Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viha lemmikkejä kohtaan raskausaikana

Epätoivoinen
02.08.2016 |

Onko kenelläkään tästä kokemusta. Meillä kaksi koiraa ennen mielestäni olen niistä tykännyt mutta nyt raskausaikana en siedä niitä ollenkaan ja haluaisin niistä vaan eroon... kaikki muut perheessä niistä tykkää mutta itse tekisi mieli laittaa menemään... kokemuksia, meneekö ohi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveää myöntää, mutta samoja fiiliksiä kuin aloittajalla. Vauva nyt parikuinen ja synnytyksen jälkeen tunne voimistui. Toivottavasti menee pian ohi. Koira on oikeasti todella rakas ja on tässä itkukin väännetty kun ajattelen näin kylmästi siitä.

Pahinta on jos koira tulee vauvan lähelle. En pelkää, että koira tekisi mitään vaan pidän koiraa liian likaisena vauvan lähelle.

Mulla oli toi sama mutta muista lapsista, kummilapset kun tuli innoissaan vauvaa katsomaan ja paijaamaan, niin ainut mitä pystyi ajattelemaan oli niiden lasten saastaisuutta. Vaikka siis ovat oikeasti ihania ja rakkaita lapsia.

Nyt toinen lapsi ja samoja ajatuksia oli taas, jossain vaiheessa menee ohi, alkaa helpottaa mulla kun vauva on saanut parit rokotukset.

Normaalia suojeluviettiä varmaan, ihanat hormonit 😝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi