Kuka menee tänään loman jälkeen töihin?
Hyvää työpäivää ja pitäkää Suomi pystyssä! Mun ei onneks tartte mennä. Meenkin tästä takaisin peiton alle.
Kommentit (15)
Kohta pitäs lähtee.
Ja iltavuoro heti näin aluksi.........
Eka lomapäivä, neljä viikkoa kaikkiaan. Viime yö meni suurelta osin petissä pyöriessä 😔
Vihermehun valmistus odottaa, pyykinpesua ja mustikkaan mielin myös :) Vadelmat saattoi kärsiä lauantain kaatosateessa. Osa perennoistakin on laonnut 😞
Hyvää työpäivää töihin menijöille 😃.. .😄
Tsemppiä :)
Ei vielä, mutta kohta. Viikko lomaa takana, kaksi edessä. Vielä en ole päässyt lomamoodiin ja kohta pitää palata siihen helvettiin.
Äsken kävelin työpaikan ohi ja vatsaa kouras. Hyi.
Viikon loma. Ihanaa, menen mökille. Olin heinäkuussa pari viikkoa lomalla ja nyt yhden viikon. Rakastan arkea ja ilmassa on jo syksyn tunne. Kaikki hyvin♡
Täällähän sitä työpaikalla, neljän viikon loman jälkeen. Ja työteho huipussaan, kun on aikaa roikkua palstoilla.. :D
Kaipa se tästä taas lähtee, seuraavia lomia odotellessa.
3 viikon loma ja aurinko paistaa :-)
Pitäisi mennä. Eilen sanoin selkä sopimuksensa irti. Ensin pitäisi päästä sängystä ylös. Onneksi on mies, joka toi sänkyyn kipulääkettä.
Lomaa viel kolme viikkoa jäljellä, ajattelin ottaa vähän brenkkuu
Nautin hiljaisesta toimistosta suurimman osan heinäkuuta ja nyt sitten vielä reilu kolme viikkoa lomaa :)
Hyviä töitä teille :)
Viikko lomaa vielä ja sitten alkaa elämän eka työttömyys. Pesen mattoja ja kerään marjoja täällä mökillä.
Mulla alka tänään kahden viikon vapaa. Otan rennosti. Menen varmaan mökille. Nyt siellä on luonto parhaimmillaan.
Ah,on tätä vapaatörniä jo odotettukin!