Hopeashampoo ei auta hiusten keltaisuuteen! Ja pidennyksistä myös kysymys..
Minulla on luonnostaan vaaleat hiukset, jotka värjäsin pitkään tummiksi. Nyt olen blondannut latvat ja omaa väriä on viitisen senttiä kasvanut... Juuri on ihan ok, ja vaaleni hopeashampoolla hieman, mutta latvoista ei keltaisuus lähde, ei sitten millään.. tai no eilen pesin kerran hopeashampoolla (Goldwell Dualsenses Silver Shampoo) syväpesun jälkeen, ja tänään aamulla annoin vaikuttaa viitisen minuuttia ja ei, keltaiset ne vaan ovat vaikka toki hieman hailakammat. Mitä ihmettä teen? En uskalla enää vaalentaa, kun ovat melko heikossa hapessa....
Toinen kysymys: minulla on clip-on-lisäkkeet, jotka tilasin remy-aitohiuksena. Olen muutamia kertoja koettanut vaalentaa niitä, koska ovat hieman tummemmat/punaisemmat kuin omat hiukseni (niin, että juuri ja juuri huomaa) ja niille ei tapahdu yhtään mitään! Ei kertakaikkiaan väri muutu miksikään, ei värjäyksellä eikä hopeashampoolla, ei mitään reaktiota. Nyt menivät melko takkuun ja mietin, että ovatko edes aitoa hiusta?? Mitä tekohiukselle käy, kun sitä koettaa värjätä?
Ja saa laittaa suosituksia, mistä tilaan seuraavat jatkeet.... Aion tilata, sanoitte mitä hyvänsä :P
Kommentit (4)
Kokeile tujumpaa hopeashampoota, esim fudgen (saa kampaamoista) on hyvä. Voisit myös kokeilla goldwellin 10v-vaahtosävytettä. Aitohiuspidennyksen kuuluisi värjääntyä, joten jos väri ei tartu, voi olla kokonaan tai osittain synteettistä hiusta...
Täältäkin ääni Fudgen clean blonde - sampoolle. On niin tehokasta, että saattaa taittaa huonokuntoisen ja huokoisen blondihiuksen jopa "mummolaventelin" väriseksi.
No voihan hitsi, olisi pitänyt kysyä täältä, ennenkuin menin ostamaan yhtään mitään.. No, pitänee miettiä raskinko ostaa toisen hopeashampoon.
Cutrinin hopeashampoo on ainoa joka vie keltaisuutta ja sellaista tunkkaisuutta hiuksista pois.