Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuppikoko 65A, mistä rintsikoita?

Vierailija
31.07.2016 |

Cubukselta olen löytänyt, osaako joku sanoa missä muualla olisi?Verkkokauppa olisi plussaa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cubukselta olen löytänyt, osaako joku sanoa missä muualla olisi?Verkkokauppa olisi plussaa.

Minäkin taistelin tämän asian kanssa 23-vuotiaaksi asti. Sitten päätin, että perkele, mitä minä sellaisilla! Päätin, että on ihan coolia olla pienillä tisseillä ilman. Päätin olla "ylpeä" pienistä rinnoistani. Ainoastaan silloin, kun ehdottomasti pitää pukeutua soveliaasti (kuten viimeksi keväällä hautajaisissa), puen päälleni bandeau-liivit, etteivät nännit vahingossa vaatteiden alta nöpötä. Muuten olen kesäisin valkoisessa topissakin ilman mitään tukea. Koska en tarvitse. Ei löydy kaupasta. Sillä sipuli. :)

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/171629-0001_1?…

Hupsis, rikkinäinen linkki. Mutta niin, bandeau-liivejä saa H&M:ltä, Lindexistä. Oikeastaan kaikista vaatekaupoista, joissa myydään alusvaatteita. :) PS. Bandeau-bikinitkin ovat tosi kivoja, jos sopivia ja istuvia bikineitäkin on hankala löytää!

Tähän vielä ehjä linkki verkkokauppaan:

http://www.hm.com/fi/fi/products/search?q=bandeau%20rintaliivit

Ja itse käytän nimenomaan kaarituettomia liivejä. Mukavat kuin mitkä, ja nimenomaan huiput pienille rinnoille.

Vierailija
22/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.thelittlebracompany.com

Englantilainen firma. Tosin, näiden ohje kokomittaukseen on perseestä. Ne kehottavat mittaamaan rintojen alta ja lisäämään tähän 4 tuumaa. Ei näin, tulee vain liian löysä ympärys. Mittaa itsesi rintojen alta ja muutat luvun tuumiksi. Et lisää mitään. Sitten mittaat rintojen päältä, muutat taas luvun tuumamitaksi. Ylä- ja alamitan erotuksesta lasket kuppikoon, 1 tuuma on A, 2 tuumaa on B jne.

Oops, tuli väärä firma tää olikin usalainen, piti olla

https://www.littlewomen.com

Sama pätee niiden mitoitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Lindex! Ite oon ostanu aina sieltä

Vierailija
24/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsilla ja miehillä jotenkin erilaiset nännit, kun heillä ei taida moista hankaamista tapahtua? Minusta tuntuu, että naiset on niin ehdollistettu rintsikoihin, että he kuvittelevat päässään näitä hankaamisia.

Veikkaanpa, että suurimmalla osalla. Toki osalla naisistakin on pienet nännit, mutta usein sukukypsyyden saavuttaneen naisen nännit ovat hyvin erilaiset miehiin tai lapsiin verrattuna, ihan "käyttötarkoituksensa" takia.

Vierailija
25/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sellaista brittiläistä verkkokauppaa kuin Boux Avenue. Olettaisin että koko 65A on brittikoossa 30A.

http://www.bouxavenue.com/lingerie/bras/bra-size,30a/page,all

Vierailija
26/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko 85 F ja nautin suunnattomasti, kun voi vapaalla kotona olla ilman liivejä. Ja muistan, miten joskus nuorena ennen lapsia ja B-kuppikoolla oli kiva olla puserossa kuin puserossa, kun ei tarvinnut välittää olkaimista. Ap:n sijassa en käyttäisi liivejä.

Vierailija
27/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava kirjoitti:

Mulla on koko 85 F ja nautin suunnattomasti, kun voi vapaalla kotona olla ilman liivejä. Ja muistan, miten joskus nuorena ennen lapsia ja B-kuppikoolla oli kiva olla puserossa kuin puserossa, kun ei tarvinnut välittää olkaimista. Ap:n sijassa en käyttäisi liivejä.

Miten sulla on edes pokkaa tulla ehdottelemaan, etten käyttäisi liivejä? Että jotkut voi olla moukkia! nimim. Tunnen oman kehoni paremmin kuin sinä. Sitäpaitsi sinun kroppasi ei ole minun kroppani, luojan kiitos. ap

Vierailija
28/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimerkkikauppa?

Vierailija
29/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tähänastisista vinkeistä. Tutkin vähän itsekin lisää ja ASOS:lla on kokoani ja muutenkin aika hyvä valikoima ja mikä tärkeintä, naisellisia ja kauniin värisiä liivejä. Ei niitä tylsiä LINDEXn harmaita, valkoisia, mustia ilman mitään koristelua. ap

Vierailija
30/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintava kirjoitti:

Miten sulla on edes pokkaa tulla ehdottelemaan, etten käyttäisi liivejä? Että jotkut voi olla moukkia! nimim. Tunnen oman kehoni paremmin kuin sinä. Sitäpaitsi sinun kroppasi ei ole minun kroppani, luojan kiitos. ap

Oho , menipä tunteisiin. No miksi rintaliivit kun ei sulla oo niin täytettäkään.

Ohis

Vierailija
31/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postimerkkikauppa?

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
32/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintava kirjoitti:

Oho , menipä tunteisiin. No miksi rintaliivit kun ei sulla oo niin täytettäkään.

Ohis

Kyllä mulla niin täytettä on, siksihän sitäkin kokoa valmistetaan ja vielä pienempiäkin. Ääliö. ap

Vierailija
33/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintava kirjoitti:

Niin, ei tarvitse olla rintoja voidakseen käyttää rintaliivejä. Monet miehetkin salaa pitävät naisten alusvaatteita. Kaikilla on oikeus tyttöillä.

Vierailija
34/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvike?

Vierailija
35/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintava kirjoitti:

Ohis

Kyllä mulla niin täytettä on, siksihän sitäkin kokoa valmistetaan ja vielä pienempiäkin. Ääliö. ap

Seliseli lauta!😆

Vierailija
36/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä ehdit vielä pitämään rintaliivejä, kunhan vähän kasvat.

Vierailija
37/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelkät nänninsuojat riitä noin pienille rinnoille? Suojaavat hankaukselta. Eihän noin pienet rinnat mutään tukea tartte?

Vierailija
38/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä ihan ihme kiusaamiseksi tämä keskustelu. Miten se teidän elämäänne häiritsee, jos joku pienempirintainen haluaa käyttää liivejä?

Vierailija
39/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulette ettei pienet rinnat heilu? Minulla 70A ja juostessa nämä pienet ja kiinteät rinnat hölskyy niin että ne on kipeät, joten liivejä on pakko käyttää. Ei ne mitään utaresäkkejä tarvitse, mutta urheiluliivit kuitenkin.

Vierailija
40/63 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintava kirjoitti:

Ei siinä ole pokasta kysymys. Vaan siitä, että minun on kodin ulkopuolella pakko käyttää liivejä, vaikka en haluaisi. Sinä voit valita. Tee miten haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän