Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä asiasta?

Vierailija
01.03.2006 |

Onko teidän mielestänne kohtaloa olemassa? lähinnä tarkoitan rakkausasioita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on 14v yhdessä oltu ja monta monta asiaa mietitty että meidän kuuluikin tavata toisemme ja meidät on varmasti tarkoitettu toisillemme. Niin monta asiaa on ollut helpompi kestää juuri mieheni kanssa ja asiat on menneet juuri tietyllä tavalla ja niillä on ollut sitten seuraukset sen mukaiset.

Kyllä kohtalo on puuttunut peliin meidän kohdallamme ainakin!

Vierailija
2/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te voittekin olla noin naiiveja ;D ?

TIETENKIN kaikki elämässä on vain ja ainoastaan sattumaa. Rakkauselämässä ja kaikessa muussakin elämässä.

Esim. yhtä ainoaa oikeaa kumppania ei ole, on olemassa useita satoja, tuhansia, ehkä kymmeniä tuhansia? oikeita puolisoita jokaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä ihan aikuisten oikeasti, että jokaiselle on vaan yksi oikea.

Vierailija
4/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se tarkoita että on olemassa vain yksi oikea. Kohtalo tuo tapahtumia matkalle(se on kai se elämän suola).

Vierailija
5/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit. Tuntuu uskomattomalta, että joku todella ajattelee noin (kun itse olen ihan eri sfääreissä tässä).

Miten ajattelet sen, että se yksi ainoa oikea, miten olet juuri hänet löytänyt maailmasta? Onko hän suomalainen? Ohjasiko joku korkeampi voima teidät yhteen vai kuinka?

t.5, joka on ystävällismielisesti ihmettelemässä, eikä pahantuulisesti teitä toisinajattelevia mollaamassa.

Vierailija
6/6 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä että kyllä kohtalolla on sormet pelissä tässä meidän elämässä... ainakin jollain tavalla, tai ainakin niin haluan toivoa...

Tällä hetkellä olen miehen kanssa naimisissa ja meillä on lapsia... mutta tiedän myös että tämä mies ei ole se jonka kanssa loppuelämäni vietän vaan se odottaa minua ihan muualla... ja teidän jopa kuka hän on...

Näin on tapahtunut että vuosien jälkeen olen tähän mieheen saanut taas yhteyden... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi