Miksi Kicksissä on hajuvedet lukkojen takana?
Ainakin minulla on kynnys pyytää avaamaan lukot jos haluan jotain haistella. Periaatteesta ostan mieluummin Stockalta jossa minua ei pidetä varkaana.
Kommentit (17)
onko tää vasta muuttunut? Eipä tarvi enää siinäkään kaupassa käydä
Ei oo kaikissa kickseissä, mutta muistaakseni forumin kicksissä on? En ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, päättyikö kleptomaanin urasi surkeasti?
Minusta hyvä ratkaisu. Samoin saisi olla kaikissa kaupoissa, koska vähentää turhaa hajuvesien pölläyttelyä ilmaan.
Koska näpistysmäärät on ihan tolkuttomia Suomessa nykyään.
Minkäs teet, vaatii äärimmäisiä keinoja kun on paljon kleptomaaneja.
Ainoat rosvot Kicksissä joita olen nähnyt kulkivat isot hameet päällä, hajuvesiä pöllivät.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulla on kynnys pyytää avaamaan lukot jos haluan jotain haistella. Periaatteesta ostan mieluummin Stockalta jossa minua ei pidetä varkaana.
Aika itsekeskeistä ajatella että juuri SINUA pidetään varkaana.
Ja vielä loukkaantua siitä. Voi voi, minä-minä-minä...
En minäkään pyydä ovia avaamaan, ostan muualta. Pääkaupunkiseudulla myymälöitä riittää.
Luo turvattoman olon asiakkaille, onko siellä mikään turvassa jos tilanne on niin paha että hajuvedet on lukkojen takana. Onko siellä minun lompakkonikaan turvassa?
Mieluummin käyn paikassa joka ei vilise kriminaaleja.
Ei ainakaan jyväskylässä ole näin.
Viimeksi ostin sielt Burt bees huulirasvaa.
Isossa Omenassa on lukkojen takia. Ärsyttää kun ei pääse tuoksuttelemaan rauhassa, myyjä pällistelee siinä vieressä. Tosi epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä ratkaisu. Samoin saisi olla kaikissa kaupoissa, koska vähentää turhaa hajuvesien pölläyttelyä ilmaan.
Hajuvesiä pitää pystyä testaamaan, joten kai ne testerit on käytettävissä?
Vierailija kirjoitti:
Koska näpistysmäärät on ihan tolkuttomia Suomessa nykyään.
Minkäs teet, vaatii äärimmäisiä keinoja kun on paljon kleptomaaneja.
Suuri osa menee työntekijöiden taskuihin. Tämä on ihan tutkittu fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, päättyikö kleptomaanin urasi surkeasti?
En ole koskaan varastanut. Sen sijaan minulla on mittavahko hajuvesikokoelma, jota kartutan koko ajan. Joskus olen jotain napannut Kicksistäkin, mutta en halua pohtia tuoksuja niin, että myyjä seisoo vieressä. Siihen menee aikaa.
Onneksi ulkomailta voi tilata näytteetkin, joten sinne sitten kokonaan.
Varmaan myös siksi että hajuvesiä ei turhaan esim. ohikulkiessa suihkuteltaisi. Itse ostan hajuveteni stockalta, en pidä siitä et myyjä katselee vieressä.
Pikku pissikset pöllivät. Liikkessä on ehkä 1-2 myyjää, joiden työtä helpottaa se, että voivat keskittyä myymiseen eivätkä vartijan hommiin.