Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos olet ihastunut naiseen, kiihotutko hänen lähellään?

Vierailija
02.08.2016 |

Jonkun palstamamman miehellä kuulemma seisoo aina hänen lähellään. Jos ei puhuta vielä parisuhteesta, niin liittyykö ihastumiseen kiihottumista ihastuksen kohteen lähellä? Esim. jos tilanteeseen liittyy jonkinlainen toisen koskettaminen tai vaikka alusvaate vilahtaa kumarrellessa tms?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vastaajista oli naisia. Eli naisia kyllä kiihottaa sopivan miehen läheisyys, ihastuksen läsnäolo kiihottaa miehiä ilmeisesti vain teini-iässä, varttuneempi mies tarvitsee jo enemmän toimintaa.

Vierailija
22/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko aikuinenkin mies vielä tilanteisiin, jossa yllättävää seisokkia joutuu peittelemään esim. työpaikalla tai harrastuksessa? Miten silloin toimit?

Olen hengittämättä,se toimii.

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vastaajista oli naisia. Eli naisia kyllä kiihottaa sopivan miehen läheisyys, ihastuksen läsnäolo kiihottaa miehiä ilmeisesti vain teini-iässä, varttuneempi mies tarvitsee jo enemmän toimintaa.

Minkä ikäinen olet? Teini? Kun ihmisen elintoiminnot on noin hukassa. Kuulostat vähän samanlaiselta kuin se pikkuhousuista jankkaava säälittävä ukkeli.

Vierailija
24/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko aikuinenkin mies vielä tilanteisiin, jossa yllättävää seisokkia joutuu peittelemään esim. työpaikalla tai harrastuksessa? Miten silloin toimit?

M52

Jolloin kaikki luulevat sinun parantelevan hikkaa vai??

Vierailija
25/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Teini? Kun ihmisen elintoiminnot on noin hukassa. Kuulostat vähän samanlaiselta kuin se pikkuhousuista jankkaava säälittävä ukkeli.

Naiset nyt ei hallitse himojaan, aikuinen mies kiihottuu vain tilanteessa, jossa se on sopivaa ja toivottavaa.

Vierailija
26/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,ihastus tuntuu enemmän vatsanpohjassa ja sydämmmessä,ei sen alenpana.

Vierailija
27/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun myös kaukana. Huomenna on taas tiedossa vierasta pimperoa 63v naiselta. Huippu nainen, joka ymmärtää hyvän päälle toisin kuin kotona. Pari varvia vuodessa 20 vuotta riitti minulle ja sitten päädyin rakastajattareen. Suosittelen.

Vierailija
28/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Jolloin kaikki luulevat sinun parantelevan hikkaa vai??

Ei sitä kukaan huomaa ulospäin.

Vierailija
29/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. junassa tai bussissa seisoo usein kun on tylsää niin tulee sitten ajateltua seksiä. Mut kyl se erektio sinne farkkuihin häviää ja kättä voi laittaa myös eteen, ehkä jos olis isompi penis niin tuottais ongelmia. On se erektio alkanut tulemaan kävelylenkilläkin ja silloin pitää ajatella jotain muuta tai rueta juoksemaan, college-housut ei anna niin paljon anteeks ku farkut.

Olen miettinyt uimista, mut pelottaa jos alkaa siellä seisomaan. Sen verran herkässä tuo erektio kun elää seksitöntä "sinkkuelämää". Pitäis varmaan runkata ennen hallille menoa.

Autan oikein mielelläni sinua runkkaamisessa.

M54

Vierailija
30/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio voi johtua myös vessahädästä, ilman mitään syytä kiihottuneisuuteen.

Mies

Vierailija
31/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tilanteissa. Jos nyt sattumalta törmää jossain ja vaihtaa muutaman sanan, tai vaikka kävisi muutaman minuutin keskustelunkin, niin ei siinä oikein ehdi tulla mitään sen suurempia ajatuksia, kunhan lätisee vaan. Ei siinä pahemmin ehdi/tajua kiihottua. 

Sitten taas kun molemmat jatkaa omiin suuntiinsa ja alkaa vähän kertailemaan äskettäistä keskustelua, niin silloin saattaa alkaa jöpöttämään. 

Tai jos ihan viettämällä viettää aikaa kiinnostavan ihmisen seurassa ilman sen suurempia kiireitä, niin aika monesti sellaisessa tilanteessa tuppaa ns. innostumaan.

Vierailija
32/38 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä noita joitain naisia jotka kertoivat miehillä monesti seisovan esim jutellessa että miten tarkkaan te sitä jalkoväliä vahtaatte. Olette samalla tasolla tissejä kyttäävien miesten kanssa. T. Nainen, joka ei jatkuvasti mieti tai oikeastaan koskaan kyylää miesten munien asentoa. Joskus voi vahingossa jotain huomata.

Vierailija
33/38 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran tämä kävi kun vein pojan ekoihin futistreeneihin, se valmentaja... nyt treenit kolmesti viikossa, mielellään seisoskelen kentän laidalla :D

Vierailija
34/38 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti!!!

Vierailija
35/38 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ei mulla ainakaan sillon seiso

Mies myöskin

Vierailija
36/38 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihanalta

Vierailija
37/38 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ei mulla ainakaan sillon seiso

Mies myöskin

Juu, ei nuorempana helposti huomaa. Mutta vanhemmiten kun eturauhanen kasvaa (luonnollinen tapahtuma miehen vanhetessa) niin kun juot esim. olutta tai viiniä hieman enemmän kerralla ja yöllä on sitten asiaa wc:n, niin huomaa että samalla kun *settaa, niin on myös pieni stondis ja se vaikeuttaa virtsaamista. Kun sitten saa rakon tyhjäksi on stondiskin ohi. Ja tällä ei ole mitään tekemistä krapula panetuksen ja stondiksen kanssa, se tulee vasta myöhemmässä vaiheessa.

Vierailija
38/38 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihanalta <3

Ja rehellinen, mulla myös syke nousee ja pientä kutinaa vatsanpohjassa. Erektio minulla voi tulla tai tulee vasta sitten jos ja kun on eroottisempi kohtaaminen tai hyvin lähekkäin esimerkiksi tanssiessa ja tuntee toisen lämmön, pehmeän ihon kaulalta, käsivarsista sekä aistii tuoksun. Ei pelkkä lähekkäin oleminen, seisominen jossain tilaisuudessa tai bussissa aiheuta minulla ainakaan erektiota. En muista että olisi koskaan niin sattunut, ei nuorena eikä nyt hieman vanhempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme