Kuppikoko 65A, mistä rintsikoita?
Cubukselta olen löytänyt, osaako joku sanoa missä muualla olisi?Verkkokauppa olisi plussaa.
Kommentit (63)
Mullakin on 75A, ja kyllä täytyy käyttää rintsikoita. Kyllä nääkin pomppii ja nännit hankaa inhottavasti paitaa ja ei ole kauhean kiva jos alkaa julkisilla paikoilla nöpöttämään.
Mitkä on mittasi rintojen alta ja päältä?
Cubus on ainoa, josta minäkään olen löytänyt. Onneksi sillä on verkkokauppa.
H&M tavallisten liivien pienin koko oli 70A, kun tarkistin juuri. Heillä on urheiluliiveistä XS-koko, mutta mitoista en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti ilkeile. Mutta eihän sun tarvi noilla mitoin liivejä edes käyttää?
🙄 T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Selitätkö vielä, että miten sinä voit määritellä kenen "täytyy" käyttää liivejä ja kenen ei?
Seppälästä olen joskus löytänyt 65A ja 70A kokoisia liivejä :-)
Vierailija kirjoitti:
Lauttasaari-Oulunkylä?
Itselle tuli ihan sama mieleen. Hyvä bussi, liivikokona vähän hymyilyttää.
Oih, olet varmaan herkullisen petite! Nam!
Vierailija kirjoitti:
Oih, olet varmaan herkullisen petite! Nam!
Kiitos. 💕 ap
http://www.thelittlebracompany.com
Englantilainen firma. Tosin, näiden ohje kokomittaukseen on perseestä. Ne kehottavat mittaamaan rintojen alta ja lisäämään tähän 4 tuumaa. Ei näin, tulee vain liian löysä ympärys. Mittaa itsesi rintojen alta ja muutat luvun tuumiksi. Et lisää mitään. Sitten mittaat rintojen päältä, muutat taas luvun tuumamitaksi. Ylä- ja alamitan erotuksesta lasket kuppikoon, 1 tuuma on A, 2 tuumaa on B jne.
Vierailija kirjoitti:
nännit hankaa inhottavasti paitaa
Onko lapsilla ja miehillä jotenkin erilaiset nännit, kun heillä ei taida moista hankaamista tapahtua? Minusta tuntuu, että naiset on niin ehdollistettu rintsikoihin, että he kuvittelevat päässään näitä hankaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Cubukselta olen löytänyt, osaako joku sanoa missä muualla olisi?Verkkokauppa olisi plussaa.
Minäkin taistelin tämän asian kanssa 23-vuotiaaksi asti. Sitten päätin, että perkele, mitä minä sellaisilla! Päätin, että on ihan coolia olla pienillä tisseillä ilman. Päätin olla "ylpeä" pienistä rinnoistani. Ainoastaan silloin, kun ehdottomasti pitää pukeutua soveliaasti (kuten viimeksi keväällä hautajaisissa), puen päälleni bandeau-liivit, etteivät nännit vahingossa vaatteiden alta nöpötä. Muuten olen kesäisin valkoisessa topissakin ilman mitään tukea. Koska en tarvitse. Ei löydy kaupasta. Sillä sipuli. :)
http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/171629-0001_1?…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitätkö vielä, että miten sinä voit määritellä kenen "täytyy" käyttää liivejä ja kenen ei?
En voikaan määritellä. Siks laitoin kysymysmerkin. Itse pidän liivejä että rinnat "pysyy paikallaan". Jos olis pieni kuppikoko aattelin ettei ne mihinkään hölskyisi enkä liivejä käyttäisi. Tietty jos läpinäkyvä vaate, mutta jotain nännilappujakin on.
Siinä se mun ajatus oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nännit hankaa inhottavasti paitaa
Onko lapsilla ja miehillä jotenkin erilaiset nännit, kun heillä ei taida moista hankaamista tapahtua? Minusta tuntuu, että naiset on niin ehdollistettu rintsikoihin, että he kuvittelevat päässään näitä hankaamisia.
Mulla on ainakin niin herkät nännit, että hankautuessaan ilman liivejä ne ensin nöpöttävät jatkuvasti ja tulevat kohta aroiksi. Kumpikaan ei ole toivottavaa. Liiveissä rinnat eivät liiku eli nännit eivät hankaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin taistelin tämän asian kanssa 23-vuotiaaksi asti. Sitten päätin, että perkele, mitä minä sellaisilla! Päätin, että on ihan coolia olla pienillä tisseillä ilman. Päätin olla "ylpeä" pienistä rinnoistani. Ainoastaan silloin, kun ehdottomasti pitää pukeutua soveliaasti (kuten viimeksi keväällä hautajaisissa), puen päälleni bandeau-liivit, etteivät nännit vahingossa vaatteiden alta nöpötä. Muuten olen kesäisin valkoisessa topissakin ilman mitään tukea. Koska en tarvitse. Ei löydy kaupasta. Sillä sipuli. :)
http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/171629-0001_1?…
Hupsis, rikkinäinen linkki. Mutta niin, bandeau-liivejä saa H&M:ltä, Lindexistä. Oikeastaan kaikista vaatekaupoista, joissa myydään alusvaatteita. :) PS. Bandeau-bikinitkin ovat tosi kivoja, jos sopivia ja istuvia bikineitäkin on hankala löytää!