Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei naisella ole mitään _oikeutta_ saada olla miehelleen kaikkein kaunein

Vierailija
02.08.2016 |

Vaikka kauneus on katsojan silmässä ja jossakin määrin mielipideasia niin ei kenelläkään ole mitään oikeutta saada olla kaikkein kaunein ja ihanin eikä miehillä ole mitään velvollisuuksia naisille tämmösiä valehdella nostaakseen naisen itsetuntoa. Naisella itsellään on velvollisuus kehittää itsetunto, ei se miehen asia ole.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä miehellä ole mitään oikeutta olettaa että hänellä on suurin elin jota naisensa on saanut eikä naisella ole velvollisuutta valehdella asiasta miehelle.

Nainen voi kuitenkin sanoa että kukaan ei ole tehnyt seksissä asiaa x yhtä hyvin kuin sinä Erkkiseni. Vaikka joku muu juttu ei ihan nappiin osuisikaan. Ylipäänsä kannattaa parisuhteessa parantaa asioita hyvän kautta. Keuhua silloin kun mennään oikeaan suuntaan. Kehua vaimon vaatteita tai ulkonäköä silloin kun ne miellyttää, ei haukkua silloin kun ei miellytä. Ja jollain muulla laillahan se miehen elin voi olla paras silti. Paksuin, silkkisin, puhtain, sopivin. Muutenkin kiinnostaisi tietää miksi sinulla on niin kova tarve oikeuttaa toisen mollaamista? Etkö pysty lopettamaan sitä vai halua? Naiset ei kuule ikinä tuu oppimaan tykkäämään mollaamisesta, sen idean voit heti alkuunsa unohtaa.

Vierailija
22/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies kuitenkin kehuu naistaan ansaituissa ulkonäkökysymyksissä koska saa sillä lailla parempaa seksiä. Tyhmä mies on sitä mieltä että naisella ei ole oikeutta tuntea itseään kauniiksi ja halutuksia ja saa lahnaa. Oma valinta!

Hienosti taas syytetään miestä omasta lahnailusta ja matalasta libidosta.

Vielä kerran, kehittäkää itsetunto ja lopettakaa jatkuva uhriutuminen.

Jos nainen sanoisi jatkuvasti että peniksesi on ällöttävä nii tuskin itsekkään seksiä hirveesti haluisit.

Oletko rumuuden lisäksi tyhmä? Eihän tuo ole yhtään sama asia kuin mies jättää sanomatta naista kauniiksi kysyttäessä.

Enkä oleta, että nainen peniksen näköä varsinaisesti palvoo. Pääasia kun haluaa antaa pillua munalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en mä ainakaan vastaa jos ylipainoinen tyttöystäväni kysyy "olenko maailman kaunein ja seksikkäin?" Jos alkaa kiukuttelemaan asiasta, niin saa nukkua sohvalla.

Siis ex-tyttöystäväsi.

Vierailija
25/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on oikeus saada olla, mutta siinä tapauksessa pitää sitten olla valmis myös sinkkuuteen, jos kenenkään silmissä ei vain ole kaikkein kaunein. Ihan sama, kuin että miehellä on toki oikeus haluta puolisokseen neitsyt missi, mutta jos sellaista ei saa, pitää olla ilman eikä rutista palstoilla.

Vierailija
26/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en mä ainakaan vastaa jos ylipainoinen tyttöystäväni kysyy "olenko maailman kaunein ja seksikkäin?" Jos alkaa kiukuttelemaan asiasta, niin saa nukkua sohvalla.

Siis ex-tyttöystäväsi.

Kyllä, nainen saa hyvin ottaa eron jos ei kestä rehellistä miestä.

Vierailija
28/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva kriittinen ( rehellinen?) kommentointi saa naisesi olon epänaiselliseksi. Ja voitit mitä ? minulle olisit jo ex.

Vierailija
29/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy hyväksyä, että hänellä ei ole isoin mitä nainen on kokenut. Miehet, lopettakaa "onko mulla iso"-kysymykset ja kasvattakaa itsetunto.

Vierailija
30/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö ylipaino ole hyvä asia? Ilman sitä hän vaihtaisi sinut johonkin komeaan herrasmieheen, jolle kelpaa lihavanakin. Itse asiassa, ehkä sinun pitäisikin tosiaan mainita tuosta ihan hänen itsensä takia!

Vierailija
31/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies kuitenkin kehuu naistaan ansaituissa ulkonäkökysymyksissä koska saa sillä lailla parempaa seksiä. Tyhmä mies on sitä mieltä että naisella ei ole oikeutta tuntea itseään kauniiksi ja halutuksia ja saa lahnaa. Oma valinta!

Jos nainen sanoisi jatkuvasti että peniksesi on ällöttävä nii tuskin itsekkään seksiä hirveesti haluisit.

Eli jos mies ei kehu naistaan kauneimmaksi se on sama kun haukkuisi ällöttäväksi.

Muistakaa että tämä toimii myös toisin päin. Kuinka moni on muistanut jo tälläkin viikolla kehua miestään komeimmaksi? Vai oletteko syyllistyneet miehenne itsetunnon murskaamiseen?

Vierailija
32/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy hyväksyä, että hänellä ei ole isoin mitä nainen on kokenut. Miehet, lopettakaa "onko mulla iso"-kysymykset ja kasvattakaa itsetunto.

jatkuva kriittinen ( rehellinen?) kommentointi saa miehesi olon epämiehiseksi. Ja voitit mitä ? Masentuneen miehen, jota ei työt, koti ja lapsetkaan kiinnosta. Sen sijaan erektiöhäiriö kyllä vaivaa.

Kyllähän se nyt niin on, että jos nainen haluaa nauttia hyväntuulisen ja aktiivisen miehekkään miehen avusta, huomiosta ja hyvästä seksistä, hänen pitää muistaa kehua miestä ja miehen kalua .

Vierailija
33/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ex-tyttöystäväsi.

Ja sähän valehtelet poikaystävälle ummet ja lammet jos kysyy. Ja ei, on ihan nykyinen tyttöystävä, mutta elä vaan kuvitelmissasi.

Vierailija
34/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mä en oleta että naiset valehtelee mulle mun ulkonäöstä. Ja ei ne muuten valehtelekaan. Itse asiassa, naiset suorastaan välttelee antamasta ei-ansaittuja kehuja. Mutta se ajatus, että naisten itse kuuluisi niitä saada, on jotain vitun typerää. Aikuiset ihmiset osaavat elää ilmankin. Jos ei osaa, voi miettiä että onko ihan kypsä parisuhteeseen.

Vierailija
35/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ex-tyttöystäväsi.

Ja muuten, mä vastasin ihan asiallisesti mitä ajattelen ja sä tulit vaan vittuilemaan. No mitäpä tietysti muutakaan, sehän on täällä perusjuttu että miehenä saat vaan haukut. Taas nähtiin.

Vierailija
36/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos mies ei kehu naistaan kauneimmaksi se on sama kun haukkuisi ällöttäväksi.

Muistakaa että tämä toimii myös toisin päin. Kuinka moni on muistanut jo tälläkin viikolla kehua miestään komeimmaksi? Vai oletteko syyllistyneet miehenne itsetunnon murskaamiseen?

Kehun miestäni joka päivä, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Kerron kuinka komra, kuuma, seksikäs, vahva, ISO jne... Ja ollaan oltu jo 7v yhdessä. Olen mieheni hyvin valinnut, hän on kaikkea sitä mistä sanonkin ja ansaitsee kuulla sen. Minun silmissäni hän on kaikista komein. Samoin olen hänen sanojensa mukaan kaunein, seksikkäin, tiukin.... Pidetään itsestämme huolta myös, pysytään timmeinä ja siisteinä, hyväntuoksuisina ja karvat siistittynä. Haluan olla mieheni iloksi kaunein versio itsestäni. Noin törppöä miestä kun ap on, ei katsele yksikään sellainen nainen, jolla on edes jotain valinnanvaraa. Hyi. Taidat olla joku ruma ja pienimunainen miehenreppana, jolle kelpaisi vain 9+ nainen ja kun sellaista ei saa niin on töykeä ja ilkeä naiselleen.

Vierailija
37/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ex-tyttöystäväsi.

Ja sähän valehtelet poikaystävälle ummet ja lammet jos kysyy. Ja ei, on ihan nykyinen tyttöystävä, mutta elä vaan kuvitelmissasi.

Minulla ei ole poikaystävää vaan aviomies. En valehtele miehelle, kun kerron, että hän on minulle maailman komein ja paras mies. Mies ei ole kyllä kysynyt asiasta kertaakaan, mutta miksen sanoisi asiaa ääneen, kun ei siitä haittaa ole, päinvastoin.

Jos tyttöystäväsi ei ole sinulle maailman komein ja seksikkäin, niin mikä sitten?

Vierailija
38/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei ole mitään velvollisuutta olla miehen kanssa joka pitää muita naisia parempina.

Itsetunnosta, ainakaan mistään terveestä ja hyvästä ei voida puhua silloin, mikäli alistuu toiselle "kuhan on vain jokuksi paremman puutteessa".

Toimii samoin myös miehillä. Joten jos ikinä kuolaat leffastarboja sun muuta paskaa et ole ansainnut ketään.

Vierailija
39/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän naiset harrastaa jo. Katsotaan romanttista komediaa ja "miksei meillä oo tollasta"....

Vierailija
40/43 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän naiset harrastaa jo. Katsotaan romanttista komediaa ja "miksei meillä oo tollasta"....

Vain miehen mielestä nainen haluaisi elää "romanttista komediaa". Juu ei.