Lukion ekaluokkalainen viikoksi ulkomaille?
Onko siis kuinka vaikea saada viikoksi vapautuksia? Syyskuussa siis matka olisi. Lapsi voisi toki tehdä etänä kurssin tehtäviä yms.
Kommentit (7)
Miten se meni... Neljä tuntia kurssilta kun olet poissa, lennät siltä kurssilta pois. No en menis kuin loma-aikoina.
Ei ole vaikea, mutta tehtävät pitää tehdä ja opetella itse asiat jotka käydään sillä viikolla, koska lukiossa kukaan ei tule enään kysymään onko opetellut. Rehtorille vaan viestiä ja kurssien opettajille myös.
Vierailija kirjoitti:
Jossain urheilulukiossa ne oppilaat on useinkin kilpa- tai treenimatkoilla ulkomailla jopa kuukauden kerrallaan. Ja tietty perheen ýhteiset lomamatkat siihen päälle. Olen nähnyt yhdenkin lomahakemuksen, jossa haluttiin viikon lomaa isin kanssa lasketteluun ja perusteluissa luki: "2m puuterii!" :-D
Jos nuori hoitaa koulunsa asiallisesti, niin eiköhän se lomankin saa helpommin.
No eiköhän urheilulukiossa ole ihan eri juttu kuin muualla. Sen takia se on pistettykin pystyyn, että nuo urheilijatkin saavat mahdollisuuden ylioppilaaksi tuloon.
onkohan syyskuu ihan fiksu, ensimmäinen koeviikko ja kaikki
No eikös se mennyt niin, että jos on anonut poissaolot luvalliseksi niin et niiden takia voi lentää ulos kurssilta?
Vierailija kirjoitti:
No eikös se mennyt niin, että jos on anonut poissaolot luvalliseksi niin et niiden takia voi lentää ulos kurssilta?
Tietenkin voi, jos ei tunnit täyty.
Jossain urheilulukiossa ne oppilaat on useinkin kilpa- tai treenimatkoilla ulkomailla jopa kuukauden kerrallaan. Ja tietty perheen ýhteiset lomamatkat siihen päälle. Olen nähnyt yhdenkin lomahakemuksen, jossa haluttiin viikon lomaa isin kanssa lasketteluun ja perusteluissa luki: "2m puuterii!" :-D
Jos nuori hoitaa koulunsa asiallisesti, niin eiköhän se lomankin saa helpommin.