Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei naisella ole mitään _oikeutta_ saada olla miehelleen kaikkein kaunein

Vierailija
02.08.2016 |

Vaikka kauneus on katsojan silmässä ja jossakin määrin mielipideasia niin ei kenelläkään ole mitään oikeutta saada olla kaikkein kaunein ja ihanin eikä miehillä ole mitään velvollisuuksia naisille tämmösiä valehdella nostaakseen naisen itsetuntoa. Naisella itsellään on velvollisuus kehittää itsetunto, ei se miehen asia ole.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole se sama urpo joka eilen täällä kyseli että kannattaako omalle tyttöystävälle kertoa tämän olevan ruma?

Miehellä ei ole velvollisuuta pitää naistaan maailman kauneimpana, mutta jos niin on, mies ei mielestäni todella rakasta naista -rakastuneelle miehelle nimittäin se oma nainen on kaikkein kaunein.

Vierailija
42/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies kuitenkin kehuu naistaan ansaituissa ulkonäkökysymyksissä koska saa sillä lailla parempaa seksiä. Tyhmä mies on sitä mieltä että naisella ei ole oike8utta tuntea itseään kauniiksi ja halutuksia ja saa lahnaa. Oma valinta!

Hienosti taas syytetään miestä omasta lahnailusta ja matalasta libidosta.

Vielä kerran, kehittäkää itsetunto ja lopettakaa jatkuva uhriutuminen.

Jos nainen sanoisi jatkuvasti että peniksesi on ällöttävä nii tuskin itsekkään seksiä hirveesti haluisit.

Tätähän naiset harrastaa jo. Katsotaan romanttista komediaa ja "miksei meillä oo tollasta"....

Sun nainen puhuu ehkä noin, mut se kertoo enemmän susta kun naisista yleisesti. Muista, itse olet naisesi valinnut. Mä en ikinä sanois noin, enkä kaipaa mitää överiällöromantiikkaa, mut mieheni saakin mut tuntemaan itseni kauniiksi ja halutuksi, ja on hellä ja romanttinen arkisissa jutuissa. ei tarvi Kaivata tunnetta enempää pari suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat seurustella naises kanssa vaan paremman puutteessa, haluisit kuuman ja timmin naisen mut oma taso ei riitä. Tuli surullinen fiilis naisesi puolesta,ä mikset oo yksin kun käytät toista jonain runkkualustana. Onneks oma mieheni kehuu minua ja mäkehun häntä. Ihan aiheesta,olen mieheni rinnalleni valinnut. Pidän itsestäni huolta, haluan olla kaunis miestäni varten, en anna painon nousta yli48kg (162cm). Se on musta vaan reilua.mut kyllä mun mies mua rakastaisi vaikka lihoisin ja varmasti kehuisikin. Saattaisi olla huolissaan.