Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kulttuuriin ei kuulu abortit lainkaan, teenkö salaa ja väitän keskenmenoksi?

Vierailija
02.08.2016 |

Käytämme tuplaehkäisyä mutta näköjään ei auttanut. En missään nimessä halua tätä lasta ja olisin surkea äiti. Mies taas äkkipikainen suuttuessaan eikä yksikään lapsi ansaitse tällaisia vanhempia.

Mies kieltää ehdottomasti abortin. Saako hän jotain kautta tietää abortista/onko kaikilla siihen osallistuvilla ehdoton vaitiolovelvollisuus?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että suomalainen kulttuuri kyllä sallii abortit ja tässä on nyt tätä kulttuurien yhteensopeuttamista.

Vierailija
2/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa abortti on laillinen. Siihen et tarvitse miehesi lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti ja ota ero miehestä.

Vierailija
4/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tietää. Jos on pakko, sano keskenmenoksi. Mieti nyt kuitenkin samalla että onko tuo sellainen suhde, jossa haluat elää.

Vierailija
5/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuplaehkäisy ei auta, ootte kyllä aika huolimattomia provoja,

Vierailija
6/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti teet abortin, jos kerran et halua lasta. Miehelle sun ei tarvitse kertoa mitään, mutta sun täytyy jättää se. Ei kuulosta hyvältä parisuhteelta jos joutuu pelkäämään miehensä käytöstä ja salailemaan asioita.

Vierailija
7/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti tehdään lääkkeillä kotona (jos raskaus ei vielä kuin muutamia viikkoja), joten keskenmenona se menee miehelle. Sairaalassakin se on polikliininen juttu.

Vierailija
8/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma. Teet mitä teet ja suu kiinni.

Ei ne lääkärit ym tule huuteleen postiluukustanne, että teit abortin.

Varaa aikanlääköriin ja kysele siellä lisää. Aborttikaan ei tapahdu viikossa sillä siihen tarvitaan ensin käyntejä ja tutkimuksia ja myös paraneminen vie aikaa.

Mitä ajattelit tuolloin sanoa mittiksellesi?

Vierailija
9/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuplaehkäisy pettää niin silloin on kyllä tarkoitettu, että pullautat sen muksun maailmaan <3

Ja ei, et tarvitse miehen lupia aborttiin. Jos et aio lasta pitää niin miksi olet edes kertonut raskaudestasi tälle?

Vierailija
10/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että suomalainen kulttuuri kyllä sallii abortit ja tässä on nyt tätä kulttuurien yhteensopeuttamista.

suomi on kristillisisiin arvoihin perustuva maa. Abortti on murha muistakaa se.

Vierailija
11/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä tekisin abortin sitten vaikka salaa. Ilmottaisin erosta heti.

Toivottavasti ei ole kyse irakilaisesta tai mistään somalista/nigerialaiseata ym. "miehestä". Nyt jo olet noin määräyksen alla, koska olethan hänelle naisena alempiarvoinen koska hänen kulttuuri..ihan kuin abortinkin kanssa. Se Oma kulttuuri näyttää olevan tärkeä.

Vierailija
12/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa abortti on laillinen. Siihen et tarvitse miehesi lupaa.

Mieti nyt kuitenkin samalla että onko tuo sellainen suhde, jossa haluat elää.

Ei kuulosta hyvältä parisuhteelta jos joutuu pelkäämään miehensä käytöstä ja salailemaan asioita.

Vierailija
13/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niiden musujen kanssa nussia

Vierailija
14/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa tietää. Jos on pakko, sano keskenmenoksi. Mieti nyt kuitenkin samalla että onko tuo sellainen suhde, jossa haluat elää.

Tämä.

Vierailija
15/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, Kävi ilmi lääkärissä jossa kävin erään toisen asian takia. Minun piti esittää lääkärintodistus miehelle koska hän halusi varmistaa että olin tosiaan ollut lääkärissä. Kuten myös kauppakuitit käytyäni kaupassa yms. En minäkään tässä suhteessa onnellinen ole. Pelkään perheeni puolesta sillä mies tietää missä he asuvat.

Ap

Vierailija
16/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma. Teet mitä teet ja suu kiinni.

Ei ne lääkärit ym tule huuteleen postiluukustanne, että teit abortin.

Varaa aikanlääköriin ja kysele siellä lisää. Aborttikaan ei tapahdu viikossa sillä siihen tarvitaan ensin käyntejä ja tutkimuksia ja myös paraneminen vie aikaa.

Mitä ajattelit tuolloin sanoa mittiksellesi?

Kyllä tapahtuu ja yhtälailla keskenmenosta paraneminen vie aikaa.

Vierailija
17/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9, Kävi ilmi lääkärissä jossa kävin erään toisen asian takia. Minun piti esittää lääkärintodistus miehelle koska hän halusi varmistaa että olin tosiaan ollut lääkärissä. Kuten myös kauppakuitit käytyäni kaupassa yms. En minäkään tässä suhteessa onnellinen ole. Pelkään perheeni puolesta sillä mies tietää missä he asuvat.

Ap

Turvakotiin naps.

Vierailija
18/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No minkä helvetin takia sinä sitten olet tuollaisen "miehen" kanssa? Siksikö, koska on vain pakko olla joku? Lähdepä nyt ihan omille teillesi ja ensi töiksesi menet hankkimaan sen abortin, tuskin haluat nähdä loppuikääsi muistutusta tuollaisesta "miehestä".

Vierailija
19/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä lienee provo, eikö?

Jos ei niin ehdottomasti teet abortin, ei mies siitä saa tietää mitenkään.

Pilaa oma elämäsi jos haluat, mutta älä lapsen elämää synnyttämällä sitä noin sairaaseen tilanteeseen.

Vierailija
20/37 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi olen jäänyt jumiin tähän tilanteeseen sillä pelkään perheeni puolesta, kuten sanoin. En pääse hänestä "nätisti" eroon millään paitsi muuttamalla johonkin toiselle puolen Suomea ja sittenkin pelkäisin varsinkin nuoremman siskoni puolesta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan