Pesen vieraiden jälkeen aina heti lattiat,vessan ja vaihdan pyyhkeet
olenkohan hieman neuroottinen? Kutsun aika harvoin vieraita, haluan tavata kahviloissa tms. Mikähän oireyhtymä olisi kyseessä? Suhtaudun itsekin naureskellen, mutta silti toimin näin. Lapsivieraat kauhistus!
Kommentit (34)
Jassåå. Mä siivoon ENNEN kuin vieraat tulee. Outoako?
Ei se perseenhaju ole mikään vitsi!
http://www.vauva.fi/keskustelu/4383693/ketju/sohva_haisee_perseelta_mit…
Vierailija kirjoitti:
Yksi vastaajista taitaa olla joku pershiki/alapää-tahmean nihkeän hajun fetissi :D
Juu ! :)
Meillä ns. talo elää tapojaan, vieras kulkee matkojaan. Kun vieras lähtee, en tee mitään erityistä vaan sanon vain heippa ja kiitos käynnistä ja nähdään taas. Jos vieraiden vastaanottaminen olisi noin vaivalloista, en kutsuisi tänne ikinä ketään.
Jos on pää sekasin niin ympäristön pitää olla kunnossa. .. ja jos pää on kunnossa niin pieni sotku eihaittaa... näin mä oon jostain lukenu. Ja mun kodin pitää mieluiten olla tiptop : D :D
Just siivosin wc-pöntön, en varsinaisesti siivoa sitä ketään varten vaan ihan yleiseksi viihtyvyydeksi. On mukavaa asioida jos on putipuhdas pönttö ja reunukset.
Olen tsempannut viime aikoina siisteyden suhteen niin että meille voi piipahtaa ilman ennakkovaroitusta.
Elämisen meininki saa näkyä.
En desifioi mitään vieraiden jälkeen. Normaalit siivousrutiinit riittävät.
Jos on juhlat niin silloin kaikki tietty viimesen päälle siistiksi.
Mietin tässä miten te joilla on hysteerinen siivousvimma voitte asioida yleisissä wc-tiloissa?
Minulla oli aikoinaan naapuri jolla oli siivousneuroosi, imuroi useamman kerran päivässä. Sairaalloista se oli hänen kohdallaan. Pakko-oire joka esiintyi tuolla tavoin. On se surullista jos elämän sisältö on jatkuva siivoaminen. Tuohon käytetyssä ajassa olisi ehtinyt opiskelemaan tai käymään töissä mutta piti vaan puunata nurkkia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin vaihdan pyyhkeet ja pyyhkäisen kloriitilla vessanpöntön istuinrenkaan ja hanat ja valokatkaisijat. Mutta miksi ihmeessä lattia pitäisi pestä?
Jos tulee kylään vaikka se lattialle kakkija?
Miten te voitte ikinä käydä yleisissä vessoista...???
Vierailija kirjoitti:
olenkohan hieman neuroottinen? Kutsun aika harvoin vieraita, haluan tavata kahviloissa tms. Mikähän oireyhtymä olisi kyseessä? Suhtaudun itsekin naureskellen, mutta silti toimin näin. Lapsivieraat kauhistus!
Olet todella neuroottinen. Todellakin kannattaisi jutella ammattilaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti. Oli mukava lukea etten ole yksin tapoineni:) ap
Et todella ole yksin. Minä en tee noin, mutta Kiinassa tehdään. Ainakin kaikki tuntemani perheet. Pyyhkivät kostealla lattiat ja pesevät wc. aina kun vieraat lähtevät. Ja kun ihmettelin, heistä se oli ihan ok.
minä puolestani käyn kyläpaikoissa penkomassa likapykkikorin josko siellä olisi talon emännän käytettyjä pikkuhousuja haisteltavaksi.
Ihan vaan varoitukseksi. Meitä kun on aika paljonkin samanmoisia miehiä eli kannattaa pyykätä ennenkuin joku meistä tulee käymään....