kin) palstan olevan pullollaan ihmisiä, jotka ajattelevat tavallasi ja ihmisiä, jotka ajattelevat Kirsi Salon tavalla.

Vierailija
2/2 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei tule stressiä ja sydämentykytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi