Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies haluaa erota

Vierailija
02.08.2016 |

Mies viettänyt nyt viikon verran uuden naisen asunnolla. meillä kolme nuorta nuorin 13v. Tuntuu oudolta että minä olen joutunut kertomaan asiasta lapsille. Ei mies. Mies käväisee kotona moikkaamass lapsia. Tänään aamulla tuli kotiin suihkuun ja alkoi heittelemään tyhjiä shampoopulloja jotka jääneet hyllylle. Teini vissiin jättänyt. samoin yksi tyhö shampoo pullo jonka teini jättänyt ennen töihin lähtöön suihkukaapin lattialle, Ja siitä jokin muovinen osa joka olis voinut tukkia pahimmillaan viemärin. Ja valitti teinin lähtemistä meikeistä jotka kahdessa laatikossa jättänyt olkkarin pöydälle. Valitti etkö saa lapsia siivoamaan. Samaa valitusta ollut ennen eroa. Samoin et 25v jälkeen olen niin romuna mitä mulle tehnyt ja hänellä rakkautta ja välittävä syli mitä mulla ei ole. Joten joku tyhjää shampoo pullo ei mun miekeni kaaoksessa ole nyt eka. Sitä paitsi minä en ole hänen tyytärensä joka on käynyt aamulla suihkussa kun yritin uudelleen nukkua. Olen niin väsynyt kun en juuri nuku.
Nyt siis sovittiin kun menen töihin pyysin meidän nuorimmaiselle seuraksi kun tulen iltavuorosta kotiin vasta kymmenen jälkeen. Nyt tuntuu hirveeltä et huijannut muo kauna toisesta suhteesta antanut toistuvasti anteeksi ja yrittänyt kaikkeni tämän liiton ja hänen hyväkseen. Nyt sai haluamansa mut sit joudun kuitenkin kotonani kuulemaan vittuilua siivouksen tasosta. varmaan jatkossakin. Ainahan se ennenkin mun syyni on kun teinit on sotkusia. Onko teillä muilla niin kun mies väittää ettei mun tarvitsisi siivota jos kaikki korjaisi omat jälkensä Ja siis mun ei hänen syy jos teinit ei tee niin.
Mä oon kaikesta yksin jäämisestä jo aivan rikki. ja nyt mies tulee vaan joskus illasta mun iltavuoron aikan vähän hengailemaan kotiin. Minähän ne kaiki ruokakuviot ja muut järjestän. Tuntuu niin kohtuuttomalta. Mies jätti kalsarinsa ja t-paitansa näköjään kaappiin mun pestäväksi.Eihän se tavaroitakaan ole vielä vienyt.
Pitäskö teidän mielestä mun lasten takia tietää osoite missä majaillee en mä tiedä sitäkään. Avioeropapoereita ei ole tietääkseni vielä jättänyt kun kysyin yks päivä väitti et munkin se on allekirjoitettava.
Nyt siis oon pyytänyt ottaa lapsista vastuuta mun töiden aikna. Mulla vuorotyö ja vaikea lähteä sieltä jos lapsille satttuu jotain. Mut muo vituttaa et se saa nyt rakkautta ja pitää hauskaa. Mä hoidan arkijärjestelyt ja hän sitten vaan hengaa mun työvuoron aikana lasten kanssa. Tosin omien työvuorojensa mukaan . Eli saattaa tulla vasta illasta käymään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi tehdä selvä ero, jos mies haluaa eron. Mies muuttaa tavaroineen uuden naisen luo, ja sinun ei tarvitse huoltaa miestä. Mies voi tavata lapsia jossain muualla.

Vierailija
2/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heti ulos, en katsois enää päivääkään.

Omat tavarat vie mukanaan tietysti.

Onko asunto teidän yhteinen? Jos et voi ajaa miestä ulos, niin itse hankkisin itselleni uuden asunnon.

Miksei käynyt tyttiksellä suihkussa? Tutulta kuulostaa tuo, että huono siivo on naisen syy.

Toimi nyt heti, voit aina vain huonommin kun mies pyörii siinä ympärillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teinit aina välillä uuden naisen luo syömään ja suihkuun, eli "isiä tapaamaan". Ja tosiaankin, turha venytellä eroa, vaan kaikki järjestelyt heti selviksi. Miehellä on paikka jo valmiina, joten hänen kyllä pitää antaa sinun ja lasten rauhassa tehdä suunnitelmat uusiksi, jos ette voi asuntoon/taloon jäädä.

Mä voisin ihan hyvin pestä sen jättämät sukat, paidan tai kalsarit, kunhan tilanne pysyisi rauhallisena ilman turhia tunteenpurkauksia, ihan lasten takia, raivota voi myöhemminkin.  Ota iisisti, helpottaa vielä!

Vierailija
4/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ämmä paikkas löytäny. Siivoa, kun käsketään.

Vierailija
5/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pese miehen pyykkiä, etkä tee hänelle ruokaa. Oikeastaan, älä noteeraa miestä mitenkään.

Vierailija
6/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea eroa netin kautta ihan yksin, et tarvitse siihen miehen nimmaria. Mitä pikemmin teet sen, sen parempi, vaikka töissä ruokatunnilla. Samalla voit vaatia yhteielämän lopettamista eli häätöä miehellesi. Hän menköön sen naisen kämpille, sun huoltovelvollisuus loppui tähän

Vierailija
7/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herran jestas -sähän et rupee miehen kalsareita pesemään ja valitusta kuuntelemaan.

Ilmoitat miehelle heti, että sinun ja lasten koti ei ole hänen huoltopisteensä, jossa käydään suihkussa ja vaatteet pesettämässä. Laitat likapyykin jätesäkkiin eteiseen ja ottakoon uuden naisen mukaan. Käytös kielii siitä, että uusi nainen oppinut siihen että mies hoitaa oman pyykkinsä, siksi tuo sinulle, kun olet ennenkin sen suostunut pesemään.

Nyt selkärankaa nainen ja kerrot, että mies menköön kokonaan uuden naisen luo tavaroineen. Isommat lapset voivat olla nuoremmalle seurana. Tai menkööt iltapalalle uuteen osoitteeseen.

Vierailija
8/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin siinä vaan käy taas, että mies hakee tuoreempaa lihaa rupsukan tilalle. Tässä on av-mammat teidänkin tulevaisuus.

Vierailija
9/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas sen yhden ja saman sekopään hengentuotoksia?

Joka nukkuu lattialla ja niin edelleen?

Vierailija
10/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat kartanolle, paskaisia kalsareita myöten! vaihdata vaikka lukot ja itse haet avioeroa ja sanot, että nimi alle. Sinä oot joka on hoitanut asiat niinkuin pitää, mies käy vain vittuilemassa. Ota ohjat omiin käsiin, pystyt siihen!

Vierailija
11/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota tavaroiden paiskontaa, onko se jotain mielen osoitusta.Miksi ei voi kerätä niitä nätisti pois.

Vierailija
12/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti, lue nyt ne vastaukset ajatuksella, jotka sulle EILEN annettiin näihin samoihin marinoihin.. ja ala toimia edes niiden mukaan, kun omaa aloitekykyä ei näköjään ole ollenkaan. Ja kuinka helkkarissa 13v ei pärjää klo 22 saakka, kun sillä on kaksi isompaa sisarustakin kotona? Vaikka siis tavallaan hyvä, että isä näkee lastaan, mutta olisi varmaan parempi jos lapsi menisi sinne isän uuteen kotiin. Jotenkin tuntuu, että ammattivalittaja on keksinyt uuden stootin, samanlaista jankuttamista. Teksti kyllä huonompaa...

Vierailija
13/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,333333333333/5

Vierailija
14/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä taas sen yhden ja saman sekopään hengentuotoksia?

Joka nukkuu lattialla ja niin edelleen?

Ei ole sama. Se kirjoittaa lähes virheetöntä tekstiä, tämä on pelkkää virhettä toisensa perään.

Vierailija
15/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen pahoillani sun puolesta. Voimia sulle, ansaitset sata kertaa paremman miehen.

Vierailija
16/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on omistusasunto josta velkaa. Ja mies visioinut et jäätäis tähän ja maksettais asuntomenoja puoliksi jatkossakin. Oon aivan rikki. Yhdessä melkein 30v eikä mulla aiempia eroja.

Mut oon myös tästä taloudellisesta puolesta huolissani. Mulla työ. Mutta vanhin lapsi täysiikäinen mut ei se kuitenkaan ole valmis vielä kotoa lähtemään. Kulut melkein enemmän kun 13v. Ja sit vielä yks lukiossa.

'Taloudellinen tilanne meillä ollut aina melko hyvä kun yhdessä oltu ja nyt tuntuu sekin pahalta et jatkossa mies pörjää kyllä kun omaisuutta takana. MUo epäöilyttää et elatusmaksut näin isoista jotka kotona ei riitä kohtuullisen mukavaan elintasoon. Vaikka ikinä en oo sellanen ollut et turhaa ostelisin mut ruokamenot isot ja tykätty matkustella.

Tuntuu oudolta et mies tulee käym¨ään täällä kun haluaa mut kuitenkin uus elämä.

Mulla in valtava ahdistus sisällä ja pelkän ette valoa tunnelin päässä. Mä teen kaiken työn ja herra saa huvit.

Vierailija
17/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tää on omistusasunto josta velkaa. Ja mies visioinut et jäätäis tähän ja maksettais asuntomenoja puoliksi jatkossakin. Oon aivan rikki. Yhdessä melkein 30v eikä mulla aiempia eroja.

Mut oon myös tästä taloudellisesta puolesta huolissani. Mulla työ. Mutta vanhin lapsi täysiikäinen mut ei se kuitenkaan ole valmis vielä kotoa lähtemään. Kulut melkein enemmän kun 13v. Ja sit vielä yks lukiossa.

'Taloudellinen tilanne meillä ollut aina melko hyvä kun yhdessä oltu ja nyt tuntuu sekin pahalta et jatkossa mies pörjää kyllä kun omaisuutta takana. MUo epäöilyttää et elatusmaksut näin isoista jotka kotona ei riitä kohtuullisen mukavaan elintasoon. Vaikka ikinä en oo sellanen ollut et turhaa ostelisin mut ruokamenot isot ja tykätty matkustella.

Tuntuu oudolta et mies tulee käym¨ään täällä kun haluaa mut kuitenkin uus elämä.

Mulla in valtava ahdistus sisällä ja pelkän ette valoa tunnelin päässä. Mä teen kaiken työn ja herra saa huvit.

Nope.vaadit kämpän myyntiä,  realistisia elatusmaksuja ja jatkossa keskustelet vain lasten asioista.Muista hakea yksihuoltajakorotusta Kelalta heti kun olet saanut miehen siirtämään kirjansa (vaikka häädöllä) sen uuden naisen luo. Varaa aika lähimpään kriisikeskukseen. Mies aikoo näemmä roikottaa sua löysässä hirressa vielä eroaikana ja sen jälkeenkin joten vihellä peli poikki.  Täysikäinen lapsi voi  haastaa isänsä oikeuteen ja vaatia koulutustukea jos opiskelee peruskoulun jälkeistä tutkintoa.

Vierailija
18/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta että mies käym"ään täällä kun haluaa mutta kuitenkin uus elämä.

Voin ap luvata että niin tuntuu meistä kaikista! Siis oikeesti mitä helvettiä? Olen sanaton..

Vierailija
19/19 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ihan täyspäinen ja työssä käyvä ihminen. Mut oon jotenkin niin rikki tästä ja kun en halunnut eroa. Niin tuntuu hirveelktä yht äkkiä alkaa järjestää elämäänsä toisin. Ja lapsen parasta ajattelin kun ehdotin et tulee mun iltavuoron ajaks lapsen luokse ainakin osaksi iltaa. . Jotenkin en kestä sitäkään et ,mun lapset tapais tätä uutta naista jonka kanssa pettänyt ties kuinka kauan.