Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies polkee toisen naapurin vaimoa

Vierailija
02.08.2016 |

Eli rivarissa asutaan.

Ruokatunnilla usein tämä mies tulee panemaan toisen puolen kotirouvaa. Teen etätöitä 1-2 krt viikossa, mistä eivät ole ilmeisesti tietoisia.

Ilmiantaisitteko? Ihan kaikki ollaan tuttavia keskenämme, ollaan kesän mittaan grillailtukin yhdessä. Olen huomannut kyllä tarkkanäköisenä tiettyä kipinää näiden kahden välillä. Mutta onhan sitä ihan viattomissakin merkeissä.

En siis niin ole kiinnittänyt huomiota kuin tässä lomalta palattuani.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on harri ja kaupunki oulu.

Hyväuskoinen emäntä tällä petturilla.... ;)

Vierailija
42/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu. Jotkut sanovat, että olisi jonkinlainen velvollisuus kertoa eteenpäin. Tiedän itse tällä hetkellä ainakin viisi ihmistä, joilla jotain sivusäätöä. Mukaan lukien naapurini. Tässä saisi ihan työkseen alkaa ilmoittelemaan työkavereiden, naapureiden tai milloin kenenkin puolisoille/seurustelukumppaneille. Hyvän ystävän kohdalla todennäköisesti saattaisin kertoa, mutta muiden suhteen eläkööt ihan omaa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on harri ja kaupunki oulu.

Hyväuskoinen emäntä tällä petturilla.... ;)

Eikä ole. Mutta vastaavia tapauksia lienee tuhansia pitkin maata. Ei tunnistettavaa näillä tiedoilla. 

ap

Vierailija
44/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun huomaat, niin heti pihalle hakemaan jotain ulkovarastosta ja siinä sitten moikkaa ja kyselee menemiset tai mitä nyt yleensä ruukaa naapurin kanssa jutella. Kerrot kuinka mukavia nämä etätyöpäivät on, saa rauhassa tehdä töitä jne.

Vierailija
45/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin omalle miehelle ja sanoi, että annetaan olla eikä puututa asiaan yhtään mitenkään. 

Osaan olla hiljaa, mutta toivottavasti ei tule tilannetta, että jompikumpi petetyistä kysyy minulta jotain. Olen tosi huono valehtelija. 

ap

Vierailija
46/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun huomaat, niin heti pihalle hakemaan jotain ulkovarastosta ja siinä sitten moikkaa ja kyselee menemiset tai mitä nyt yleensä ruukaa naapurin kanssa jutella. Kerrot kuinka mukavia nämä etätyöpäivät on, saa rauhassa tehdä töitä jne.

Tämä on ihan hyvä toimintasuunnitelma. Pelästyvät ja järjestävät tapaamisensa muualla. Pääsen ikään kuin vastuusta. 

ap

Vierailija
47/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin omalle miehelle ja sanoi, että annetaan olla eikä puututa asiaan yhtään mitenkään. 

Osaan olla hiljaa, mutta toivottavasti ei tule tilannetta, että jompikumpi petetyistä kysyy minulta jotain. Olen tosi huono valehtelija. 

ap

Kiva, että olet saanut itseäsi fiksumman puolison.

Vierailija
48/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kävisipä minunkin vaimoani joku polkemassa kunnolla kun olen töissä. Sais sitten tulla putsaamaan jäljet ja tietäisi vaimonkin saavan kunnolla melaa. Ei se siitä kulu, pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
49/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin niin, että säikäyttäisin pettäjämiehen. Kun hän lähtee talosta autollensa, olisin ulkona kastelemassa kukkia ja moikkaisin oikein reippaasti. Ehkä lopettaa, ehkä salaa paremmin.

Vierailija
50/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Vierailija. kirjoitti:

Itse tekisin niin, että säikäyttäisin pettäjämiehen. Kun hän lähtee talosta autollensa, olisin ulkona kastelemassa kukkia ja moikkaisin oikein reippaasti. Ehkä lopettaa, ehkä salaa paremmin.

Aika lahjakkaasti teit vain miehestä pettäjän ja sivuutit kotirouvan syrjähypyn täysin....

AP:na en ottaisi mitään osaa koko hommaan, siinähän aikuiset ihmiset sotkevat elämänsä, mitä se sulle kuuluu. Hankaloitat vain omaa asumistasi jos ilmaiset asiasta tietäväsi.

Vierailija
51/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiva, että olet saanut itseäsi fiksumman puolison.

En ole koko ketjun aikana ottanut mitään kantaa, pitäisikö kertoa vai ei. Kysyin teiltä ilmiantaisitteko. 

Eli typerä kommentti sinulta. 

ap

Vierailija
52/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Vierailija. kirjoitti:

Aika lahjakkaasti teit vain miehestä pettäjän ja sivuutit kotirouvan syrjähypyn täysin....

AP:na en ottaisi mitään osaa koko hommaan, siinähän aikuiset ihmiset sotkevat elämänsä, mitä se sulle kuuluu. Hankaloitat vain omaa asumistasi jos ilmaiset asiasta tietäväsi.

En ihan tuota tarkoittanut. Viittasin pettäjämieheen, koska hänhän ulos menee ja on moikattavissa, pettäjänaiselle pitäisi mennä ihan taloon asti moikkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi