Ehdottakaa hyvä elokuva minkä katsoisin!!!
Olen kipeenä ja yksin kotona, ei mitään tekemistä. Ehdottakaa nyt jotain mitä katsoa!!! Kaikki käy mutta ei kauhua kiitos.
Kommentit (40)
Mä aattelin katsoa leffan anoppi on pahin.
Before the devil know you´re dead
Sokkotreffit! Vanha, mutta hauska :)
Amelie (ranskalainen nuori nainen ryhtyy tekemään pieniä hyviä tekoja)
Midnight in Paris (amerikkalainen kirjailija on puolisonsa kanssa Pariisissa, ja etsii inspiraatiota samalla kun puoliso shoppaa Malibun barbitaloon muodikkaita kalusteita äitinsä kanssa)
Lost in transalation (juuri opintonsa päättänyt nainen lähtee japaniin puolisonsa kanssa. Puoliso juoksee omissa menoissaan, ja nainen löytää hotellin baarista yllättävää seuraa...)
What If (lääkäriopiskelija pettyy rakkaudessa ja päättää, että rakkaus on typerää. Kämppiksen bileistä löytyy kuitenkin kiva tyttö, ja mitenkäs sitten käykään...)
Näissä kyselyissä voisi vähän tarkemmin kertoa minkä genren elokuvaa haetaan. Elokuvan vinkkaajat voisivat myös laittaa linkin elokuvan johonkin arvosteluun, imdb, leffatykki.com tms.
Se joku missä ne rakastuu ja sit ne kai matkustaa siinä vähän ja sillee, no kyllä te tiedätte.
Se7en - nuori komea Brad Pitt pääosassa, joten pikkarisi taitaa mennä pesuun.
John Holmes kanatarhassa. Huippu hyvä, olen katsonut monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Joko ap valitsit elokuvan? :D
Oon valitsemassa Amelien ja The Intouchables:n väliltä, kummatkin muitaku kuin vain perushollywood leffoja joten vaikuttaivat mielenkiintoisilta enkä oo niitä vielä nähnyt!
Kiitos tosi paljon ehdottajilla, tuntuu siltä ettei tää tauti anna periks vielä vähän aikaa joten taitaa muutama leffa vielä tulla parin päivän aikana tulla katotuks ennen kuin takaisin töihin :D
Nyt vaa Ben&Jerrys jäätelöä pakastimesta ja viettämään leffailtaa :)
Vielä pari ehdotusta, joista itse pidän.
-Kirjavaras
-Päivä ilman sotaa
Molemmat sijoittuvat sota-aikaan, Kirjavaras natsi-Saksaan, ja Päivä ilman sotaa I maailmansotaan Länsi-rintamalle, mutta kummatkaan eivät ole ensisijaisesti taistelukuvauksia, vaan siinä aihetta kuvataan hieman eri perspektiivistä. Hienoja elokuvia molemmat, voi tulla nessuille käyttöä.
Vittu mitä paskaa te katotte. Suosittelen The Conjuring 2 eikä mitään ihmissuhde romantiikka pusipusi lässynläätä. Onko ap joku kakara kun ei kauhua uskalla kattoa?
Mee YLEAreenaan ja katso sieltä joku dokkari. Henk.koht jaksan katsoa dokkareita paremmin kuin jotain tylsiä elokuvia. Siellä on myös muuta kivaa.
-Interstellar
-Black fish (dokkari tosin, mutta hyvä)
-Donnie Darko
-Ant Man
-Voi veljet, missä lienet
-The Intouchables
Tässä muutamia omia suosikkeja :)