Kylie cosmetics
Mitä mieltä. Onko liian hypetettyä. Onko kukaan saanut sivuilta mitään tilattua. Tekisi mieli jotain tilata joskus mutta kaikki aina loppuunmyytyjä. Onkohan uudet luomivärit millaisia.
Kommentit (21)
Mikä vika colourpopissa on? Monethan youtubessa suosittelee kys.brandiä. Millä merkillä on hyviä mattahuulipunia. Entä luomivärejä.
Ap joka innostunut meikeistä.
Colourpopissa ei ole mitään vikaa (tietty riippuu tuotteesta ja omista mieltymyksistä, että mistä tykkää), mutta Kylien tuotteiden hinta on moninkertainen Colourpopiin verrattuna, joten niissä maksaa vain brändistä. Samoin se uusi luomiväripaletti muistuttaa todella paljon halpisbrändien paletteja pakkaukseltaan, luultavasti valmistaja on siis täysin sama.
En ole ostanut enkä myöskään aio ostaa.
Pelkällä bändillä rahastusta jossa laatu ja hinta ei millään tavalla kohtaa.
Samat värisävyt löytyy dupeina monilta muilta merkeillä, kunhan hieman netistä etsii. Esim pinterestissä on useita kuvia kylien meikkien dupeista.
Mulla on 2 huulikiiltoa ja 4 mattapunaa. huulikiillot ovat ihan kivoja, paras väri mielestäni on Literally. So cute turhan oranssi. Mattapunista en kauheasti pidä, tuoksuvat kyllä todella hviltä. Mielummin käytän sitä rajauskynää koko huuliin. Värit ei sovi suomalaiseen ihoon.
Vähän olisin halunnut tilata niitä metallic matteja, mutta taidan sitten kuitenkin jättää väliin.
Itse ostan jatkossa Nyxin lingerie-mattahuulipunia. Eihän ne nyt ihan huippuja ole, mutta saat testata etukäteen, niitä saa kaupasta ja hintakin vaivaiset 9€.
Jos jaluatte voin laittaa omalle iholle ne raidat, tosin olen nyt aika ruskettunut. T.6
Onko kellään kokemusta niistä kimallepunista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 huulikiiltoa ja 4 mattapunaa. huulikiillot ovat ihan kivoja, paras väri mielestäni on Literally. So cute turhan oranssi. Mattapunista en kauheasti pidä, tuoksuvat kyllä todella hviltä. Mielummin käytän sitä rajauskynää koko huuliin. Värit ei sovi suomalaiseen ihoon.
Vähän olisin halunnut tilata niitä metallic matteja, mutta taidan sitten kuitenkin jättää väliin.
Itse ostan jatkossa Nyxin lingerie-mattahuulipunia. Eihän ne nyt ihan huippuja ole, mutta saat testata etukäteen, niitä saa kaupasta ja hintakin vaivaiset 9€.
Mites ne ei muka sovi suomalaiseen ihoon?
Cittariin on tullut Kylien kynsilakkoja. Ihan kivan värisiä eikä edes kalliita. Yhdessä pakkauksessa taisi olla 5 tai 6 lakkaa. Pakkauksia on erilaisia. Itse en taida ostaa, koska mulla on jo tarpeeksi omasta takaa värejä kotona odottamassa käyttöä.
Up, tänään julkaistaan birthday edition. Mm. Mattahuulipunat minikoossa, eyelineri jne...
Pitää olla tyhmä että ostaa mitään näitä julkkis meikkejä. Kalliilla hinnalla halpoja meikkejä.
Maksatte vaan siitä nimestä mikä siinä pakkauksessa lukee!
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla tyhmä että ostaa mitään näitä julkkis meikkejä. Kalliilla hinnalla halpoja meikkejä.
Maksatte vaan siitä nimestä mikä siinä pakkauksessa lukee!
Alapeukuttaja on varmaan itse 14-vuotias jolle Kardashianit ovat jumalia ja heidän tuotteensa maailman parhaita. Ensin tehdään tuote ja sitten aletaan kysellä kuka julkkis antaisi nimensä sille.
Kun katselin Kardashianien sarjaa niin huomasin miten Kylien kotona kylppärissä ja vaatehuoneessa pöydillä olevat meikit oli kaikki laadukkaita MAC-merkkimeikkejä mustissa pakkauksissaan. Hänhän käyttää itse MACin huulimeikkejä, suosikkinsa on se mattainen nuderuskea ysäriväri "Velvet Teddy" ja huultenrajauskynä "Whirl". Nuo omaa nimeään kantavat ovat selvästi halpatuotantomeikkejä MACiin verrattuna, mutta hän saa nauraa matkalla pankkiin kun fanit ostelee niitä joten saa hankittua itselleen miljoonataloja ja monta eri väristä Ferraria pihaan.
Eihän Kardashianit itsekään käytä niitä omia halpismeikkejä joille ovat antaneet nimensä ja joita Citymarket myy. Heilläkin on aina ne läpinäkyvät meikkipakit täynnä MACin meikkejä kun kotonaan filmataan! Tuskin edes omistavat sitä Kardashian Beautyä?
Eiks se Uino aino-bloggaaja ostanut noita? Ne näytti huulilla jotenkin oudon sävyisiltä, ihan kuin sellaiselta auringossa kuivuneen koiranpökäleen väriseltä!
Kertoo tarpeeksi itse tuotteista jos he eivät itsekään niitä käytä. Silti aika kehuvat että ovat erinomaisia. Eivät käytä omia vaatteitaankaan vaan tuhansien dollarien merkkivaatteita.
Mutta nuoria sopuleita on helppo huijata.
Kyllä Kylie itse käyttää omaa merkkiään, näkee snapchatista. Oikeastaan jos ruvetaan miettimään nuo Kylien lip kitit eivät ole kamalan kalliita, sillä Macin huulipunat maksaa n. 22e kappale ja huulten rajauskynä on n. 15e kappale, ja Kylien lip kit maksaa $29, eli euroissa 25,50 ja se on n. 10e halvempi kuin Macin huulipuna ja rajauskynä. Hintaahan tuolle Kylien tuotteelle tulee toimituskuluista ja alv:sta. Alv kosmetiikasta on 22,5% hinnasta. Omat kaverit keillä noita tuotteita on, ovat kehuneet niitä tosi paljon, varsinkin huulipunia, että ne kestävät tosi hyvin :) tosin sitä väriähän ei saa levittää kuin yksi ohut kerros tai jos alkaa laittamaan enemmän niin se alkaa halkeilemaan ja murenemaan.
Ja antaa toisten tilata jos on rahaa? Onko se teiltä valittajilta pois jos toiset tahtoo tilata niitä? :D
Samaa kuin colourpop, en suosittele.