Kuppikoko 65A, mistä rintsikoita?
Cubukselta olen löytänyt, osaako joku sanoa missä muualla olisi?Verkkokauppa olisi plussaa.
Kommentit (63)
Itse käytän ainakin rintaliivejä senkin takia että ne on kauniita. Ja kun on oikea koko, niin mukavia:)
Olipa osa vastaajista ilkeitä AP:lle. Kiitos silti asiallisista vastauksista myös omasta puolestani. Terveisin äiti (70E) ja tyttäret (65D ja 65A).
Ap aloitti itse vittuilun , turha odottaa asiallisia vastauksia jos itse ilkeilee. Näin se vaan menee.
Olispa ihanaa voida laittaa mikä tahansa paita päälle ilman että tarvii miettiä, näkyykö liivit jostain kulmasta :(
Rintasi ei tarvitse mitään tukea, vaan tarvitset vain nänninsuojat, eri asia sitten mitä _haluat_. Ja nähtävästi haluat liiveillä koreilla ja näyttää isommalta kuin olet? Useimmille naisille liivit on pakollinen riesa. Itselläni oli nuorena AA kuppi, mutta tietysti en siitä nauttinut vaan stressasin koosta. Nyt on terhakka C, kun olen 50v.
Et siis tarvitse kiristäviä liivejä tai kaaritukia. Voit hyvin kokeilla kokoa 70A, voi olla ihan hyvä.
Jos haluat ostaa nätit liivit miehen katsottavaksi, niin hommaa ranskalaiset pitsirintsikat. Jos taas haluat ostaa "isommat tissit" arkikäyttön, niin ota jokin toppimainen malli, jossa irtotäytteet, ne on mukavimmat yllä, eikä näy rajat.
Ohutolkaimiset, tiukat rintsikat on s*atanasta.
Vierailija kirjoitti:
Postimerkkikauppa?
mikäs tällainen paikka on?
helteillä toiset tulevat ärtyisiksi, ihottumat ym. hikinäppylät rintojen alla eivät ole kiva asia :(
missä kohtaa ap vittuili? Luin ketjun läpi uudestaan...
Googlaa "lace bralette" niin löydät itsellesi sopivia ihanuuksia.
zalando.fi siellä pieniä kokoja. Hyvä myös brittiläinen figleaves.com.
Eikä isot rinnat kaunista vartaloa tarkoita, kielivät kyllä isosta rasvaprosentista. Rasvaa onkin sitten monella ilmaantunut muuallekin kuin rintoihin. Puolensa ja puolensa
Jos vastaajia haukkuu niin huomaa että ongelma ei ole liivit vaan tissien koko.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Lindex! Ite oon ostanu aina sieltä
Olen pienirintainen ja Lindexin nuorten liiveissä on kokoani. Kävin tänään kokeilemassa sellaisia useampaa mallia. Olivat paljon heppoisempia kuin aikuisten liivit. Ympärys venyi ja vanui ja olkaimet olivat todella kapeita ja venyviä.
Teini-ikäinen tyttäreni valitti samaa ja käyttää mielummin Kapp Ahlin liivejä. Siellä on myös nuorten mallisto. Pitääkin käydä sovittamassa.. Olen 75AA-75A.
Vierailija kirjoitti:
Rintasi ei tarvitse mitään tukea, vaan tarvitset vain nänninsuojat, eri asia sitten mitä _haluat_. Ja nähtävästi haluat liiveillä koreilla ja näyttää isommalta kuin olet? Useimmille naisille liivit on pakollinen riesa. Itselläni oli nuorena AA kuppi, mutta tietysti en siitä nauttinut vaan stressasin koosta. Nyt on terhakka C, kun olen 50v.
Et siis tarvitse kiristäviä liivejä tai kaaritukia. Voit hyvin kokeilla kokoa 70A, voi olla ihan hyvä.
Jos haluat ostaa nätit liivit miehen katsottavaksi, niin hommaa ranskalaiset pitsirintsikat. Jos taas haluat ostaa "isommat tissit" arkikäyttön, niin ota jokin toppimainen malli, jossa irtotäytteet, ne on mukavimmat yllä, eikä näy rajat.
Ohutolkaimiset, tiukat rintsikat on s*atanasta.
48 tässä jatkaa vielä. Unohdin esitellä itseni. Minä olen vittumainen, näsäviisas ja kaikkitietävä, menopaussinen vanha haahka. Minä tiedän toisten naisten tissit paremmin kuin tissien omistaja itse. Pilluni on rutikuiva. En ole oppinut olemaan ihmisiksi vaikka olen jo vanha ämmä.
Change. Ei halvimmasta päästä, mutta kokoja löytyy. Itsellä myös 65 ympärysmitta ja hankala löytää sopivia liivejä. Tuolta olen löytänyt ja mielummin maksan vähän enemmän hyvin istuvista liiveistä kuin ostaisin halvemmalla jotain sinne päin.
Erikoista, viestini poistettiin. Suosittelin Kapp Ahlin nuorten mallistoa. Mun teini tykkää niistä.
N42v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohutolkaimiset, tiukat rintsikat on s*atanasta.48 tässä jatkaa vielä. Unohdin esitellä itseni. Minä olen vittumainen, näsäviisas ja kaikkitietävä, menopaussinen vanha haahka. Minä tiedän toisten naisten tissit paremmin kuin tissien omistaja itse. Pilluni on rutikuiva. En ole oppinut olemaan ihmisiksi vaikka olen jo vanha ämmä.
Voih sentään siellä taas hiekkaapimperossa jollain minitissillä. Sääli ettei ole sinut "tissiensä" kanssa. Turha sitä on hermostua kun vastataan. Ota silikonit niin ei tarvii itkeä kun on kokoa T24 = lauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohutolkaimiset, tiukat rintsikat on s*atanasta.48 tässä jatkaa vielä. Unohdin esitellä itseni. Minä olen vittumainen, näsäviisas ja kaikkitietävä, menopaussinen vanha haahka. Minä tiedän toisten naisten tissit paremmin kuin tissien omistaja itse. Pilluni on rutikuiva. En ole oppinut olemaan ihmisiksi vaikka olen jo vanha ämmä.
Voih sentään siellä taas hiekkaapimperossa jollain minitissillä. Sääli ettei ole sinut "tissiensä" kanssa. Turha sitä on hermostua kun vastataan. Ota silikonit niin ei tarvii itkeä kun on kokoa T24 = lauta.
Kuka täällä on itkenyt olevansa lauta? Sinä täällä pienirintaisia nimittelet. Ainoa joka tässä ketjussa itkee on yksi vähämielinen ja pahansuopa lehmä = sinä.
Minulla on 75 A-AA eikä hankaa. Nöpöttää helposti, mutta en tykkää topatuista, hautovista liiveistä, kun pakottavissa tilanteissa.