Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois vaalennuskierteestä, uskallanko värjätä vielä kerran oman väriseksi, enkä sitten koskaan enää?

Vierailija
02.08.2016 |

Eli tällaista projektia olen suunnitellut. Tykkään vaaleista hiuksista, mutta kun luonnostaan niitä ei ole, paitsi lapsena oli ihan vaaleat, en jaksa enää tätä vaalennuskierrettä. En edes raitoja. Olen nyt psyykannut itseäni hyväksymään oman värini ja haluaisin ostaa vielä kerran yhden kestovärin ja värjätä hiukseni ja sitten lopettaa kertakaikkiaan. Sopiva värikin jo löytyi. Mitä luulette, miten vaalennettu hius käyttäytyy tummemmaksi värjätessä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kylmänvaalea hius, niin täytyy värjätä lämpimänruskealla, ettei tule vihertävä väri. Vaalennettu hius on yleensä vähän huonokuntoinen, niin voi olla, että aluksi ruskea väri kuluu jostakin kohti pois.

Vierailija
2/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa! Millainen sun oma väri on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin noin. Omalla värillä lähtikin sitten kasvoista hehku. Ne vaalennukset raitoina saa silmäni näyttämään kirkkaammilta ja ihoni heleämmältä. Enpä tätä tiennyt ennen kuin kokeilin. Oma värini on hunaja-maantienvaalea.

Vierailija
4/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kylmänvaalea. Ja oma värikin on vähän punertavaan vivahtava maantienväri. Ajattelin jotain lämpimänruskeaa juurikin. AP

Vierailija
5/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ammattilaiselle tekemään tuo homma, niin tulee kerralla hyvä. Muuten olet taas värjäyskierteessä, tällä kertaa vain tummemmalla värillä.

Vierailija
6/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä luulen saavani jonkinlaisen ulkonäkökriisin tästä. Mutta koen, että jatkuva vaalentaminen on kuitenkin isompi kriisinaihe kuin oman hiusvärin hyväksyminen. Katsotaan miten käy. AP

Vierailija
7/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et luultavasti pääse ihan vielä kierteestä. Vaalean päällä ei pysy tumma kauaa, vaan se haalistuu rumasti. Kampaaja voisi muutamalla kerralla saada sellaisen, jonka voit jättää kasvamaan, yhdellä en usko että tulee hyvä.

Vierailija
8/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut kuin kasvattaa omaa väriä takaisin. Välillä laitoin vähän vaaleita raitoja kun juurikasvu oli pahimmillaan. Nimittäin mun vaalennetussa tukassa ei pysy mikään väri! Kaikkea on kokeiltu, kestovärit ja kevytvärit kotona ja kampaajalla. Viikossa kaikki on väri on kulunut pois.

Vierailija
9/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot vaalentanut niin suosittelen värjäämistä kampaamossa. Olit sitten ite vaalentanut tai sit kampaajalla.... Mulla kävi niinkin hauskasti että ostin hiukan vaaleampaa tummemman hiusvärin ja se veti hiukset melkein mustaksi vihertävillä kohdilla......... Sit jouduttiinkin värjäämään mustaksi hiukset koska tukka oli niin kamalassa kunnossa ja ei enää mitään vaalennusurakkaa...

Vierailija
10/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, jaksanko mennä ammattikampaajalle haukuttavaksi. Olen itse vaalentanut nimittäin. Varmaan kampaaja leikkaisi hiukset väkisin ihan lyhyiksi ja pitäisi hirveän saarnan. En jaksaisi kuunnella. En ota hiuksia mitenkään ylivakavasti. Nehän ovat vain HIUKSIA kuitenkin. Kampaajat kokevat, että hiukset ovat ihan äärimmäisen vakava asia. Siksi en käy kampaajalla. AP

Vierailija
11/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin vaalennuskierteestä (olin blondi 20 vuotta) eroon noin vuosi sitten. Nyt hiukseni ovat ruskeat ja tyvikasvua ei enää erota, ei tarvitse enää käydä kampaajalla säännöllisesti. Inhoan nykyisiä hiuksiani ja vaaleita hiuksia on ikävä. Kasvot näyttävät väsyneiltä ja kalpeilta, jotenkin näytän nyt ikäistäni vanhemmalta. Haluaisin niin kovasti takaisin vaaleat hiukset, mutta yritän vielä kärvistellä, jos silmä tottuisi kuitenkin tähän nykyiseen. Olen antanut itselleni takarajan eli jos vielä ensi kesänä tuntuu tältä, palaan takaisin vaaleisiin hiuksiin. Muistan kyllä, että inhosin yli kaiken tyvikasvua ja kampaajalla juoksemista. Nyt on taas sellainen olo, että eihän se niin kamalaa ollut.

Vierailija
12/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisikohan, jos alkaisi pestä hiuksia ruskeille hiuksille tarkoitetulla shampoolla?

Vierailija
13/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelisin vaan kylmänviileästi lopettamaan värjäyksen ja kasvattamaan oman värin esiin. Hiukset kiittävät heti kun niitä ei värjää enää. Ensimmäinen vuosi on pahimman näköinen, mutta ei siihen juurikasvuun kiinnitä kukaan muu niin paljoa huomiota kuitenkaan kuin sinä itse.

Vertaa vaikka hammasrautojen ottoon, lopputulos palkitsee :)

Vierailija
14/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suosittelisin vaan kylmänviileästi lopettamaan värjäyksen ja kasvattamaan oman värin esiin. Hiukset kiittävät heti kun niitä ei värjää enää. Ensimmäinen vuosi on pahimman näköinen, mutta ei siihen juurikasvuun kiinnitä kukaan muu niin paljoa huomiota kuitenkaan kuin sinä itse.

Olen kerran kasvattanut näin oman värin takaisin. Heti oli joku kommentoimassa hiusten väriä. Oma värini on todella tylsä maantienvärinen.

Vierailija
15/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä myrkytä itseäsi enää enempää.

Vierailija
16/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pääsin vaalennuskierteestä (olin blondi 20 vuotta) eroon noin vuosi sitten. Nyt hiukseni ovat ruskeat ja tyvikasvua ei enää erota, ei tarvitse enää käydä kampaajalla säännöllisesti. Inhoan nykyisiä hiuksiani ja vaaleita hiuksia on ikävä. Kasvot näyttävät väsyneiltä ja kalpeilta, jotenkin näytän nyt ikäistäni vanhemmalta. Haluaisin niin kovasti takaisin vaaleat hiukset, mutta yritän vielä kärvistellä, jos silmä tottuisi kuitenkin tähän nykyiseen. Olen antanut itselleni takarajan eli jos vielä ensi kesänä tuntuu tältä, palaan takaisin vaaleisiin hiuksiin. Muistan kyllä, että inhosin yli kaiken tyvikasvua ja kampaajalla juoksemista. Nyt on taas sellainen olo, että eihän se niin kamalaa ollut.

Onko sun tukka maantie, vaaleanruskea vai tummanruskea?

Vierailija
17/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran kasvattanut näin oman värin takaisin. Heti oli joku kommentoimassa hiusten väriä. Oma värini on todella tylsä maantienvärinen.

Jos joku kehtaa kommentoida noin, niin turha siitä on ottaa itseensä. Ei se juurikasvu näytä lähes kenelläkään hyvältä. Yleensä hiuksissa alkaa näkymään enemmän vivahteita, kun oma väri pääsee kasvamaan pidemmälle esiin ja aurinko tekee omia raitoja sekaan. 

Itselläni oli blondit hiukset lapsena ja yläasteelta lukioon aina joku väri päässä. Sitten päätin kasvattaa oman värin esiin enkä tiennyt yhtään mitä sieltä tulee, kun juurikasvu oli niin masentavan ruskeanharmaan näköinen. Nyt kun hiukset ovat olkapäille omaa väriä ne onkin selkeästi blondit, ainostastaan juuri näyttää tummenmalta.

Vierailija
18/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun tukka maantie, vaaleanruskea vai tummanruskea?

Tyvikasvuna oma väri näytti aina aika tummalta/maantieltä, mutta nyt kun koko hiukset ovat omaa väriä, ne ovat aika keskiruskeat. Puhtaana näyttävät vaaleanruskeilta ja yhden päivän kun pitää taukoa pesussa, niin keskiruskeat. Sen olen kanssa huomannut, että käsiteltynä hiukset pysyivät kauemmin puhtaina, nyt kun mennään omalla värillä, hiuspohja rasvoittuu erittäin nopeasti. Olen kyllästynyt myös tähän, että joka aamu pitää hiukset pestä, vaaleilla pystyi pitämään ainakin päivän pari taukoa.

Vierailija
19/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, jaksanko mennä ammattikampaajalle haukuttavaksi. Olen itse vaalentanut nimittäin. Varmaan kampaaja leikkaisi hiukset väkisin ihan lyhyiksi ja pitäisi hirveän saarnan. En jaksaisi kuunnella. En ota hiuksia mitenkään ylivakavasti. Nehän ovat vain HIUKSIA kuitenkin. Kampaajat kokevat, että hiukset ovat ihan äärimmäisen vakava asia. Siksi en käy kampaajalla. AP

Jos et kerran välitä hiuksistasi niin mitä väliä vaikka kampaaja ne leikkaisikin? Voin sanoa että lyhytkin tukka näyttää huomattavasti paremmalle kuin itse sähelletty korjausyritys.

Vierailija
20/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas viimeset 8vuotta pitänyt mustia/tummanruskeita hiuksia ja nyt on alkanut riittämään. Oma väri aivan vaalea, hiukset kuitenkin niin huonossa kunnossa, ettei uskalla laittaa värinpoistoja, ei edes raitoja. Tämä on paha tilanne, kun juurikasvu näyttää niinkuin olisi kaljuja kohtia päässä! Haluan kasvattaa oman värini takaisin:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme