Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita luullaan ikäistään nuoremmaksi tai alaikäiseksi?

epätoivoinen
31.07.2016 |

En voi ymmärtää, kun joidenkin ihmisten silmissä näytän edelleen lapselta. Olen siis 22-vuotias nuori nainen, pituudeltani olen 161cm ja kasvoni ovat hieman pyöreät. Eräs päivä bussikuski kysyi, että lastenlippuko laitetaan ja sanoin, että olen kyllä kakskymppinen ja se vaan nauroi. Myös miesystäväni täti on tokaissut ikää kysyessään, että "Ethän sinä niin paljon voi täyttää vielä, näytät aivan alaikäiseltä" Pitäisikö tässä rueta tunkemaan pakkelia naamaan ihan kunnolla ja paljastella, jotta näyttäisi ikäiseltäni naiselta eikä pikkulapselta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias ja minulta kysytään paperit lähes aina. Myös silloin, jos käyn kaupassa tai Alkossa lapseni (9v) kanssa. Mielummin näytän nuoremmalta kuin vanhemmalta, mutta on se joka kerta yhtä hämmentävää, koska tunnen itseni ihan kolmekymppiseksi. Viime viikolla ihan kadulla mennessämme eräs mies päivitteli, että en mitenkään voi olla lapseni äiti. Se ehkä ärsyttää eniten, olen hänet nuorena saanut, mutta ihan aikuisena kuitenkin. Myös työssäni (opettaja) joskus ärsyttää, kun näytän hyvin nuorelta. Ja jos käyn baarissa tai juhlimassa, arvostaisin vanhempaa miesseuraa kun sitä 19-25v, jota yleensä on tyrkyllä. Mutta kuten sanottu, mielummin näin päin, kuin että nelikymppisen näköinen :)

Vierailija
22/23 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pukeutuminen ja kampaus vaikuttavat aika ratkaisevasti. Mä olen jo 42-vuotias, mutta olutta ostaessa n. kuukausi sitten multa kysyttiin Prismassa paperit. Aina ehkä parin kuukauden välein kysytään, jos satun Alkossa käymään tai markettialkoa ostamaan.

Sama. Ja tässä iässä se ei ainakaan harmita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsen bussilla matkustamaan nuorisolipulla (eikö se ole vielä 17-vuotiaille ja sen täysi-ikäisenä normilippu?) tosiaan oon 24v miespuolinen :P Pituutta 174 ja paino 64. Viime viikolla kävin parturissa ja leikkaajana oli sellanen puheripulista kärsivä nainen. Kyseli multa mihin hain keväällä opiskelemaan (oletti kai että olen vasta peruskoulun lopettanut nuori :D) ja kertoi kuinka hänen poika haki rakennusalalle kun se ala on tällä hetkellä nosteessa että töitä riittäisi jne.

En polta ja juon vettä paljon niin iho on ihan hyvässä kunnossa ja ajan parran joka päivä niin saatan oikeasti näyttää nuorelta ja mua se ei haittaa ollenkaan! Mua sanottiin nuorempana babyfaceksi ja mun mummo kerto että mun papalta oli kysytty paperit vielä 38-vuotiaana että osin myös geeneissä on syy miksi näytän nuorelta. Pappa tosin poltti tupakkaa ja joi paljon viinaa, itse en polta ja alkoa kuluu kohtuudella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä