Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mielipiteenne tilanteesta.

Vierailija
02.08.2016 |

Olimme kahden ystäväpariskunnan kanssa viettämässä iltaa yökerhossa, joukossa oli myös yksi sinkkumies. Istuimme pöytään ja aloimme tilaamaan juomia. Tarjoilijana toimi nuori nainen. Tarjoilijan lähdettyä sinkkumies kysy mieheltäni, joka istui vieressäni, että eikö tarjoilija ollut helvetin hyvännäköinen? johon mieheni vastasi joo. Mielestäni tyhmää käytöstä sinkkumieheltä kysellä tuollaisia kun minä olen hänen vieressään. Pöydässä oli myös kaksi muuta miestä, joilla kumppanit oli tanssimassa. Loukkaanuim hieman tai tuli jotenkin hassu olo. Miksi hänen piti kysyä tuollaista kun minä istuin vieressä. Oliko teidän mielestä minulla lupa olla hieman vaivaantunut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda

Ei kai muukaan auta, ihmmettelen vaan miksi piti käyttäytyä noin urpomaisesti. -Ap

Vierailija
4/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sait olla vaivaantunut. Minä en olisi vaivasntunut, näin luulen. Eihän se ole minun ongelmani, jos joku toinen on sosiaalisesti kömpelö. Ja on ihan ok, jos ja kun en ole maailman ainoa hyvännäköinen nainen mieheni mielestä.

Vierailija
5/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kyllä herkkä. Itse en olisi ajatellut tuosta yhtään mitään. Olen varmaan baarissa joskus itsekin kommentoinut esim. hyvän näköistä jonkun miehen takapuolta vaikka oma mies istuu vieressä. Ja mies on kommentoinut hyvän näköisiä naisia, ja minä olen joskus hänelle osoittanutkin jonkun näyttävän ilmestyksen. Kyllähän nyt sentään katsella saa kauniita ihmisiä, ei siinä mitään pahaa ole. Älytöntä teeskentelyähän se olisi muka väittää ettei huomaa muita kuin sen oman puolison.

Vierailija
6/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sait olla vaivaantunut. Minä en olisi vaivasntunut, näin luulen. Eihän se ole minun ongelmani, jos joku toinen on sosiaalisesti kömpelö. Ja on ihan ok, jos ja kun en ole maailman ainoa hyvännäköinen nainen mieheni mielestä.

Niin, ehkä hän on vain sosiaalisesti kömpelö. Ei minua haittaa, että en ole mieheni mielestä ainoa kaunis, mutta selvästi miehenikin vaivautu tilanteesta. -Ap

Vierailija
7/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on yksi kaveri, joka on mielestäni sinänsä tosi mukava ja varmaan pitää minustakin. 

Tämä kaveri kuitenkin vertaa nykyisensä tissejä exän tisseihin (exällä oli isot) ja muutenkin puhuu eri naisten isoista tisseistä miehelleni, kun minä olen paikalla. Aika lyhyitähän nuo keskustelut ovat, mutta silti. Mieheni osaa onneksi olla suht korrekti, kun olen paikalla. 

Itselläni on pienet tissit ja olen asian kanssa ihan sinut. Silti tulee vähän epämukava olo, kun tämä kaveri jauhaa hinkeistä.. 

Vierailija
8/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä hän on vain sosiaalisesti kömpelö. Ei minua haittaa, että en ole mieheni mielestä ainoa kaunis, mutta selvästi miehenikin vaivautu tilanteesta. -Ap

Ihmiset on erilaisia. Itsekin kehun yleensä kuumat naiset ja miehet. Mieheni on silti ykkönen ja hän tietää sen. Ei tarvitse pahoittaa mieltä joka asiasta. Mutta hyvän draaman ja riidan saat kyllä keitettyä noistakin aineksista jos vähän yrität

Vierailija
9/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia. Itsekin kehun yleensä kuumat naiset ja miehet. Mieheni on silti ykkönen ja hän tietää sen. Ei tarvitse pahoittaa mieltä joka asiasta. Mutta hyvän draaman ja riidan saat kyllä keitettyä noistakin aineksista jos vähän yrität

En ottanut asiaa puheeksi, mutta jäi mieleen niin kirjoitin tänne. -Ap

Vierailija
10/10 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa kyllä herkkä. Itse en olisi ajatellut tuosta yhtään mitään. Olen varmaan baarissa joskus itsekin kommentoinut esim. hyvän näköistä jonkun miehen takapuolta vaikka oma mies istuu vieressä. Ja mies on kommentoinut hyvän näköisiä naisia, ja minä olen joskus hänelle osoittanutkin jonkun näyttävän ilmestyksen. Kyllähän nyt sentään katsella saa kauniita ihmisiä, ei siinä mitään pahaa ole. Älytöntä teeskentelyähän se olisi muka väittää ettei huomaa muita kuin sen oman puolison.

Jos oikein ymmärsin niin ap oli vaivautunut miehen ystävän käytöksestä, ei miehensä vastauksesta. Eli esimerkkisi ei siinä tapauksessa liittynyt asiaan.

Ymmärrän että olit vaivautunut, itsekin olisin ollut hieman hämmästynyt. Miehen ystävä vaikuttaa aika juntilta. Sekä kommentoinnin tason takia että muiden (ap:n) huomioimisen osalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme