Itse en usko, että mies kykenee rakastamaan naista
Kaikki miehet, joiden kanssa olen puhunut, ovat aina lopulta myöntäneet, että ensisijainen syy, miksi he haluavat parisuhdetta on, että muuten heidän tarvitsisi kituuttaa pitkiä aikoja vastentahtoisessa selibaatissa. Vähemmistö miehistä saa seksiä niin helposti, että heidän ei tarvitse sitoutua, mutta miesten valtaosa eivät ole niin onnekkaita.
Se kun miehet puhuvat rakkaudesta onkin enemmän naisten mielistelyä kuin miesten oma spontaani tunnetila.
Kommentit (25)
Palstallahan ei ole sitä miesviha! Niin saatana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin väärässä. Miehet kykenevät rakastamaan mutta ne naiset joihin voisi rakastua eivät kelpuuta miestä.
Eli miehet kykenevät rakastamaan, mutta vain tasoaan huomattavasti korkeampiin naisiin? Aika surullista.
Naiselle rakkaus = taso?
Ei vaan miehille. Mies kun ei rakastu ylipainoiseen ja epäsiistiin, pakastepizzoja ja sipsejä ahmivaan sohvaperunaan joka tykkää kaljasta vaikka olisi itse ihan samanlainen.
Mä olen aivan eri mieltä aloittajan kanssa. Tiedän paljonkin miehiä, jotka ovat suhteessa ihan muista syistä kuin vakituisesti seksiä saadakseen. Hyviä, komeita, haluttuja miehiä. Eikö ap ole lainkaan huomannut esim. niitäkin ketjuja, joissa naiset haluaisivat enemmän seksiä miehiltään, mutta miehensä eivät (mutta eivät myöskään halua erota).
Mitähän sillä rakkaudella nyt sitten tarkoitetaan?
Naiset ovat omineet rakkaus-käsitteen, vain heillä on oikeus määrittää, mikä on oikeaa rakkautta. Siksi mies välttelee rakkaudesta puhumista, koska hän ei saa osallistua rakkauden sisällöstä neuvottelemiseen.
Eilen oli aloitus miesvihasta. No tässä sitä taas.