Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkkejä kotiraidoitukseen?

Vierailija
02.08.2016 |

Aika hiukan taittaa tuota mustanruskeaa kuontaloani. Omaa juurikasvua (maantienharmaa) näkyy Jo toista senttiä ja sen sijasta että värjäisin pään taas tummaksi, aattelin laittaa raitoja ja kevytvärin suht samaa sävyä kun oma hiukseni.

Olen värjänyt hiuksia kymmeniä kertoja kotona vaikka ne pitkät ja paksut ovatkin
Mutta värinpoisto raita-alueilta NYT kyllä vähän jännittää. Olisko kellään vinkkejä onnistumiseen? Ohuet vai palkit? Riittääkö pari kerrosta raitoja (maltillisesti) vai onko hassua Jos raitaa ei löydy syvemmältä tukan kätköistä?
Kampaamossa käyttävät foliota joten koska paksuun tukkaani ei hirveästi toimi tuo raidoitushuppu, aattelin pärjätä folioilla.

Tarkoitus on tosiaan vähän elävöittää hiusta ja peitellä juuri kasvua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinasit onnistua takaa raidoittamaan folioilla? :D Mullekin tuottaa hankaluuksia omien hiusten raidoitus, vaikka ammattilainen oonkin

Vierailija
2/4 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri apuun, jos folioita meinaat käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli musta melkein persuksiin tukka. Tein yksinkertaisesti vaan niin, että kampasin värinpoistoainetta tukkaani niihin kohtiin, joihin halusin raitoja eli kolmelle korkeudelle kummallekin puolelle tukkaa. Näin vältyin värjäämästä tyvikasvuakin. Joissain raita-aineissa on tähän suunniteltu kampa mukana. Itse käytin tangleteezeriä. Eihän se nyt ihan kampaajanpöydästä tulleelta näyttänyt, mutta vaalensi yleisilmettä paljon. Raidat jäi kuparinvärisiksi, kun en halunnut tukan kärsivän enempää, jotta olisi tullut vielä vaaleampia.

Nyt oon ihan menossa kampaajalle jatkamaan, koska koko päätä en uskalla itse vaalentaa. Tavoitteena omaan väriin pääsy.

Vierailija
4/4 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kädet nyt sen verran taittuu taakse että yllän takaraivolle :D. Koko ikäni Olen nypränyt erilaisia lettikampauksia sun muita joten en usko että ongelmia tulee. Suikale hiusta, foliolle sipasu väriainetta ja sen liu'utus suortuvan alle. Suortuvan painaminen kiinni et folio pysyy. Päälle ainetta ja läppä kiinni. Mies saa tarkistaa tosin foliot sitten että on tarpeeksi väriä ja miten vaalennusaine toimii :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan