Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies polkee toisen naapurin vaimoa

Vierailija
02.08.2016 |

Eli rivarissa asutaan.

Ruokatunnilla usein tämä mies tulee panemaan toisen puolen kotirouvaa. Teen etätöitä 1-2 krt viikossa, mistä eivät ole ilmeisesti tietoisia.

Ilmiantaisitteko? Ihan kaikki ollaan tuttavia keskenämme, ollaan kesän mittaan grillailtukin yhdessä. Olen huomannut kyllä tarkkanäköisenä tiettyä kipinää näiden kahden välillä. Mutta onhan sitä ihan viattomissakin merkeissä.

En siis niin ole kiinnittänyt huomiota kuin tässä lomalta palattuani.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekaantuisi. Meidan paritalon isännällä on myös melko "vilkas elämä". Hän ei sitä tosin yritä meiltä edes salata, vaan luottanee, että emme sekaannu asioihinsa. Voisi mennä elämä paritalossa hieman hankalaksi, jos puuttuisimme hänen asioihin.

Vierailija
22/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmianna. Mikään ei ole hirveämpää kuin riistää toiselta ihmiseltä kallista elinaikaa. Nyt petetty vaimo ja mies kuluttavat aikaansa liitoissa, joissa eivät haluaisi olla, jos tietäisivät.

Mistä sinäkin umpivieras ihminen tiedät millaisissa liitoissa sinulle tuntemattomat ihmiset haluavat elää?

Lukuisten parisuhdekyselyiden mukaan valtaosa ihmisistä eivät halua tulla petetyiksi suhteessa, vielä vähemmän avioliitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on sitä mieltä, ettei kuulu muille.

Entä jos oma puolisosi pettäisi? Kun suhde joskus sitten paljastuisi, kävisi ilmi että lähes kaikki ovat tienneet naapureista lähtien, eikä kukaan ole sanonut sinulle mitään. Eikö tuntuisi todella kurjalta ja epäoikeudenmukaiselta?

Itse haluaisin tietää, jos puolisoni pettää.

Vierailija
24/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naimisissa oleva yököttävä naapurinmies yritti mua jatkuvasti. Kuvottava otus, hyi hemmetti. Teki aivan sairaasti mieli mennä kertoon sen vaimolle millaisen sian kanssa sekin arkensa jakaa. Muuttivat kuitenkin onneks pois niin häiriköinti loppui siihen.

Itse haluaisin tietää jos mies pettäis mutta ikävä tosiasia on se, että näissä tapauksissa viestinviejät ammutaan. Aina.

Vierailija
25/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VE1.

Kannattaa jossain sopivassa paikassa kun molemmat pariskunnat ovat kuuloetäisyydellä kysyä kovaan ääneen tekeekö tää hiipivä mies jotain remppaa kun käy niin usein päivällä naapurissa kylässä...

tämän jälkeen tarkkailet tilanteen eskaloitumista avoimeksi konfliktiksi ja naureskelet itseksesi

VE2. 

Alat kiristämään näitä pettäviä osapuolia

VE3.

Lyöt muitten naapureitten kanssa vetoa siitä kauanko mahdollinen salasuhde paljastuu

VExx...

Vierailija
26/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että panee. Käy ehkä lounaalla tai jotain pientä apua tarjoaa.

Vierailija
27/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille nimetön video jonka mukaan viesti jossa pilkkaat petettyä miestä. Sitten nautit naapurissa tapahtuvasta perhesurmasta. :D

Vierailija
28/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kuuluu sulle!

Oot vaan kateellinen siideri valas.

Vierailija
29/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmianna. Mikään ei ole hirveämpää kuin riistää toiselta ihmiseltä kallista elinaikaa. Nyt petetty vaimo ja mies kuluttavat aikaansa liitoissa, joissa eivät haluaisi olla, jos tietäisivät.

Se, että kirjoitat täällä, todistaa, että elinaikasi ei ole kallista.

Vierailija
30/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käy aina tiettyyn aikaan panemassa, kutsu sen vaimo jonkin tekosyyn varjolla paikalle. Saa sitten itse löytää totuuden.

Vierailija
31/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös.

Vierailija
32/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten vaikka onkin kyylä? Itsekin teen töitä pääosin kotona ja kyllähän tässä kaikenlaista huomaa. :)

Ja ei, en sekaantuisi elleivät osapuolet olisi läheisiä, jolloin menisin ensin syyllisten puheille kertoen että joudun tässä ikävään välikäteen.

Joudut? Miten?

Vierailija
33/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös.

Mutta itse en näin väittänyt. Siinä on se ero.

Vierailija
34/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lainaamassa jotain rouvalta just silloin tai pyydä kahville.

Vierailija
35/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se tulee autolla,eikä kävellen kun ootte kaikki naapureita keskenänne ja näette kytätä miten syyllinen ilme oikein kasvoilla :D??? Vähän yritystä näihin, vaikka paljonhan tuota tapahtuu....

Vierailija
36/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös.

Mutta itse en näin väittänyt. Siinä on se ero.

Lue uudestaan mitä kirjoitit. Sanoit että tänne kirjoittamalla todistaa, ettei elinaika ole kallista. Ja tuon todetakseen täytyy tietenkin tänne kirjoittaa.

Vierailija
37/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ? kirjoitti:

En usko että panee. Käy ehkä lounaalla tai jotain pientä apua tarjoaa.

Miksei tekisi remppaa vasta työpäivän jälkeen, jos näin. Ja sitä paitsi naisen oma mies on kunnon remonttireiska eli eipä ole tarvetta tämän toisen remppailla yhtään mitään. 

Lounaskin tuntuu vähän kummalliselta vaihtoehdolta, kun työpaikalla on ruokala. Tai ainakin on joskus maininnut, että on. Voihan se tietysti olla esim. remontissa. Itse asiassa en ole edes varma, onko enää samassa paikassa töissä, kun viimeksi on puhuttu. 

Mutta en nyt usko, että tämän naisen mies kovin ilahtuisi tällaisesta lounasjärjestelystä :D  

Eli ei tässä nyt ole oikein muita vaihtoehtoja kuin se ikävä: pettäminen. 

ap

Vierailija
38/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks se tulee autolla,eikä kävellen kun ootte kaikki naapureita keskenänne ja näette kytätä miten syyllinen ilme oikein kasvoilla :D??? Vähän yritystä näihin, vaikka paljonhan tuota tapahtuu....

Ei ehtisi mitenkään kävellen. Työpaikalle on käsittääkseni sellaiset viisi kilometriä. 

Sitä paitsi kuvittelee, että olen töissä ja talo tyhjänä. Ei tiedä, että olen puolisen vuotta tehnyt etätöitä sen kerran viikossa, joskus kaksikin. 

En mä nyt varsinaisesti kasvoja ole nähnyt, mutta sellainen epävarma, vähän pälyilevä olemus. Mutta ei tänne suuntaan, vaan päädyssä asuu eläkeläispariskunta. Pelkää ehkä niiden ajatuksia. 

Vierailija
39/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä naisen lapset ovat? Sanoit, että on kotiäiti?

Vierailija
40/52 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä naisen lapset ovat? Sanoit, että on kotiäiti?

Sanoin "kotirouva" eli ovat lapseton pari. Nainen on työtön. Sen sijaan miehellä on kaksi lasta kuten meilläkin. Miehen lapset ovat käsittääkseni mummolassa koulun alkuun asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi