Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia haittaa jos miehellä on treffisivustolla profiilissa kuvia exän kanssa?

Vierailija
01.08.2016 |

Kun sinkkuunnuin sain kavereilta neuvon että kannattaa pistää kuvia, missä on naisten kanssa, kuulemman perustui johonkin tutkimukseen. Noh, ei mulla hirveesti ollutkaan kuvia missä olin yksinäni, niin aika monessa kuvassa on myös exä. Ihan normaaleja kuvia kun istutaan iltaa terassilla tms. Nyt jo toinen nainen kysyi, että kuka monissa kuvissa esiintyvä nainen on ja kerroin että exäni. Molemmat jotenkin suuttuivat tästä ja vaikuttivat turhautuneilta? Miksi? Exäni oli toki hyvännäköinen mutta hän on ihan syystäkin exä.

M31

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvittelisin, ettet ole päässyt yli eksästäsi.

Vierailija
2/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotenkin tulee sellainen olo, että onko siitä exästä päästy yli? Tai onko tää äijä jotenkin säälittävä, että yrittää osoittaa, että kyllä mä naisille kelpaan. Itse skippaisin suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Oletko varma ettei kyse ole huonosta itsetunnosta naisten puolelta? Itse ajattelin tätä ensimmäisenä.

AP

Vierailija
4/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, kuva netissä, jossa mies istuu terassilla kalja edessä exän kanssa. Ja sitten naisia ei kiinnosta :D

Provohan tää oli, mutta tuo mielikuva on kyllä hauska.

Vierailija
5/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos mun exä laittais deittiprofiiliinsa meidän yhteiskuvia ni en tiedä koska lopettaisin nauramisen.

Vierailija
6/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaverit ei ilmeisesti halua, että löydät naisen :D Aika paskan jäynän sulle kehittivät. Ps. mitäs mieltä exäs on siitä, että oot laittanut hänen kuviaan esille treffipalveluun?

Vierailija
7/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, kuva netissä, jossa mies istuu terassilla kalja edessä exän kanssa. Ja sitten naisia ei kiinnosta :D

Provohan tää oli, mutta tuo mielikuva on kyllä hauska.

Tuo on vain sinun projisointisi. Minä en ainakaan liitä terassia automaattisesti ravintolan terassiin?

Vierailija
8/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt eksältäsi hänen kantaansa kuvien käyttämiseen?

Vierailija
9/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaverit ei ilmeisesti halua, että löydät naisen :D Aika paskan jäynän sulle kehittivät. Ps. mitäs mieltä exäs on siitä, että oot laittanut hänen kuviaan esille treffipalveluun?

Exän ei tarvitse tietää. Ja kyllä se on ihan oikeassa elämässäkin tullut huomattua, että miehet kenen ympärillä naisia pörrää saavat muutkin naiset kiinnostumaan, niin miksei tekniikka tomisi netissäkin?

AP

Vierailija
10/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Oletko varma ettei kyse ole huonosta itsetunnosta naisten puolelta? Itse ajattelin tätä ensimmäisenä.

AP

No mitä jos naisen deitti-ilmoituksessa olisi kuvassa mies myös? Ajattelisit, että se on naisen veli?

Vierailija
11/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän ei tarvitse tietää. Ja kyllä se on ihan oikeassa elämässäkin tullut huomattua, että miehet kenen ympärillä naisia pörrää saavat muutkin naiset kiinnostumaan, niin miksei tekniikka tomisi netissäkin?

AP

Ok. Onnea sulle sitten deittailuun. Saat varmaan paljon treffejä :D

Vierailija
12/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Huono itsetunto, koska ei halua alkaa deittailemaan exässään roikkuvaa miestä? Ihailtavaa logiikkaa kyllä.

Vierailija
13/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla on niin huono itsetunto, että he eivät halua puolisonsa olevan exän kanssa tekemisissä. Joku taas voi ajatella, että et ole tosissasi hakemassa uutta puolisoa, kun et ole viitsinyt ottaa uusia kuvia. Omasta mielestä ikävämpi fiilis tulee niistä kuvista, joista näkee, että ex/joku nainen on rajattu pois kuvasta.

Vierailija
14/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ja nämä naiset ovat yleensä sitten niitä kouluttamattomia tai todella matalasti koulutettuja huonolla itsetunnolla varustettuja tyhjäpäisiä bimboja.

Mikäs siinä jos sellaista haluat, mutta fiksut, itseään kunnioittavat ja hyvän itsetunnon omaavat naiset eivät lähde tuollaiseen leikkiin mukaan.

Vierailija
15/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikapieni, sinua on kusetettu mennen tullen kavereittesi taholta ja täälläkin typerän hauskalle kommentoinnillesi vain säälivästi naureskellaan. :) Yritähän nyt hiukkasen erkaantua niin exästäsi kuin kavereistasikin, saatat niin vaikka löytää ihan livenä naisen itsellesi. Äläkä enää tuijottele niitä exäsi kuvia, se oli historiaa se.

Vierailija
16/16 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, sain päivän ensimmäiset ääneennaurut!

4/5