Onko täällä ketään joka on suomi24n treffeissä?
Tekeekö teille miehet niin että laittavat viestin ja sit kirjoitetaan muutamia viestejä ja sitten ei laitetakaan yksklaks enää mitään? Mikä idea siinä on? Onko tarkoitus viedä niistä vähäisestä eli kolmesta ilmaisesta viestirajasta nekin vähät mahdollisuudet? Minulle nyt kaksi tehnyt näin enkä ymmärrä miksi, mikä idea. Ja juttelu ei ole edes edennyt niin pitkälle että olisi selvinnyt kiinnostaako toiseen tutustua enempi. Vai onko plussa palvelun ostajilla tarve kiusata niitä joilla ei ole plussa palvelua. Toki kaikki nyt ei ole plussa palvelua ostanut( miehistä).
Kommentit (29)
haluat ottaa kaikki miehet haaremiisi?
Ja jos joskus jonkun kanssa juttelee niin itse saa koko ajan kysyä. Eihän meidän naiset ainakaan kysy
Mies
Ei tee kaikki miehet. Ei tee myöskään kaikki naiset. Jotkut miehet ja naiset tekevät. Se merkitsee sitä, ettei kiinnosta enää. Henkilö on ehkä löytänyt jotain kiinnostavampaa ja keskittyy siihen. Ei työnhaussakaan kannata jäädä odottelemaan viestejä vaan jatkaa hakua.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä siitä mutta naiset tekee ainakin kaikki niin että odottavat miesten aloitetta siellä, joten kyllästyin paikkaan.
terveisin mies
Kyllä tuo nykyinen avovaimo oli ihan itse aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joskus jonkun kanssa juttelee niin itse saa koko ajan kysyä. Eihän meidän naiset ainakaan kysy
Mies
Höpönlöpön. Juttele fiksumpien naisten kanssa. Niin mäkin tein. Jos naisen puolelta ei tullut mitään panostusta keskusteluun, annoin hänen olla.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä siitä mutta naiset tekee ainakin kaikki niin että odottavat miesten aloitetta siellä, joten kyllästyin paikkaan.
terveisin mies
Joillekin miehille naiset eivät tee aloitteita, joillekin tekevät. Totta kai sinulla on vapaus uskoa että profiilisi on aivan täydellinen ja ainut syy naisten kiinnostuksen puutteeseen on se, että et ole miljardööri alusvaatemalli. Mutta ei tuolla asenteella mitään saavuta, joten luovuttaminen onkin ihan oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiesHöpönlöpön. Juttele fiksumpien naisten kanssa. Niin mäkin tein. Jos naisen puolelta ei tullut mitään panostusta keskusteluun, annoin hänen olla.
Ei noiden naisten fiksuudessa mitään vikaa ollut, he vain halusivat että heidän annetaan olla. Olen tehnyt tuota itsekin. Joskus joku lähetti viestiä jossa kysyi jotakin, vaikka mitä olen puuhaillut tänään. En ollut tippaakaan kiinnostunut viestin lähettäjästä, mutta olisi ollut tylyä olla vastaamatta. Joten vastasin lyhyesti enkä kysellyt häneltä mitään. Joskus tätä jatkui aika pitkäänkin, ennen kuin toinen luovutti.
Miehellä voi olla myös tuo viesti raja ja on useampi jolle kirjoittelee, minulla on tuo plus palvelu, mutta jo toisen viestin mukana laitan myös sähköposti osoitteen johon voi kirjoittaa, on molemmille mukavampaa. Tee itsellesi sähköposti jonka voi hävittää jos rupeaa tulemaan asiattomia viestejä.
Minulla on kokemusta palvelusta vuosilta 2012, 2014 ja 2016. Vielä neljä vuotta sitten naiset olivat ilahduttavankin aktiivisia ao. palvelussa, mutta sittemmin heidän aktiivisuutensa on romahtanut.
Toki syynä voi olla ikäni ja tai profiilini:) Minulla on myös kokemusta siitä että naiset lopettavat keskustelun kuin seinään.
Kyllä se kirjoittelu on monenkin kanssa loppunut äkisti. Mutta mielestäni aloittaja on liikkeellä aivan väärällä asenteella, jos ensimmäinen tulkinta tuosta toiminnasta on se että muut "kiusaavat".
Periaatteessa kaikkien treffailusivustojen ongelma on se, että (kaikissa ikäryhmissä) miehiä on moninkertainen määrä naisiin verrattuna.
Miten tämä asianlaita korjautuisi?
En vaan tajua. Nytkin mies katos ykskaks ja silti on online. Mikä noita miehiä oikeen vaivaa??!! Pitääkö kysyy??
Olen sieltä katsellut naisten ihannekumppaneja ja ei voi muuta sanoa kuin AV totuudet ovat sittenkin totta, vaikken niihin uskonut. Siellä ammatikoululaiselle kelpaa vain korkeammin koulutettu, pyöreähkölle pitää olla sporttinen mies tai jollain on jopa tulorajat määritetty kumppanille.
Eipä siinä sitten :D #naisetvuonna2016
Vierailija kirjoitti:
Olen sieltä katsellut naisten ihannekumppaneja ja ei voi muuta sanoa kuin AV totuudet ovat sittenkin totta, vaikken niihin uskonut. Siellä ammatikoululaiselle kelpaa vain korkeammin koulutettu, pyöreähkölle pitää olla sporttinen mies tai jollain on jopa tulorajat määritetty kumppanille.
No ei mulla vaan ole tollasii. Mulla on pyöreähkö mies ja mielummin amis ku amk. Kunhan pystyy elättää itsensä ja on muuten asiallinen kaveri niin bueno.
Vierailija kirjoitti:
Ai, hassua, joku lukee niitä oikeasti. Itselläni ei ole siellä ihannekumppani-kohdassa muuta kuin ikähaitari, mutta ei sitäkään tunnu kukaan katselevan. Tai sitten ei välitä.
Eipä siinä sitten. Kai aina kannattaa kokeilla kepillä jäätä.
Eihän siellä ole kuin samat naamat jotka epätoivoisesti päivystää aamusta iltaan.
Inhottavampaa se niin on, että jos on keskusteltu jo pitkään ja sitten yhtäkkiä toisen profiili on kokonaan hävinnyt. Siinä jää tyhjä olo vähäksi aikaa.
Laittakaas miehet nimimerkki ne niin käyn katsomassa😁
terveisin mies