Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa päivässä teidän miehillä on vehje esilllä esittelytarkoituksessa päivän aikana?

Vierailija
02.08.2016 |

Arkipäivät ja vapaat/lomat tietysti erikseen. Omasta puolistosta sanoisin, että kyllä se käy kerran tunnissa esillä yleensä jonkun "kato nyt!"-huudon siivittämänä, arjet pyhät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää olla alasti kotona, eli periaatteessa koko ajan se mun lelu on tarjolla, ja aika usein sillä leikinkin :) Jännää tosin sitten, että tuommoinen erikseen esittely olis mun mielestä tosi tylsää pidemmän päälle. :D

Vierailija
2/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina töissä. Kai se kuitenkin esittelee jättimelaansa työpaikan vessassa vieruskavereille ja saa muut miehet kateelliseksi 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Mun mies tykkää olla alasti kotona, eli periaatteessa koko ajan se mun lelu on tarjolla, ja aika usein sillä leikinkin :) Jännää tosin sitten, että tuommoinen erikseen esittely olis mun mielestä tosi tylsää pidemmän päälle. :D

Olispa munkin mies alasti kotona eikä tuollaista teaser-tyyppistä esittelyä. :) -Ap

Vierailija
4/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan osoittaa kiinnostusta, muuten mies menee esittelemään sitä muille. Sen verran ekshibitionisti-luonteelta vaikuttaa. 

Vierailija
5/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä onneksi erikseen esittele.

Vierailija
6/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen. Ihana mies! :)

Vierailija
7/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Sama meillä. Nakuna ollaan molemmat, jos suinkin lämpötila sallii, joten mitään erityisesittelyjä ei tarvita. Siinähän tuo heiluu välillä keittiötöissä, välillä nurmikkoa leikkaamassa jne.

Vierailija
8/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelymielessä? Ei koskaan. On alasti suuren osan kotonaoloajastaan. Se on kauheaa, koska hänen seksihalunsa ovat olemattomat ja minun suuret. Katsele siinä sitten pitkin seiniä, ettei ala tekemään mieli ja sitten joudu taas pettymään.

Vierailija
9/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan aikuinen vai teini?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi