Miten mies pystyy parisuhteeseen jos pitää vaimoaan rumana?
Miten kuitenkin seksi onnistuu jos ei naisestaan millään lailla viehäty?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mies on useimmiten se rumempi osapuoli!
Miten nainen kestääkään sen siankasvot?
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a..Mun mies pitää varmaan mua rumana.Ei ole oikein koskaan halunnut kanssani seksiä,varmaanki koska ei minusta viehäty.Oli ennen seurusteluamme pitkään yksin ja pelkäsi jäävänsä yksin lopunelämäksi,ja lapsettomaksi,nii oli pakko saada joku.Ei halua kuitenkaan erota,koska olen kuitenkin lahjakas monessa muussa asiassa ja arjen pyörittämisessä,ja voisi sanoa että "hyötyy" minusta enemmän kuin minä hänestä.
Miksi ihmeessä olet hänen kanssaan?? Itse tiedän, etten ole kaunis, mutta tiedän myös olevani mieheni silmissä haluttu. Ei hän isommin kehu, mutta sen näkee siitä kuinka hän katselee (silloinkin kun luulee etten huomaa), koskettelee, esittelee ylpeänä ystävilleen ja sukulaisilleen.
On tosi vaikea lähteä purkamaan tätä kaikkea.On isot velat,lapset,yhteistä yritystoimintaa.Miestä ei häiritse tämä seksittömyys ollenkaa,joka on ehkä itelle se pahin asia.Tajusin tämän asian liian myöhään.Tällä hetkellä jos lähtisin,jäisi miehellä laskut maksamatta ja talo lämmittämättä ja kaikki tekemättä mitä ollaan ollaan vuosien saatossa saatu edistymään.Ja kyllä,minä olisin se syyllinen,sukulaisten ja ystävien silmissä.
Elätte parisuhteessa, jota ympäristö pitää kasassa. Mahtaa olla laadukas suhde.
Parisuhteessa on sitä seksiä ehkä ensimmäiset 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Niin jos ei näe vaivaa sen eteen että seksielämä jatkuisi ja uudistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on useimmiten paljon paremman näköinen mitä nainen.
Miehen ei tarvitse meikata eikä ehostaa naamaansa kuten naiset.
Mies on se joka joutuu pariutumaan alaspäin kun taas naiset pariutuvat vain ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a..Mun mies pitää varmaan mua rumana.Ei ole oikein koskaan halunnut kanssani seksiä,varmaanki koska ei minusta viehäty.Oli ennen seurusteluamme pitkään yksin ja pelkäsi jäävänsä yksin lopunelämäksi,ja lapsettomaksi,nii oli pakko saada joku.Ei halua kuitenkaan erota,koska olen kuitenkin lahjakas monessa muussa asiassa ja arjen pyörittämisessä,ja voisi sanoa että "hyötyy" minusta enemmän kuin minä hänestä.
Miksi ihmeessä olet hänen kanssaan?? Itse tiedän, etten ole kaunis, mutta tiedän myös olevani mieheni silmissä haluttu. Ei hän isommin kehu, mutta sen näkee siitä kuinka hän katselee (silloinkin kun luulee etten huomaa), koskettelee, esittelee ylpeänä ystävilleen ja sukulaisilleen.
On tosi vaikea lähteä purkamaan tätä kaikkea.On isot velat,lapset,yhteistä yritystoimintaa.Miestä ei häiritse tämä seksittömyys ollenkaa,joka on ehkä itelle se pahin asia.Tajusin tämän asian liian myöhään.Tällä hetkellä jos lähtisin,jäisi miehellä laskut maksamatta ja talo lämmittämättä ja kaikki tekemättä mitä ollaan ollaan vuosien saatossa saatu edistymään.Ja kyllä,minä olisin se syyllinen,sukulaisten ja ystävien silmissä.
Elätte parisuhteessa, jota ympäristö pitää kasassa. Mahtaa olla laadukas suhde.
Ei tätä kukaan ole laadukkaaksi väittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun mies saanut parempaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Siis tämä. Tämä. Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatu hyöty ei kata aiheutunutta vaivaa.
Hah, minäpä en sellaiseen suhteeseen suostuisi, jossa mies ei pitäisi minua kauniina :) Enkä tarkoita sitä että jos laitetaan minut ja joku huippumalli vierekkäin, että minä olisin objektiivisilla määreillä sitä mallinaista kauniimpi mutta kyllä jos toista ihan oikeasti rakastaa, näkee hänet kauniina olipa hän minkä näköinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatu hyöty ei kata aiheutunutta vaivaa.
No sehän on ikävä tilanne. En usko että itse jäisin suhteeseen, josta olisin todennut asian olevan näin.
M38
,