Koira melkein upposi suohon
Olin juuri keräämässä mustikoita metsässä, jossa on aika suuri suoalue. Otin koirani mukaan, että pääsee juoksentelemaan vapaana. Koira touhus ensin nätisti mun lähellä, mutta lähti sit "omille teilleen," ei siis karannut vaan kävi vähän kauempana juoksemassa ja tutkiskelemassa. Palasi välillä takas katsomaan missä minä olen. Koiraa ei sitten hetkeen kuulunut ja lähdin eteenpäin katselemaan missä se on. Sitten kuului iso molskahdus ja räpiköintiä ja ihmettelin että mitä se koiruus nyt touhuaa ja kävelin sinne päin. Koira rupesi ulisemaan kovaan äänen ja juoksin paikalle ja siellähän se raukka hädissään pää pinnalla yritti polskia pois :( taisi olla jotenkin jumissa. Ei auttanut kun itse laittaa toinen jalka sinne suohon ja napata koira kainaloista turvaan. Onneksi sain otteen ja jaksoin nostaa ylös, vaikka aika jötikkä onkin. Sitten nopsasti kotiin ja pesulle. Annoin vähän herkkuruokaa ja nameja toiselle kun on niin alakuloinen :( yleensä viihtyy omissa oloissaan, mutta nyt kerjää koko ajan rapsutuksia ja nukkuu pää mun sylissä. Kai raasu ymmärsi et olis voinut käydä todella huonosti. Harmittaa nyt tosi paljon, toinen on ihan masentunut :(
Kommentit (15)
Mäkin olen masentunut näistä koira, kissa ja kultakala jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen masentunut näistä koira, kissa ja kultakala jutuista.
No mikäs niissä nyt on?
Mun koiralle kävi joskus vähän samalla lailla. Pääsi tosin itse pois. Oli myös tosi surullisen oloinen sen jälkeen.
Tuskin koira sitä enää edes muistaa, ottaa pahaa oloa itseensä sinun omasta mielialasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin koira sitä enää edes muistaa, ottaa pahaa oloa itseensä sinun omasta mielialasta.
En edes ajatellu tota. Täytyy olla vaan normaali iloinen itseni. Mut on vaan niin paha mieli :(
Suosirri toivoo, että koirasi pysyttelee jatkossa tähän aikaan kesästä ihan vierelläsi, ettei uppoa suohon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koira muistaa saman päivän tapahtumat. Koirat yleensäkin muistaa traumat hyvin pitkään ja tässä sama juttu..
Anna koiralle aikaa ja paljon hellyyttä..
Vierailija kirjoitti:
Suosirri toivoo, että koirasi pysyttelee jatkossa tähän aikaan kesästä ihan vierelläsi, ettei uppoa suohon.
Sitä mäkin toivon :( en kyllä hetkeen mene samaan metsään. Tai koira kyllä varmaan tosta oppi jo et kaikkialle ei kannata mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koira muistaa saman päivän tapahtumat. Koirat yleensäkin muistaa traumat hyvin pitkään ja tässä sama juttu..
Anna koiralle aikaa ja paljon hellyyttä..
Ai no voi hitsi :( tossa se tuhisee kerällä mun vieressä. Väsynyt raukka. Kyllä varmaan oppi tapahtuneesta jotain
Voi että, inhottavaa! :( Tue koiraa, paijaa ja anna herkkuja. Kyllä se sen pian unohtaa. Hyvä kun olit tarkkaavainen ja huomasit koiran hädän!
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen koira on kyseessä?
Vähän vajaa 30 kiloinen. Onneksi jaksoin nostaa pois eikä tapahtunut mitään kamalaa
Vierailija kirjoitti:
Voi että, inhottavaa! :( Tue koiraa, paijaa ja anna herkkuja. Kyllä se sen pian unohtaa. Hyvä kun olit tarkkaavainen ja huomasit koiran hädän!
Yleensä koira ei ole pitkiä aikoja metsässä omissa oloissaan, mutta nyt kun ei ruvennut kuulumaan niin jatkoin itse matkaa kohti koiraa. Välttämättä en olisi kauempaa kuullut, että molskahti sinne. Kai mennyt tutkimaan ja haistelemaan että mitäs täällä on ja humpsahtanut suohon :(
Voi raukkaa :( Varmaan ollut hirveä tunne kun ei pääse pois.