Kun ihmeteltiin miksi helsinkiläisnaisten on vaikeaa löytää miestä
Minäpä kerron omista treffailukokemuksistani sinkkuajoiltani. Olen hoikka, korkeasti koulutettu, itsenäisesti toimeentuleva, nätti, sosiaalinen nainen, joka ei ravaa baareissa joka viikonloppu. "Vaatimukseni" miehelle olivat: minua pidempi (edes 2 senttiä), taloudellisesti toimeentuleva, ei päihdeongelmia, huumorintajua sekä itseluottamusta pitäisi löytyä. Kävin ainakin 20 eri miehen kanssa treffeillä ja osaa tapailin jonkun aikaa. Nämä miehet olivat kaikki ikähaarukassa 25-35. Tällaisia tuli vastaan:
- useampi velkaantunut mies, joka lainasi minulta jatkuvasti rahaa (joita en lopulta edes saanut takaisin)
- yksi alkoholiongelmainen
- muutama mies, joilla oli erilaisia seksuaalisia ongelmia, kuten laukeaminen ennen kuin edes ehditään yhdyntään asti
- narsisti, joka haukkui kaikkea minussa ja vaati minua laihduttamaan lisää, vaikka olin jo varsin hoikka
- väkivaltainen tapaus
- useampi katkeroitunut valittaja, jonka mielestä "kaikki naiset ovat perseestä" ja oman elämän ongelmat johtuvat aina muista ihmisistä
- useampi mies, jotka olivat vielä kiinni eksässään ja haikailivat eksänsä perään, eli olin heille laastari
- ainakin 3 miestä, jotka eivät puhuneet juuri mitään, eivät koskaan edes hymyilleet eivätkä todellakaan nauraneet millekään. Käyttivät suurimman osan ajastaan videopelien pelaamiseen ja koneella räpeltelyyn
- ainakin 4 miestä, jotka tapailumme aikana harrastivat seksiä useampien muiden naisten kanssa
- yksi tapaus, jota ei kiinnostanut seurustelu vaan halusi saada lapsen. HETI. Millään muulla ei ollut väliä
- yksi uskovainen, jonka mielestä seksi ja läheisyys olivat saastaisia asioita. Muutenkin sulkeutunut tyyppi
- 2 miestä, jotka halusivat jatkuvasti puhua tunteista ja vaativat minua jo ensimmäisellä tapailuviikolla kertomaan, että rakastan heitä enkä aio "jättää" heitä koskaan. Toinen taisi peräti kosiakin.
- useampi, jotka etsivät vain panopuuta
Että sellaista.
Onneksi tapasin lopulta pk-seudun ulkopuolelta ihanan miehen.
Kommentit (65)
Ja miehenä et olisi päässyt edes treffeille asti.
No mitäs asetat typeriä vaatimuksia, ihan omaa syytä
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse miehenä en ole päässyt yhdellekään treffeille monen kuukauden aikana vaikka tykkään tinderissä päivän aikana 200 naisesta ja olen muutenkin s24treffeissä ja okcupidissa ja teen kaikkeni että pääsisin sinne treffeille.
Tinderissä on käynyt jo kolme kertaa putkeen niin että nainen suostuu näkemään mutta vaikenee heti kun tulee aika sopia tapaamispäivä :D?
Helsingissä on nuoria naisia enemmän kuin missään Suomessa ja ne paikat, joissa on mies enemmistö joutaakin olla.
Suomesta voi myös muuttaa pois, itse kokeilin ja takaisin en tule.
Tahtoisin tehdä sellaisen testamentin että minua ei koskaan tultaisi Suomeen hautaamaan.
ei o helppoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse miehenä en ole päässyt yhdellekään treffeille monen kuukauden aikana vaikka tykkään tinderissä päivän aikana 200 naisesta ja olen muutenkin s24treffeissä ja okcupidissa ja teen kaikkeni että pääsisin sinne treffeille.
Tinderissä on käynyt jo kolme kertaa putkeen niin että nainen suostuu näkemään mutta vaikenee heti kun tulee aika sopia tapaamispäivä :D?
Jos oltaisiin törmätty vaikka Tinderissä tai s24:ssa, niin olisit varmasti päässyt minun kanssani treffeille. Päätinhän nimittäin antaa mahdollisuuden tosi erilaisille miehille :)
-ap
ei o helppoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse olen kesän aikana käynyt yksillä treffeillä, kyllähän kesässä olisi useammillakin ehtinyt käydä.
Mun tapaamat miehet oli myös melkoinen omituisten otusten kerho, kun pari vuotta eron jälkeen yli kolmekymppisenä päätin yrittää etsiä nettideiteistä miestä. Löytyi eroistaan katkeria naisvihaajia, alkoholiongelmaisia, totaalisen sosiaalisesti kyvyttömiä ja tilannetajuttomia tyyppejä (eräs esim. ensitreffeillä pieraisi äänekkäästi ja totesi että kunnon miehen hajut on hiki, paska ja viina), sekä muuten vaan outolintuja esim. eräs joka uskoi vakaasti olevansa erään komean filmitähden näköinen ja oli ylimieleinen meitä tavisnaisia kohtaan, vaikka oikaesti oli pikkuinen ja hintelä nörtti.
Minä sitten päätin luovuttaa ja elää ilman miehiä. Eipä ole yhtään huono päätös ollut. Seksittömyyteenkin sopeutuu vuodessa-parissa kunhan ei pidä kehon himoja yllä fantasioimalla tai masturboimalla, vaan vain kärvistelee himonsa läpi kunnes ne loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on nuoria naisia enemmän kuin missään Suomessa ja ne paikat, joissa on mies enemmistö joutaakin olla.
Tahtoisin tehdä sellaisen testamentin että minua ei koskaan tultaisi Suomeen hautaamaan.
Hyvin todennäköistä, että täällä on huomattavasti enemmän nuoria naisia kuin miehiä. Kaupungilla tai ravintoloissa käydessäkin huomaa, että naisia on n. 70% liikkeellä olevasta väestöstä.
Ja sitten vielä haukutaan nirsoksi. No sinkuksi minä taidan joka tapauksessa jäädä, työt ja opiskelut on täällä niin ei voi muuallekaan tuosta vaan lähteä.
N31
Vierailija kirjoitti:
Mun tapaamat miehet oli myös melkoinen omituisten otusten kerho, kun pari vuotta eron jälkeen yli kolmekymppisenä päätin yrittää etsiä nettideiteistä miestä. Löytyi eroistaan katkeria naisvihaajia, alkoholiongelmaisia, totaalisen sosiaalisesti kyvyttömiä ja tilannetajuttomia tyyppejä (eräs esim. ensitreffeillä pieraisi äänekkäästi ja totesi että kunnon miehen hajut on hiki, paska ja viina), sekä muuten vaan outolintuja esim. eräs joka uskoi vakaasti olevansa erään komean filmitähden näköinen ja oli ylimieleinen meitä tavisnaisia kohtaan, vaikka oikaesti oli pikkuinen ja hintelä nörtti.
Minä sitten päätin luovuttaa ja elää ilman miehiä. Eipä ole yhtään huono päätös ollut. Seksittömyyteenkin sopeutuu vuodessa-parissa kunhan ei pidä kehon himoja yllä fantasioimalla tai masturboimalla, vaan vain kärvistelee himonsa läpi kunnes ne loppuvat.
Voi ei.. Tuo pierutyyppi :D Mutta älä nyt hyvä ihminen luovuta! Joskus täytyy etsiä vähän kauemmin, mutta kyllä se oikea sieltä vielä löytyy.
-ap
Vierailija kirjoitti:
ei o helppoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oltaisiin törmätty vaikka Tinderissä tai s24:ssa, niin olisit varmasti päässyt minun kanssani treffeille. Päätinhän nimittäin antaa mahdollisuuden tosi erilaisille miehille :)
-ap
Ei sitä tarvitse ihmetellä vaan asia on niin että suurin osa niistä muiduista on maalta muuttaneita prinsessaharhailijoita. Eivät kelvanneet oman kylän pojat ja nyt vuorostaan eivät kelpaa stadin uroot. Siinä sitä sitten kärvistellään siinä omassa sex and the city -draamassa ja voivotellaan tyttökavereille kun ei stadista löydy kuin outoja miehiä. Niih.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä haukutaan nirsoksi. No sinkuksi minä taidan joka tapauksessa jäädä, työt ja opiskelut on täällä niin ei voi muuallekaan tuosta vaan lähteä.
N31
Niin ja siis harmittaa tosi paljon senkin takia, että haluaisin jossain vaiheessa lapsen. No toki lapsen voi hankkia ilman miestä, mutta millaista se sitten on olla totaaliyksinhuoltaja...
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Niin ja siis harmittaa tosi paljon senkin takia, että haluaisin jossain vaiheessa lapsen. No toki lapsen voi hankkia ilman miestä, mutta millaista se sitten on olla totaaliyksinhuoltaja...
N31
Tuon jos teet niin sillä ainakin varmistat sen että jäät totaalisesti yksin, ei kukaan halua yhäriä.
Vierailija kirjoitti:
N31
Niinpä! Ei minun nykyinen miehenikään ole mikään rikas adonis, vaan ihan tavallinen duunarihommissa oleva suomalaismies. Ja hän on minulle ihan täydellinen sellaisenaan. Ainakin voin sanoa, että nuo treffailukokemukset opettivat minua arvostamaan vielä enemmän IHAN TAVALLISIA miehiä!
-ap
On karu fakta, että kaikille kunnollisille naisille ei riitä kunnollista miestä. Miehissä on ihan tilastollisestikin enemmän esimerkiksi alkoholiongelmaisia, moniongelmaisia ja rikollisia. Ja sitten tietyisti valtaisia joukko niitä, joita sitoutuminen ei edes kiinnosta. Kannattaa etsiä se mies jo parikymppisenä, viimeistään 25-vuotiaana. Muuten jää ikuisesti sinkuksi, kun on vaan jämäpalat enää jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo juuri teinipissis-asteen ylittänyt. Keskustellaanpa lisää 20 vuoden päästa.
t. ulkomailla yli 10 vuotta asunut, joka ei muuttanut minkään sosiaaliturvan tai lasten koulujen takia takaisin Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein ymmärsin niin aloittaja oli käynyt treffeillä nimenomaan miesten kanssa. Eli moni mies pääsi treffeille.
Ehkä Helsinki tekee miehet hulluiksi?
Ihanaa.