Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavaperhe Helsingistä kylässä, käytiin uimarannalla ja heidän 5v tyttö ei saanut tulla uimaan, koska

Vierailija
02.08.2016 |

heillä ei ollut uikkareita mukana tälle? Mitä helkuttia :D

Meillä omat mukulat tuosta vanhempia ja temmeltävät ilkosillaan ilman huolen häivää biitsillä. Kertoo kai jotain siitä kuinka irtaantuneita todellisuudesta monet kaupunkilaiset ovat. Ei siellä kukaan lapsia tuijottele.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun talvella ne irakilaiset tp-hakijat käveli "vahingossa" kylpylöihin naisten pukuhuoneisiin katselemaan ja naureskelemaan?

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/nuori-mies-aiheutti-jarkytysta-naiste…

No, nyt kesällä ne samat tyypit on rannoilla tekemässä ihan sitä samaa. Tosin nyt ei ole uimavalvojia vieressä häiritsemässä toimintaa. Monet kerrat olen nähnyt kun rantavedessä polskivat irakilaiset menee ryhmänä lähemmäs jotain tyttöä ja sitten ottavat kännykkäkuvia. Suomalaiset mammat vaan käy hakemassa lapsensa kädestä pitäen pois ja jupiset mennessään ja nää kuvaajat sitten kerääntyy kännykän ääreen katselemaan ja naureskelemaan ottamilleen kuville.....

Vierailija
42/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiden random pedofiilien vuoksiko 5v ei saa olla nakuna rannalla?!

Kyllä ne pedofiilit saavat kicksejä uikkareissa olevistakin. Vai pitääkö lapset pukea burkaan?

Minusta uimahaluisen alle 10v lapsen pitää päästä lämpimällä säällä uimaan jos ollaan rannalla, eikä kärsiä uikkareiden puuttumisesta. Uikoot sitten vaikka alushoususillaan tai nakuna, päättäkööt itse miten. Ja jos joku hullu saa siitä kicksejä, niin ei se ole lapsen vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kun talvella ne irakilaiset tp-hakijat käveli "vahingossa" kylpylöihin naisten pukuhuoneisiin katselemaan ja naureskelemaan?

No, nyt kesällä ne samat tyypit on rannoilla tekemässä ihan sitä samaa. Tosin nyt ei ole uimavalvojia vieressä häiritsemässä toimintaa. Monet kerrat olen nähnyt kun rantavedessä polskivat irakilaiset menee ryhmänä lähemmäs jotain tyttöä ja sitten ottavat kännykkäkuvia. Suomalaiset mammat vaan käy hakemassa lapsensa kädestä pitäen pois ja jupiset mennessään ja nää kuvaajat sitten kerääntyy kännykän ääreen katselemaan ja naureskelemaan ottamilleen kuville.....

Tämä. Ja mihin ne kuvat leviävät netissä? Lähettävät niille 'kotiinjääneille' kavereille? Oksennus nousi suuhun.

Vierailija
44/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että mukulalta jäi uinnit väliin mokoman takia,jos hesassa noita namusetiä sitten rannat täynnä niin onpa kiva.

Vierailija
45/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että mukulalta jäi uinnit väliin mokoman takia,jos hesassa noita namusetiä sitten rannat täynnä niin onpa kiva.

Ikävä kyllä niin monella helsinkiläisellä uimarannalla tänä vuonna näitä sankareita on ollut joka päivä meluamassa. Ainoa pelastus on se, että menee sinne rannalle jo aamupäivällä. Ilmeisesti vokeissa on vähän eri vuorokausirytmi koska vasta iltapäivällä sitä väkeä alkaa valua rannalle norkoilemaan.

Ilmeisesti uimataito ei ole kovassa huudossa irakissa, koska en ole nähnyt kertaakaan yhtään tyyppiä oikeasti uimassa. Aina vaan rantavedessä kahlaamassa. Aiemmin kesällä oli myös tapana mennä alushousuisillaan sinne veteen. Nyt ovat saaneet näköjään enemmän vaatelahjoituksia kun uimashortsitkin alkaa olla jo melkein kaikilla.

Vierailija
46/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotias ei välttämättä itse tunne oloaan kovin mukavaksi,jos hänen pitäisi olla alasti uimassa.Ja riippuu tosiaan rannastakin.Itse asutaan maalla niin syrjässä,ettei lähimmällä uimamontulla ole kuin tuttuja ihmisiä,pedofiili paljastuisi alta aikayksikön. Omat lapset puen aina silti uimapukuihin (2 ja 4 v.).Inhottavaa istua paljaalla alapäällä hiekassa.Olisihan lapsi voinut uida vaikka pikkupöksyt jalassa....

Vierailija
47/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään antaisi kekkaloida rannalla alasti edes yksivuotiaana tytön. Enkä kyllä pojankaan, mutta itsellä siis tyttö. Lapsia tuijottelevat pervot on yksi juttu. Toinen on se, että lapselle on hyvä opettaa, että jotkut osat itsestä on yksityisiä. Tämä liittyy myös noihin lapsia tuijotteleviin pervoihin. Kolmanneksi tytölle voi tulla ties mitä tulehduksia alapäähän, jos leikkii ilman housuja rannalla ja hiekkaa yms pääsee alapäähän.

Ei.

Mitäs luulet, tuleeko apinatytöille tulehdus kun istahtavat oksalle tai maahan?

Ei tule.

Ja mitähän me ollaan?

Kyllä vain, ihmisapinoita.

Apinoilla on karvoja suojaamassa alapäätään, oli ne minkä ikäisiä tahansa. Pienillä ihmistytöillä ei ole. Lisäksi on aika ikävää pissatessa, jos alapäähän on tullut haavoja tai nirhaumia, vaikka tulehdusta ei tulisikaan. Miksi ihmeessä ei suojaisi pienen tytön alapäätä, kun se ei kovin suurta vaivannäköä vaadi?

Tyttäreni oli perhepäivähoidossa aikana kun ei osannut vielä kävellä.  Hoitaja kysyi voiko pitää ilman vaippaa ulkona kun on kesä.  Kielsin.  Sanoi syyllistävästi, että kaikki muut ovat antaneet luvan olla ilman vaippaa.  Silloin pidin pääni painostuksesta huolimatta.  Lapseni olisi siellä pihalla vetänyt itseään maassa

kun taas kaikki muut osasivat kävellä.  Aina ei ammattitaito ole mielestäni kohdallaan.  Kun lapsi ei osaa vielä puhua on hoito oltava erityisen  luotettavaa.

Vierailija
48/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi ottaa ilkosillaan olevista lapsista valokuvia kännykällä. Kaikissa kännyköissä ei välähdä valoa tai ole enää edes mitään merkkiääntä kuvaa otettaessa. Yksityisrannalla OK, mutta varmaan nyt en tenavaa ihan nakuna laittaisi julkiselle rannalle.

Vierailija
49/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en laittais edes meidän 1v ja 4v:tä ilman uikkareita rannalle.

Syyt

1. Pervot. Niitä todellakin on. Kun ekan kerran sun lapsia valokuvaa joku pervo uimarannalla käsi housuissa, ymmärrät että se ei ole satua.

2. Lapsen ihoa ei tulisi kauttaaltaan altistaa auringolle, etenkin rantsulla veden läheisyydessä kannattaa käyttää uv-pukuja. Aina.

1. Ehkä helsingissä tms. mutta täällä valkoisessa supisuomessa aika epätodennäköistä.

2. Aurinkovoide

Pienille lapsille ei suositella aurinkovoiteiden käyttöä.

Eikai kukaan niin urpo ole, että edes aikuisena käyttää noita markettien myrkkyjä? Löytyy aurinkorasvoista niitä luonnonmukaisestikin tehtyjä. Jotkut uv-puvut toki ovat uimassa parempia, etenkin pitkähihaiset.

Vierailija
50/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin usein uimassa järvessä alasti lapsena ja uimahallissakin oli usein pelkät pikkarit päällä, jos uimahimo iski eikä uikkareita ollut mukana. Ei siitä mitään ihmeellistä koskaan seurannut, ja jos joku pervo minulle tuolloin runkkasi niin onnea vain ja toivottavasti sai hyvät orkut. Ei haittaa mun elämääni nyt mitenkään, pääasia ettei ihan näkyvästi sitä tehnyt. 

Ei mua haittaa myöskään rannalla ilkosillaan olevat lapset. Outoa, jos jotakuta haittaa. 

Vierailija
51/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyt

1. Pervot. Niitä todellakin on. Kun ekan kerran sun lapsia valokuvaa joku pervo uimarannalla käsi housuissa, ymmärrät että se ei ole satua.

2. Lapsen ihoa ei tulisi kauttaaltaan altistaa auringolle, etenkin rantsulla veden läheisyydessä kannattaa käyttää uv-pukuja. Aina.

Espanjassa paikallisilla lapsilla, tytöillä ja pojilla ei ole kuin alaosat, murrosikään saakka. Ei silti, aikuiset naiset, kaiken ikäiset ja kikenlaisilla rinnoilla varustetut ovat myös usein yläosatta rannalla. Koska vietämme paljon aikaa Espanjassa  pikkutytöt bikininyläosat päällä ovat aalkaneet näyttämään perverssejä katseita varten puetuilta. Samaan tapaan kuin pikkutytöt meikissä ja aikuisten klubivaatteissa, korkokengät jalassa. Puettu pikkuaikuisiksi, ei lapsiksi.

Vierailija
52/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään antaisi kekkaloida rannalla alasti edes yksivuotiaana tytön. Enkä kyllä pojankaan, mutta itsellä siis tyttö. Lapsia tuijottelevat pervot on yksi juttu. Toinen on se, että lapselle on hyvä opettaa, että jotkut osat itsestä on yksityisiä. Tämä liittyy myös noihin lapsia tuijotteleviin pervoihin. Kolmanneksi tytölle voi tulla ties mitä tulehduksia alapäähän, jos leikkii ilman housuja rannalla ja hiekkaa yms pääsee alapäähän.

Ei.

Ei tule.

Ja mitähän me ollaan?

Tuleekohan apinoille palovammoja jos ovat auringossa liian pitkään? Tai saavatko myrkytyksiä kun syövät raakaa lihaa?

Eli mitä hittoa sä selität? Apinat ovat apinoita ja ihmiset ihmisiä, aivan eri laji on kyseessä.

Vierailija
53/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt

1. Ehkä helsingissä tms. mutta täällä valkoisessa supisuomessa aika epätodennäköistä.

2. Aurinkovoide

Tuoreessa suomalaisessa väestöpohjaisessa tutkimuksessa 0.2% miehistä ilmoitti seksuaalisesta kiinnostuksesta alle 13-vuotiaaseen lapseen edeltävän vuoden aikana. (https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia#cite_note-8) Koska ette kuitenkaan osaa laskea, niin 5,5 miljoonan ihmisen väestöpohjalla tämä tarkoittaa noin 5500 miestä. Eli riittää yks jos toinenkin jokaiseen kuntaan. Mut hei, eihän me kantasuomalaiset. Jammu Siltavuorikin taisi olla mamu. Vai mites se nyt menikään...

Vierailija
54/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Ei tule.

Ja mitähän me ollaan?

Tuleekohan apinoille palovammoja jos ovat auringossa liian pitkään? Tai saavatko myrkytyksiä kun syövät raakaa lihaa?

Eli mitä hittoa sä selität? Apinat ovat apinoita ja ihmiset ihmisiä, aivan eri laji on kyseessä.

Apinoita ollaan kaikki tyynni.

"Ihminen kuuluu kädellisten (Primates) lahkonisojen ihmisapinoiden (Hominidae) heimoon ja on nykyisin elävistä kädellisistä laajimmalle levinnyt, älykkäin ja runsaslukuisin laji--" (https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihminen)

Vierailija
55/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Ei tule.

Ja mitähän me ollaan?

Jep ja maailma luotiin 6500 vuotta sitten.

Vierailija
56/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on suoraan sanottuna todellisuudesta irtaantumista, ettei näe mitään muuta syytä kieltoon kuin pedofiilit. Oon todellakin samaa mieltä sen kirjoittajan kanssa, joka vastasi, ettei noin voi ajatella, jos aloittaja itse ei ollut valmis olemaan siellä alasti... paitsi että siinäkin tapauksessa pitää kunnioittaa toisten oikeutta omaan kehoon, jos joku muu ei ole siihen valmis.

Vierailija
57/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän kunnan uimarannoilla saa kukaan olla nakuna. Nopeasti tulee uimavahti huomauttamaan asiasta jos joku yrittää. Ihan pikkutaaperoiden vanhemmillekin on asiasta sanottu.

Vierailija
58/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten sitten niin, että jos tällaista oikeasti tapahtuu, niin soittaa ihan poliisit paikalle.

Vierailija
59/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyt

Täällä on yks pervo, joka kiihottuu polkupyöristä. Yksikään lapsi näillä kulmilla ei saa enää pyöräillä.

Vierailija
60/71 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itsekin tapauksen lapsuudesta, jolloin olimme kaverini kanssa kaksin uimassa paikallisella soramontulla.

Äkkiä huomasimme oudon ukkelin tumputtamassa montun reunalla.

Kerroimme viereisen työmaan kahvitauolla olleelle miehelle asiasta. Ja työmies painui ukkelin perään niin että metsä rytisi.

Silloin vasta tajusimme itse säikähtää.

Mutta olen vieläkin kiitollinen ajatuksissani tuolle työmiehelle, joka uskoi meitä eikä paljon aikaillut. Ja meillä kyllä oli ne uikkarit. ..