Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö tuhmien puhumisesta?

Vierailija
02.08.2016 |

Itse tykkään kovasti, erityisesti kuuntelemisesta. Voisin melkein laittaa jollekin treffipalstalle ilmoituksen ihan vaan siinä toivossa että joku ehdottelisi sopimattomia :D

Mutta jos joku ei tykkää, niin onko ihan järkyttävä turn-off jos toinen vähän kokeilee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän.

Vierailija
2/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Toivoisin, että joku kuiskailisi minulle hämärässä seksin jälkeen venäjän numeraaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Pete Pete voi kyllä voi jes kyllä sinulla on niin kova ja iso kulli oi oi oi Pete nussi minun tiukkaa pillua nussi sitä ui jui voi pojat voi Jeesus Pete otetaan Juhani mukaan oi oi Juhani sinä olet vielä isompi kuin Pete voi Juhani nussi minua kurkkuun voi Juhani ja Pete Pete minä tulen!

Vierailija
4/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme.

t. kaikki

Vierailija
5/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, toivoin viime suhteessani että eksä olisi puhunut tuhmia kun istui kasvoilleni ja samalla runkkasi kivenkovan kaluni, mutta ei :(

6/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotuin mieheni äänestä ennen kuin aloimme edes sekstailla tai seurustella, eli pidän. Tosin jotkut eivät sitä osaa, joko heidän sanomiset kuulostaa tyhmältä ei-eroottisen äänen vuoksi tai sitten eivät osaa puhua oikeita asioita.

Voi siis olla väärin toteutettuna jäätävä turn-off, mutta jos yhtään kumppania tuntee niin voihan sitä vähän kokeilla. Kyllä se kumppani reagoi jos se ei miellytä.