Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan teinilleni kaiken mitä se pyytää.

Vierailija
02.08.2016 |

Tyttö on nyt 16v ja toiveissaan hyvin vaatimaton. Ei saa viikkorahaa, koska ei käytä rahaa itse juuri mihinkään. On saanut Jopon, Converset, Uggit, Kånkenin ja mitä näitä on. Aina riittää yksi joku muotijuttu per vuosi. Pikkujuttuja, joilla on kuten muut. Muistan kun itse en ikinä saanut sitä mikä oli se muotijuttu, vaan korkeintaan halpakopion sain. Nyt pyysi jotain tiettyjä Adidas ja Nike juttuja ja tilattiin ne. Loput vaatteet onkin jostan HM:ltä ja Cubuksesta, sieltä kaveritkin ostaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samanlaista, mutta nyt niitä hiton kalliita lipkittejä pitäisi tilata joka viikko. En tilaa.

Vierailija
2/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos opettaisit lapsellesi itsenäistä ajattelua, omaperäisyyttä ja luovuutta. Tiedä miten lahjakas nuori siellä materian alla on piilossa eikä koskaan pääse puhkeamaan kukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos opettaisit lapsellesi itsenäistä ajattelua, omaperäisyyttä ja luovuutta. Tiedä miten lahjakas nuori siellä materian alla on piilossa eikä koskaan pääse puhkeamaan kukkaan.

Täh?

Vierailija
4/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tosi vaatimaton teininä ja sain aina joululahjaksi hienoja juttuja kuten uusia tietokoneita ja merkkilaukkuja(joita en edes pyytänyt olin sanonut vain että näyttää kivoilta joskus äidille). En siis ikinä muuten pyytänyt mitään,äiti yleensä jopa raahasi minut kaupoille ostamaan vaatteita ja meikkejä.

Vierailija
5/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Jopolla ajaminen tai Kånkenin kantaminen estää kenenkään lahjakkuutta puhkeamasta kukkaan. Jopolla voi ajaa lahjakkaisiin harrastuksiin ja Kånkenissa kulkee maalaustarvikkeet, balettitossut & tutu , koodauskäsikirjat tai mitä nuori ikinä tekeekään.

6/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai tossa tarkoitettiin, että jos lapselle ei osta mitään, se alkaa askarrella itse. Itse kehityin taitavaksi ompelijaksi, kun en koskaan saanut uusia vaatteita, vaan pengoin vanhempien ja isovanhempien kellareista kaikkea vanhaa, ja uudistin niitä. Mutta nykyään tuo tuskin onnistuisi enää. Silloin muodissa oli grunge ja vintage, ja äidin vanhat vakosametti-jamekset herätti suorastaan kateutta.

Mun mielestä ap:n kuvaaamat ostokset kuulostaa ihan normaaleilta, ei ole mistään ökyilystä kyse. Jos lapsellesi kelpaa Kånken, niin hyvä. Vaatimaton maku tytöllä. Itse inhoan Kånkeneita (ja inhoni on oikeasti kehittynyt lähes pakkomielteeksi tämän palstan seuraamisen myötä) eli en ostaisi teinille Kånkenia, vaikka kuinka ruinaisi!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten kiva kun se teini kotoa muutettuaan ei  tajua mitä kaikki maksaa ja on kohta pikavippikierteessä kun kaikki  kiva pitää saada vaikkei olisi varaa. Hienosti  toimittu, ap!

Vierailija
8/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. itsekin muistan että harmitti saada aina halpakopio.

Vierailija
9/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

No kai tossa tarkoitettiin, että jos lapselle ei osta mitään, se alkaa askarrella itse. Itse kehityin taitavaksi ompelijaksi, kun en koskaan saanut uusia vaatteita, vaan pengoin vanhempien ja isovanhempien kellareista kaikkea vanhaa, ja uudistin niitä. Mutta nykyään tuo tuskin onnistuisi enää. Silloin muodissa oli grunge ja vintage, ja äidin vanhat vakosametti-jamekset herätti suorastaan kateutta.

Mun mielestä ap:n kuvaaamat ostokset kuulostaa ihan normaaleilta, ei ole mistään ökyilystä kyse. Jos lapsellesi kelpaa Kånken, niin hyvä. Vaatimaton maku tytöllä. Itse inhoan Kånkeneita (ja inhoni on oikeasti kehittynyt lähes pakkomielteeksi tämän palstan seuraamisen myötä) eli en ostaisi teinille Kånkenia, vaikka kuinka ruinaisi!

Käyttääkö nuoresi vain vaatteita ja tavaroita, joista äiti tykkää?

Vierailija
10/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten kiva kun se teini kotoa muutettuaan ei  tajua mitä kaikki maksaa ja on kohta pikavippikierteessä kun kaikki  kiva pitää saada vaikkei olisi varaa. Hienosti  toimittu, ap!

Vaatimattomasta tytöstä tulee sitten parin vuoden päästä automaattisesti holtittomasti törsäävä hulttio ? Enköhän sitten opiskelujen ajankin voi vielä ostaa jonkun yhden tai kaksi juttua vuodessa, vaikka synttäri ja joululahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi