Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekninen kysymys rakastelusta:

Vierailija
01.03.2006 |

Kun olette ns. takaapäin, niin miten sinä (nainen) olet? siis asento, ja missä ja miten sen saa tuntumaan kaikkein parhaimmalta?

Mies tykkäisi olla niin, mutta mulla ei tunnu miltään (muissa asennoissa kyllä tuntuu) ja haluaisin miehen takia oppia nauttimaan myös tästä asennosta.

Olisin oikeasti kiitollinen vinkeistä ja ihan konkreettisista neuvoista!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei myöskään samaan aikaan pysty minua stimuloimaan kädellä, koska hän on mies, eikä pysty tekemään samaan aikaan kahta asiaa :-)

Mutta tarviiko sitä koko yhdyntä olla samassa asennossa? Meillä ollaan ensin minun haluamassani asennossa ja sen jälkeen miehen, jolloin hän voi vapaasti tulla vaikka takaapäin rajusti.

Vierailija
2/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joko suihkussa niin että nojaan hanaan tms ja käsisuihkulla hieman avitan " tuntemuksia" ;) Tai sängyssä niin että paljon tyynyjä lantion alla. Tai kummatkin kyljellään. Onhan niitä vaihtoehtoja. Mutta oma lantio jotenkin korotettuna suhteessa miehen lantioon niin tuntuu parhaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parhaalta tuntuu 2 asentoa:

1) Olen kontallani polvet 90 asteen kulmassa. Lasken ylävartalon alas niin, että peppu jää korostetusti pystyyn.

2) Makaan mahallani peppu pystyssä (vaikka tyyny alle jos ei jaksa pitää peppua koholla) jalat hieman levällään. Miehen jalat menevät minun jalkojeni ulkopuolelle.

Ja molemmissa hieron itse klitorista samalla.

Vierailija
4/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin klitoriskosketus mahdollista ja mies kokee samanlaisen tunteen kuin takaapäin tullessaan, eli siis näkee mitä tapahtuu ja tavallaan hallitsee tilannetta. Hän voi myös avittaa käsillään sun jalkatyöskentelyä nostamalla takapuolesta avuksi jos reitesi väsyy.

Vierailija
5/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä moni nainen ei voi tehdä itse mitään sen orkkunsa eteen? Ei mene jakeluun.

Vierailija
6/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säätelen liikkeitäni tuntemusteni mukaan sopivaksi. Lantiota voi nosta sopivasti ylöspäin tarvittaessa ja auttaa tilannetta omilla käsillä, se kun on niin helppoa vielä tästä asennosta. Ihanaa, taidanpa kokeilla tänään miehen kanssa. Kokeilkaa kaikenlaista muuttamalla vähitellen aktin aikana asentoa niin että tuntuu ihanalta.

Vierailija
7/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on paskaa. Hyi